Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

Voin suositella oppisopimuskoulutusta lämpimästi. Saa pitkän työsopimuksen, palkan, työkokemusta, lomat ja eläke karttuu.... miljoona hyvää asiaa. Ja silloin tällöin teoriaa, josta myös saa korvauksen niiltä teoriapäiviltä.
 
Keskiviikko 5.9.2007

Napakettu
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008......1.haaveissa
Färbö
Ananda
Kiharapää
Toivo79.................28............kp 6/?.....aloitus 2008.......1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
 
Keskiviikko 5.9. 2007

Napakettu.............21v...........kp ?/?........? 08?
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008......1.haaveissa
Färbö
Ananda
Kiharapää
Toivo79.................28v...........kp 6/?.....aloitus 2008.......1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
 
Olin lukevinani napakettu, et kirjotit tuolla jossain vaiheessa olevas kanssa keski-suomesta? Ootko jyväskylästä? Mä en, mut paikkakunnasta ei sen enempää, jos joku vaikka pian tunnistaa. :)

Tota pillerin-lopetus juttua oon kyllä mietiskelly, että jos siinä sitten kestää sata vuotta ennenku menkat normalisoituu, ni tekis mieli lopettaa ne jo kohta. Mutta sitte taas, jos ne oliski heti normaalit, ni ei kuiteskaan voitas heti yritystä alottaa, koska mies ei siihen vielä tunnu olevan viimesen päälle valmis. Ja sit ois ärsyttävää kevääseen asti jollain kortsuilla mennä.. Mutta mies on tosiaan sen varmaks luvannu, et ens keväänä saan lopettaa pilsut. :heart: Sano vaan yks päivä, et sovitaan näin, eikä enää peruta. That's it..Oiskin se noin helppoa:D

~Pearl
 
Hei!
Minä olisin ihan uusi kuumeilija joukkoonne!
Olen 21-vuotias opiskelija, jonka opiskelut ovat kutakuinkin puolessa välissä.
Mieheni on vuoden vanhempi ja hänellä opiskeluja vielä hieman pidempään jäljellä.

Tarkoitus olisi aloittaa pitkään haaveissa ollut esikoisen yritys maaliskuussa 2008, ehkäisyrenkaan heitän nurkkaan tammikuussa, ja sitten odotellaan, että oma kierto löytäisi rytminsä mahdollisimman nopeasti :)
 
Torstai 6.9. 2007

Napakettu............21v...........kp ?/?........? 08?
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008.....1.haaveissa
Färbö
Ananda
Kiharapää
Toivo79.................28v...........kp 6/?.....aloitus 2008......1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Amy86...................21v..........................aloitus 2008......1.haaveissa
 
Torstai 6.9. 2007

Napakettu............21v...........kp ?/?........? 08?
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008.....1.haaveissa
Färbö
Ananda
Kiharapää.............23v............kp?/?........?????...............1 haaveissa
Toivo79.................28v...........kp 6/?.....aloitus 2008......1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Amy86...................21v..........................aloitus 2008......1.haaveissa

Siis vielä muutaman kuukauden 23.. Marraskuussa tulee taas vuosi lisää.. Mutta täällä ollaan juuri suoritettu teoriakoe läpi ja inssi on 17.9.
Nyt odotan kaveria kahville.. Mutta tarttis varmaan käydä suihkussa.. Mä aloitin ilmeisesti nyt jo näiden pitkien päivien tekemisen..

KP

 
Tervetuloa Amy86! :wave:

toivo79: Täällä kuule tullaan hyvää vauhtia perässä, 24v pärähtää mittariin tammikuussa! Kyllä sitä on alettava vauvapuuhiin kohta jo näin iänkin puolesta. ;)

Onnea KP teoriakokeen läpäisystä! :flower:

Kävin tänään uimassa ja nyt on niin naatti olo, että... huomenna olis se ruhtinaallinen yks vapaa. Juuh, napakettu, mun on ainakin parempi jättää paikkakunta mainihtematta tai voi perästä kuulua. :kieh: Mutta toisaalta ihan sama, jos joku haluaa juoruilla....mutta toisaalta taas täällä on kyllä tullu paljastettua sellasiakin juttuja, mitkä ei oo ihan julkasukelposia ainakaan vielä.:)

~Pearl *nyt tää lähtee sohvalle löhöämään*
 
Tuntuu välillä ihan siltä että mikshän sitä näillä palstoilla seikkailee ja lietsoo vauvakuumettansa vielä isommaks. Mut toisaalta täällä saa myös vertaistukea! En oo kun yhen kaverin ja miehen kans jutellu tästä infernaalisesta vauvakuumeestani. No nyt on tosiaan menty pillereiden lopetuksen myötä yks askel kohti tavoitetta.
 
Nimenomaan varmaan sen vertaistuen takia täällä tulee pyörittyä, mulla ei just kanssa oikeen oo ketään, kenen kanssa näistä jutuista puhua. Ja täältä löytyy myös vastaus lähes kaikkiin vauva-aiheisiin kysymyksiin, kun monet jutut askarruttaa vielä tässä vaiheessa. Täältä löytyy samanlaisia vauvakuume-höperöitä! :) Ja tuosta iästä vielä, että mitä väliä sillä on, kun kaikilla tavoite on sama; oma pieni nyytti. :heart: Että samassa veneessä ollaan!
 
Perjantai 7.9. 2007

Napakettu............21v...........kp ?/?........? 08?
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008.....1.haaveissa
Färbö
Ananda
Kiharapää.............23v............kp?/?........?????.......... .....1 haaveissa
Toivo79.................28v...........kp8/?.....aloitus 2008.........1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Amy86...................21v..........................aloitus 2008......1.haaveissa
 
Mua on kans helpottanu kun täältä on saanu vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin ja paljon lisää tietoa asioista. Myös mieheni on saanut tätä kautta paljon tietoa lisää. Täällä voi kirjoitella oli sitten hyvä tai huono päivä niin aina saa tukea ja kannustusta.
 
Jos saa udella napakettu, et mitä ehkäsyä ootte pilsujen lopettamisen jälkeen käyttäny? Mua ottaa niiiiiin aivoon nää pillerit, että!!!! Nytki vasta vähän yli viikon päästä menkat tuloillaan ja mahaa vihlonu jo useemman päivän ja nyt on rinnat kipeet ja mielilavaihteluja ym. Puolet kierrosta oon ihan kipeenä ja hullu hormoonihirviö ja seksihalut on ollu jo jonkun aikaa aika nollissa...vaikka ennen on tehny mieli tosi usein! Tuntuu, että koko ajan on vaan enemmän syitä lopettaa pillerit..:) Toisaalta tekis mieli mennä sillä asenteella, et tuleee jos on tullakseen, eikä käyttää mitään ehkäsyä, mutta varmaan pystyiskin olla laskematta päiviä, et millon ovis ym. :heart:
 
kasvihuoneilmiö
Täällä haaveillaan kovasti kanssa. Me ollaan 26 ja 27. Mulla opinnot vasta alkusuoralla, mies valmistumassa ensi vuoden puolella. Elämäntilanne se kai tässä jarruttaa, ei tiedä uskaltaako. Kun ei ole sitä varmaa toimeentuloa...
 
:wave: Heippa!
Juuri teitä olen ihmiset kaipaillut! Saanko liittyä joukkoonne tärkeään? :flower:
Olen -84 (samoin mieheni), syntynyt alunperin pääkaupunkiseudulta,toistaiseksi päijät-hämeessä.
Kuume on kova meillä molemmilla miehen kanssa, mutta tätä "ei vielä kun elämän taloustilanne on opiskelijoilla epävarma" -teemaa on meillä käytetty syynä jo muutaman vuoden ajan.
Valmistun keväällä, mutta "tyhmänä" pääsin jatko-opiskelemaan joten lisätään "änn yy ttt,nyt, ei vielä vaan..(jatkuu loputtomalta tuntuvan ajan)" ajatusta vielä kolme ja puoli vuotta lisää.
:/
 
Moikka!

Liittyisin seuraanne, jos vaan mahtuu... :p Oon siis 21 vuotias eteläsuomalaiskuumeilija. Lapsia oon halunnu aina ja nyt, ku on varteenotettava isäehdokas haavissa, iski vauvakuume todenteolla. Kolme vuotta on yhteiseloa takana, mutta naimisissa tai kihloissa ei olla. Meillä on oma pikku kaksio, missä kyllä joudutaan asumaan vielä esikoisen ollessa pieni, ainaki... Ollaan molemmat todella eläinrakkaita ja meilla on kaks kissaa ja koira. Mä opiskelen vielä (kiinnostus tällä hetkellä kyllä selvästi miinuksen puolella), mut miehel on vakipaikka ja nousujohdanteessa oleva palkka.

Siinä mielessä meillä on eri tilanne, ku monilla täällä taitaa olla, et pillerit on jätetty jo pois. Yritystä meil ei kyl vielä ole (vaik mä jo haluaisinki :saint: ), mut ei käytetä enää kumejakaa. Pillerit lopetin kesäkuussa, ku ne teki mulle niin pahaa, ja nyt n viikko sitte irtos miehestä sen verran, et "ihan tietosesti hän kumeja on ollu ostamatta".

Teille jotka mietitte miten menkat tulee pillereitten lopetuksen jälkeen voin kertoa, et mul on tähän astiset kahet ollu ihan unelmat. Pillereiden aikan mulla oli ihan törkeet kivut, tosi pitkät ja runsaat menkat ja kaikki muuki tuntu olevan huonosti. Ku pillerit lopetin, loppu mielialanvaihtelut, menkkakivut (paitsi ne ekat alkutunnit) ja vuotoki väheni ja lyheni puolella. Kaiken kukkuraks mul ei koskaan o ollu näin säännölliset; muutaman tunnin tarkkuudella oon osannu sanoa alkamisajan. (Mut taidanki olla tässäsuhteessa vähä poikkeus... :p )

Tulipas pitkä kirjotus...!

muokkaus! Unohu miehen ikä; 29. :)
 
Napakettu.............21v...........kp ?/?........? 08?
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008.....1.haaveissa
Färbö....................19v...........................alotus???.........1..haaveissa
Ananda
Kiharapää
Toivo79.................28v...........kp 10/?.....aloitus 2008....1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Rouvakarhu............23v
Rypäle....................21v...................................................1.haaveissa
Kasvihuoneilmiö.....26v...................................................1.haaveissa
 

Yhteistyössä