Hejssan!
Täälläpäs on hiljaista.
Milya kyseli täällä, että miten kesälomaa on vietelty. Meillä meni kesäloma remonttia tehdessä, mikä aiheutti vaan entisestään stressiä ja hermojen kiristystä. Loman jälkeen oli uuvuttavaa palata töihin, kun oli koko lomansa antanut remontille ja siivouksille uudessa kodissa. Mutta nyt haaveillaan miehen kanssa matkasta lämpimään syksymmällä, josko siellä sitten pystyisi vähän irtautumaan tästä arjesta. Otollisin aika matkalle tietty olis ovisten aikaan
Mutta nää kierrot vaan edelleen ihmetyttää...
Mulla on aina ollut silleen "epäsäännöllinen" kierto, etten oo koskaan voinut sanoa kellon lyömälleen millon menkat alkaa. Yleensä kierto on ollut jotain 30-33 pvä, nyt kierto on lyhentynyt viime keväästä 26-29 päivään, mikä on hieman outoa minulle. Toisaalta se on ihan ok, että kierto on lyhyt, tulee nopeammin aina uusi ovis
Mutta mietin vaan, että mistä tää kiertojen lyheneminen nyt johtuu ja ehtiikö ne munasolut kypsyä "täyskasvuisiksi" lyhyemmässä kierrossa, jos ovis on kp 11-13?! Näin kävi myös tässä kierrossa. Olin varautunut niin, että ovis olis joskus kp 14-15, mutta kävikin niin että limat ja ovistesti näytti ovista kp 11-12. Ei ehditty puuhata miehen kaa kuin kp 12 ja limat loppui kuin seinään ja lämmötkin on jo koholla, joten siinä se ovis sitten oli ja yritykset tämän oviksen aikaan jäi kovin kehnoiksi!
Voi kun tää stressi ja elämä tasaantuisi, niin päästäis oikeesti yrittämään taas sitä vauvaa kunnolla!
Parempaa onnea muille yrityksiin ja hyvää loppukesää!