Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

Moikka! Me ollaan täällä maalla ja täällä on tuvan täydeltä sisrusten lapsia, joiden kanssa on touhuiltu. Uudeks vuodeks joudumme valitettavasti palaamaan kaupunkiin kun molemmilla meillä maanantain a normaali työpäivä. Yäkkis. Mulla alkoikin menkat tänään viikon viiveellä eli kp 1/27-34. Toivottavastio jatkossa tulevat ajallaan joka kerta. Tässä pitäis vielä malttaa n. 10 kk odottaa ennenkuin aletaan vauvaa yrittämään. Toivottavasti aika kuluu nopeasti!

Heips! :wave:

Täällä vaan hiljenee..:/ Mihis kaikki on hävinny? Ei jaksa sitten itekään oikeen kirjotella, kun ei muutkaan. Ja on kieltämättä laiskuus vähän kyllä näitten palstojen suhteen iskenyt.:) Lähes joka päivä tulee kyllä lueskeltua, mutta toi kirjottamispuoli on vähän jäänyt..

Voi että, töihin pitäis kohta lähteä... tapaninpäivä ollu ainoastaan tällä viikolla vapaa, alkaa jo väsy iskeä..

KP: Millos testailet? :)

Pearl84
Ite oon kuukauden päivät sitten siirtyny tuonne "Vauvakuume mutta ei vielä vol3"- pinoon. Siellä on hiukan vilkkaampi keskustelu kuin täällä. =) Tulkaa loputkin sinne, jotka haluavat ja kaipaavat sitä vertaistukea :D

Hejppa! Täällä sitä taas ollaan kaupungissa ja huomenna töihin meno. Ajattelin kysäistä että onko jollain muulla ollut menkat runsaammat luomukierrossa kuin pillerien aikaan. ).( mulla menkat niin runsaat että joudun koko ajan pitämään yösiteitä kun normiside ei riitä! Aattoa aateltiin viettää ihan vaan kahdestaan ekan kerran yhdessäolon aikana muuten. Yleensä on aina oltu jossain tai joku on ollut meillä. Raketteja aiotaan ampua ja tinaa valaa ja kuoharikin on varattu. Ja kaikkee hyvää syötävää. Haluan toivottaa teile kaikille oikein onnellista ja toiveiden täyttämää uutta vuotta 2008!

nyt siis menkat myöhässä 5 päivää eikä vieläkään mitään merkkiä menkoista..
tänään täytyy käydä varmaan ostamassa toisenlaisia testejä..
Jos olis jotain merkkiä suuntaan tai toiseen..

Tänään aamulla tein testin ja negaa näytti..

KP

Se on sitten joulut ja uudet vuodet jälleen kerran takana päin. Minulla alkoi tämä vuosi flunssan merkeissä :( Tämän päivän pidän saikkua ja huomenna yritettävä taas selvitä "työmaalle".

Minä popsin maanantaina viimeisen pillerin ja nyt katsellaan, että miten se kroppa rupeaa toimimaan, kun ei enää tule pillereitä napsittua. Ainakin ennen pillereiden aloittamista menkat oli kivuliaat ja epäsäännölliset, saa nähdä palataanko nyt sitten siihen...

Ja eihän tässä olisi kuin muutama hassu kuukausi ja päästään yrittämään lapsukaista. Onhan se aika jännää :)

Juu, hyvää uutta vuotta vaan kaikille! :wave:

KP: Ite kanssa jännäilin, että alkaako menkat, mutta alkoihan ne sieltä, Kp33 tuli kierron pituudeksi. Edelliskerran oli kp29. Pillereitten aikaan oli se hyvä puoli, että menkat tuli aina tasan samana päivänä..

Onnea Lakta pillereitten lopetuksen johdosta!:) Itekin lopetin pillerit pari kk sitten. Odotin kanssa ihan kauheita menkkoja, mutta lähes yhtä niukkaa on vuoto ollut kun pillereitten aikaan. Ennen pillereitä mulla oli ihan hullut menkat, mutta onneks paluuta niihin ei ole ollut...ainakaan vielä. :eek:

Moikka! Täällä sitä viikonloppua vietellään. ).( Oisin halunnu kysyä teiltä että ootteko huomannu pillereiden lopettamisen jälkeen että mieliala kohentuis selvästi ja sitä että tekee enemmän mieli pöllytellä peittoja näin luomuna eläessä.

toivo se pettymys, kun ei ollutkaan raskaana, vaikka menkat viikon myöhässä.. Ehkä ihan hyvä.. En tiedä.. Meillä taas menossa joku ihme riitelykausi.. Kohta ollaan oltu vuosi yhdessä ja riidelty varmaan enemmän kuin tarvitsisi..

Mutta saa nähdä miten tässä käy.. Mä kyllä rakastan miestäni. Mutta oma itseluottamus niin surkea, ettei uskalla vielä luottaa, että tuo mies tuossa pysyy.. No kuitenkin tosi ihanaa meillä pääasiassa on.. Mies osaa kyllä mua lepytellä vähän liiankin hyvin..

KP

Toivo79: Pillereistä en tiedä, mutta meillä lensi rengas nurkkaan kaksi viikkoa sitten ja tällä viikolla on kyllä sänkyä tuuletettu niin, että luulisi pölypunkkien ravisseen kyydistä!

ELi tosiaan, meillä odotellaa n nyt sitten ensimmäistä luomu vuotoa alkavaksi,
kuvittelisin oviksen olleen tänä viikonloppuna, joten kp1 olisi kai n. 10-15 pv. kuluttua.
Tarkoitus olisi tuonne maalis-huhtikuun vaihteille kumitella joten esikoinen olisi odotettavissa aikaisintaan 2009

Varmaankin kuitenkin etsiskelen myös jonkun hieman vireämmän keskustelun :)

Yhteistyössä