Moikka kaikille
Olen jokun aikaa seurannut taustalla tätä keskustela ja nyt haluaisin liittyä mukaan. Voisin alkuun kertoa oman tarinani...
Ollaan tavattu mieheni kanssa 06/12 ja kihloihin mentiin 01/13 :heart: Minulla oli ihan järkyttävän kova vauvakuume joka paheni vuoden alusta kun yksi parhaista ystävistäni sai vauvan. Kuumeilu meni siihene pisteeseen, että en vaan pystyyt enää edes tapaamaan ystävääni, itkin päivittäin, mä vaan katosin/ hukuin vauvakuumeeseen (se on ehkä paras tapa ilmaista olotilaa) Vilpittömästi olin ja olen iloinen hänen onnestaan toki mutta koin kovin ristiriitaisia tunteita. Itkin jatkuvasti asiaa ja joka solu kropassani HUUSI vauvaa. Tarkennuksksi vielä se, että ennen kaikke toiveessa oli saada yhteinen lapsi mieheni kanssa, hän on sielukumppanini ja elämäni, SE OIKEA juuri minua varten
Keskustelimme näistä vauvajutuista mieheni kanssa ja hän oli sillä kannalla että "jos katsotaan asiaa sitten kesällä". Noooh, "tyydyin" siihen vastaukseen ja yritin torjua vauvakuumetta parhaani mukaan, siinä kuitenkaan kovin hyvin onnistumatta.... Lähdimme lomalle ulkomaille tammikuun lopussa ja täytyy sanoa että see matka muutti aivan kaiken.
Hän kosi minua ja pari päivää siitä eteenpäin hän nosti vauvakeskustelun esille...sanoi, että vauva on tervetullun jos/ kun on tullakseen
en millään meinannut uskoa sitä! Piti monta kertaa varrmistaa, että onko hän nyt aivan varma asiasta jne
Sillä hetkellä tunsin herääväni taas eloon
Nyt on yrityskertoja takana yksi. Päätä nostaa pelko siitä, että pystynko tulla raskaaksi, onko parhaat vuodet jo mennyt (täytin juuri 31), pelkään keskenmenoa yms yms. Kaikesta huolimatta yritän työntää ne ajatukset taka-alalle ja koitan olla ottamatta stressiä. Menkat on kuitenkin suht säännölliset ja kierron pituus noin 26-29 päivää. Pillerit olen jättänyt pois 1 1/2 vuotta sitten (ollaan siis menty kortsulla kihlattuni kanssa). Kohta lähtee käyntiin toien yrityskerta kunhan nää menkat tästä parin päivän päästä loppuu
Että sellainen tarina meillä lyhyesti
Pakko vielä sanoa, että tässä ketjussa on niin positiivinen hehku että ainakin itse innostuin heti ja tuntuu mahtavalta tää meininki täällä