Moikka!
Liittyisin seuraanne, jos vaan mahtuu...
Oon siis 21 vuotias eteläsuomalaiskuumeilija. Lapsia oon halunnu aina ja nyt, ku on varteenotettava isäehdokas haavissa, iski vauvakuume todenteolla. Kolme vuotta on yhteiseloa takana, mutta naimisissa tai kihloissa ei olla. Meillä on oma pikku kaksio, missä kyllä joudutaan asumaan vielä esikoisen ollessa pieni, ainaki... Ollaan molemmat todella eläinrakkaita ja meilla on kaks kissaa ja koira. Mä opiskelen vielä (kiinnostus tällä hetkellä kyllä selvästi miinuksen puolella), mut miehel on vakipaikka ja nousujohdanteessa oleva palkka.
Siinä mielessä meillä on eri tilanne, ku monilla täällä taitaa olla, et pillerit on jätetty jo pois. Yritystä meil ei kyl vielä ole (vaik mä jo haluaisinki :saint: ), mut ei käytetä enää kumejakaa. Pillerit lopetin kesäkuussa, ku ne teki mulle niin pahaa, ja nyt n viikko sitte irtos miehestä sen verran, et "ihan tietosesti hän kumeja on ollu ostamatta".
Teille jotka mietitte miten menkat tulee pillereitten lopetuksen jälkeen voin kertoa, et mul on tähän astiset kahet ollu ihan unelmat. Pillereiden aikan mulla oli ihan törkeet kivut, tosi pitkät ja runsaat menkat ja kaikki muuki tuntu olevan huonosti. Ku pillerit lopetin, loppu mielialanvaihtelut, menkkakivut (paitsi ne ekat alkutunnit) ja vuotoki väheni ja lyheni puolella. Kaiken kukkuraks mul ei koskaan o ollu näin säännölliset; muutaman tunnin tarkkuudella oon osannu sanoa alkamisajan. (Mut taidanki olla tässäsuhteessa vähä poikkeus...
)
Tulipas pitkä kirjotus...!
muokkaus! Unohu miehen ikä; 29.