Tiipula: Kylläpä aika rientää. Teidän tyttökin jo noin "iso"
Namppis88: Onnittelut poikalupauksesta! :flower: ja tietenkin hyvistä ultrauutisista!
eltsu81: Yksi blogi, jota luen, niin kirjoittaja luuli odottavansa poikaa (oli ultrassa siis todettu pojaksi), niin tyttöhän sieltä tuli
Joutuu siinä varmaan vähän sitä omaa ajatteluansa muuttamaan. Onhan näitä. Aika hauskasta!
tsude: Tsemppiä raskausvaivojen kanssa! Pian on teilläkin nyytti sylissä =)
LeenaT: Onnea puolenvälin saavuttamisesta
Ihana vauvamaha siellä jo näkyy! Jos tässä kaikki menee hyvin, niin itse ajattelin ilmoittaa facebookissa ystävänpäivänä (jos maltan odottaa niin kauan).
Olisi niin hauska yllättää ihmiset, mutta toisaalta mulla on kavereissa lähinnä työkavereita ja ihmisiä joiden kanssa olen enemmänkin tekemisissä, joten tulevat huomaamaan aiemmin. Joogaa olen myös ajatellut. Tule kertomaan sitten, mitä pidit!
Heddy81: Kyllä siellä varmasti kaikki on hyvin. Ei niitä liikkeitä välttämättä tunne niin hyvin vielä tuossakaan vaiheessa raskautta. Miten sulla on se istukan sijainti? Sehän vaikuttaa myös. Ystäväni alkoi tuntemaan vasta noihin aikoihin liikkeitä ja hänellä ennestään jo lapsi ja istukka edessä. Puutumisesta: Mulla puutuu jotenkin helpommin. Olen sitä ihmetellyt. Mistä lie johtuu, olen niin alussakin tässä raskaudessa.
Epa_88: Mä sitten taas en kertoisi vielä, jos haluat siellä jatkaa. Valitettavasti raskaus tuntuu vaikuttavan liiankin usein työnsaantiin ja, vaikka työnantajalle kuuluisikin olla rehellinen, niin raskaus on henkilökohtainen asia ja siihen voi olla monia syitä, miksi sitä ei haluta julistaa heti kaikille. En tarkoita, että sinulla olisi mitään hätää mutta minusta on oikeus olla kertomatta, vaikka siksi, että raskaudessa voi tapahtua aina mitä tahansa. Valehtelemaan en lähtisi, jos asiasta kysyttäisiin, mutta muutoin sinulla on laillinenkin oikeus olla kertomatta siitä vielä rv 20. Jos kerta raskaus ei saa vaikuttaa työnantajan päätöksiin niin, miksi työnantajan pitäisi olla siitä raskaudesta edes tietoinen? Ellei se sitten vaikuta työntekoon (esim vaaralliset työtehtävät)...
Lunealle: Onnittelut pienestä tyttösestä :heart:
Vauvan sänky: Tulee meidän makkariin. Vähän pitää raivata tilaa mutta periaatteessa sopii tänne aivan hyvin. Asutaan kaksiossa, joten vauva tulee olemaan meidän makkarissa ainakin niin kauan, kunnes muutetaan. Helpottaa se yösyöttämisiäkin.
Omaa napaa: Olen saikkarilla pahoinvoinnin vuoksi. Maanantain ultra lähestyy. Jännittää! Ihmettelen täällä, että miksi mun rinnat ei kasva? : / Viimeksi ne oli turvonnut jo tässä vaiheessa. Kipeät ne on kuitenkin.
white gold ja rv 7+2