Täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoonne, jonka saa lisätä listalle. Olen käynyt silloin tällöin lukemassa keskustelujanne, mutta nyt päätin itsekin liittyä.
Meillä on yk 8 nyt menossa. Taustalla varjostaa endo-epäily, jota itse olen tosin epäillyt jo vuosia, mutta vasta nyt lääkärit ottivat asian tosissaan ja olen jonossa tähystystutkimukseen.
Olemme molemmat miehen kanssa vähän alle 30-vuotiaita ja omaamme terveelliset elämäntavat. Varsinkin mies on fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, kun urheilee niin paljon, itsellä olisi siinä vielä parantamisen varaa.
Tuntuu, että nämä 8 kuukautta ovat menneet kuin hujauksessa. Pelottaa, että huomamme kohta yrittäneemme vauvaa jo vuoden ilman tuloksia. Tiedän, että monet endoa sairastaneet ovat tulleet raskaaksi, mutta siitäkin huolimatta se on mielessä koko ajan... Varsinkin kun suvussa naisilla on ollut ongelmaa raskaaksi tulemisessa, mutta omalla äidillä raskaaksi tulo oli suhteellisen helppoa.
Täällä nyt siis yk 8 menossa. Ovis juuri meneillään ja muutamat yritykset jo tehty. Meillä ei vaan miehen urheiluharrastuksen vuoksi voida joka ilta yrittää, kun on taas tämänkin illan pelimatkalla.
Ovistikkuja käytin aikaisemmissa kierroissa, mutta en ole niitä nyt enää ostanut. Joka kierrossa kyllä mielestäni selkeät ovikset sain. Myös lämpöjä ja limoja olen seuraillut ja mielestäni toimivat minulla hyvin ovulaation tunnistamiseen.
Itselläni vaan on ongelmana se, ettei tee oikein mieli muuna aikana kuin lähellä ovulaatiota ja ovulaation aikaan. Olenkin sitten miestä aina patistellut välillä tyhjentelemään pussejaan omatoimisesti, että simpat olisivat parempia juuri ovishetkellä.
Mutta en sitten tiedä, olisiko parempi tuuri, jos harrastettaisiin seksiä säännöllisesti läpi kierron, kun nyt seksielämä on rajoittunut lähinnä kierron puoliväliin n. 1,5 viikon ajalle. Kuulostaa vähälle, mutta tässä remontin ja muuton huiskeessa ei oikein jaksaisi itseään enää motivoidakaan ylimääräisiin suorituksiin.
Tulipas pitkä avaus itsestäni, mutta en oikein osaa asioita lyhyemminkään kirjoittaa.