*Esikoista yrittämään 2013!*

*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

Milya.....................21................yk 3
ralliruutu................23............ ...ya 10/2012
haaveuni................27............... ya 7/2012
Mary Ann................29...............yk 5
LilyAlice..................33...............yk 5
*Stiina...................24...............yk 8, ya 3/2012
miss_piggy..............31...............yk 8, ya 2/2012

Taustalla:
Hydrangea
kukkurukuu



Plussanneet:


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
Uusia plussaisempia tuulia odotellessa! Onnellista uutta vuotta 2013 kaikille :) Joulut meni kivasti huomenna jonkinnäköistä juhlintaa. Menkkoja tässä oottelen... Ei mitään ihmeempii merkkejä ilmassa, pientä alavatsapistelyä lukuunottamatta. Voihan se olla, että ne alkaa nyt myöhemmin jos kierto on nyt muuttunut.. Piru että ahistaa joidenkin menkkojen oottaminen, voiko tylsempää olla.. :p Jospa niitä ei tuliskaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Milya ja *Stiina
Pidän peukkuja MaryAnn, ettei täti tulisi kylään. :)

Itsellä on menoillaan jotkut superpitkät kylässäkäynnit nytten. En tykkää sitten yhtään. :/ Ja nyt harmittaa , kun oon ihan pihalla mitä mun kropassa tapahtuu, koska kaikki kierrot tähän asti on ollut 27-28pv ja nyt yhtäkkiä olikin 33pv ja tosiaan superpitkä kylässäkäynti. :/
 
miss_piggy
Mullakin on nyt kp 25, eikä yhtään tietoa että milloin menkat tulee, ei varmaan oo enää kierto sitä 29 päivää mitä oli terojen kans, tää on eka teroton kierto, joten varmaan venyy.... ei oo kyllä mitenkään raskautunut olokaan, että tuskin on tärpännyt vieläkään.... negaa testattu hätähousuna tänään :ashamed:
 
Mary ann ootko vielä testannu tai onko tätiä näkyny?
miss_piggy toisesta ketjusta luin sun ovisplussasta, onnittelut tästä! Nyt jännitetään sormet, varpaat pystyssä! :)

Täällä vielä kolme teroa jäljellä on..
 
miss_piggy
Stiina: Että voiki iloita pienistä asioista :D
Tosiaan eilen eli kp 26 pärähti sitte kunnon ovikset, huhhuh...enpä ois uskonu että näin myöhäsessä vaiheessa kiertoa, mutta koska mulla ei oo mitään menkkaolojakaan niin tää kierto tulee joka tapauksessa olemaan pitkästi yli 30 päivää:)
 
Moikkelis moi kaikille :)

Liittyisin mukaan joukkoon, täysin untuvikkona tietty. en oikein ymmärrä noitten lyhenteiden sun muiden hienouksien päälle mitään mutta kaippa tässä oppii kun hieman sivusta seurailee.

Täällä siis tilanne se, että pillerit lopetettu joulukuun lopulla ja nyt odotellaan että tyhjennys vuoto tulisi. Tänään jo ekat merkit ilmassa, kipuja vasemmalla alavatsassa ja pientä ruskeaa tuhrua. Tulis vaan nyt kunnolla noi menkat niin pääsis alottelee kunnolla tän yrittämisen :)
ei malttas millään odottaa, ikää jo itelläni 29v. ja jotenkin vaan tikittää se kello tuolla takaraivossa aika voimakkaasti.
Hyvää pyhäiltaa kaikille :)
 
miss_piggy: En ole tikuttanut ollenkaan, huomaan oviksen täysin limoista ja tuntemuksista. Ja koskaan se ei ole ollut myöhässä... mutta kerta se on tietysti ensimmäinenkin, saattaahan se olla, että joulustressit ym. siirsivät nyt ovista ja se on vasta tuloillaan : /
 
miss_piggy
pikkupingviini: Tervetuloa!

Kyllä ne lyhenteet äkkiä oppii, itekki olin aluks aivan pihalla :D Tärkeimmäthän on, että kp=kiertopäivä, yk=yrityskierto ja dpo=montako päivää oviksesta :)
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

pikkupingviini.........29................yk 1
Milya.....................21................yk 3
ralliruutu...............23................ya 10/2012
haaveuni...............27................ya 7/2012
Mary Ann..............29................yk 5
LilyAlice.................33................yk 5
*Stiina..................24................yk 8, ya 3/2012
miss_piggy............31................yk 8, ya 2/2012

Taustalla:
Hydrangea
kukkurukuu



Plussanneet:


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
Viimeksi muokattu:
Hienosti katosi ensimmäinen kirjoitukseni kun pieru saharaan. Piru tätä nettiä (vai sivustoko tässä jumii sitten...??) :headwall:

Elikkäs täti tuli kuin tulikin kylään sitten uudenvuoden aaton "kunniaksi" :( Eli voipi päivitellä mulle sitten yk6

Mutta ihan onnellisia uutisiakin kuuluu tänne suuntaan, nimittäin mies kosi mua uudenvuoden yönä ja sitä ollaan nyt sitten kihloissa :heart: Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin sitten projektia "esikoisen yritys" ilman mitään paineita ja liikayrittämistä siis :)

Miss_piggylle onnea oviksen bongaamisesta :) Se on yllättävän hyvin ollut kyl itselläkin bongattavissa limoista, ei niinkään kyllä nippailuista... Toivottavasti tästä eteenpäinkin :)

Tervetuloa pikkupingviini !
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa pikkupingviini! Mulla on jökkinyt tää sivusto, enkä oo päässyt kirjoittelemaan...:headwall: Hydralle tsempit! Tuuhan kertomaan löydöksistä :) ja Mary Ann, ONNEA! Hirrrween romanttinen uusivuosi teillä!:flower:

ON: erikoismenkat kesti viikon, eivät alkaneet kunnolla missään vaiheessa, ja nyt odotellaan ovista, se on vaihdellut mulla kp 15-19 välillä, nyt mennään kp 9 vasta...blaah..tää on tylsä vaihe... :) todella outoja mahakipuja ja nippailuja ollut, mutta liekkö vaan kinkut ja joulukarkit sitte mahanpohjalla riehunu :LOL:
 
Limis surkea 3 mm ja loput varmaan arvaattekin. :(

Lääkäri kysyi, että meneekö jo hermot ja suositteli, että jos jaksaisin vielä odottaa noin kp 40 asti ja aloittaisin sitten terot vuodon aikaansaamiseksi. Sanoi, että voin aloittaa hetikin, mutta suositteli sinne asti odottamista, jos vaikka menkat alkaiskin itsekseen, niin saadaan lisää tietoa mun kierroista. Sanoi myös, että terot voi haitata onnistumista seuraavassa kierrossa näin kuuriluontoisesti käytettynä, koska voivat sotkea kehon luonnollista toimintaa. Päätin, että odottelen sitten kp 40 asti.

Sanoi, että voitais kyllä vielä tähän kiertoon pistoksia kokeilla, mutta koska mun munasarjat näyttää niin aktiivisilta (rakkuloita on siis paljon), niin luultavasti folleja vois pian tulla liikaa. Pistoksilla on myös hintaa huomattavasti enemmän.

Anazolit todistettavasti toimi viime kierrossa, mutta koska plussa tuli vasta myöhäisillä kiertopäivillä (kp 19), niin annos on luultavasti siinä rajalla. Joten ens kiertoon tuplataan annos, 2 tbl/vrk kp 3-7. Folliultraan menen sittenkin taas aikasempaan (kp13-15), koska isompi annos voi aikaistaa ovista. Tikuttelut aloitan kp 12.

Lääkärin mielestä oli myös loistava juttu, että kävin prog-kokeessa vuodosta huolimatta, koska arvo oli hyvä ja se varmistaa ovulaation tapahtuneen. Sanoi, että harkitaan lugeja vielä uudestaan, koska piti mun 11 päivän lutista vielä ihan hyvänä. Sanoi, että ei mielellään määrää lugeja, vaan enemmänkin pyrkii lääkityksellä saamaan kunnon ovulaation aikaiseksi, koska kunnon ovulaatiosta seuraa kyllä sitten myös hyvä keltarauhanenkin. Piti myös loppukierron seuraamista tärkeänä, että saadaan kierrosta ja lutiksen pituudesta lisää tietoa, ja lugethan voivat vaikuttaa tähän luonnolliseen kiertoon.

Tällä kertaa pystyin olemaan itkemättä ja luulen selviäväni tästä päivästä, kunhan en asiaa liikaa ajattele.

Lääkäri epäili, että viime kierron välivuoto olisi voinut olla epäonnistunut kiinnittymisyritys. :(
 
Pikkupingviini: Tervetuloa! :)

Mary Ann: Onneksi olkoon! :)

Hydrangea: :hug: Paljon kaikkea inhottavaa tuolla lääkärikäynnillä, mutta olihan siinä kuitenkin jotain hyvääkin, nimittäin se, että ovulaatio oli nyt ainakin sitten tapahtunut. :) Koita jaksaa!

On: Tälle suunnalle ei oikeastaan mitään uutta. Tämän kierron aattelin ottaa niin rennosti, etten oikeastaan edes ajattelisi koko asiaa, vaan mentäisiin tää kierto sillä fiiliksellä, että tärppää jos on tärpätäkseen. :) Tai no, sillä fiiliksellä nuo edellisetkin on menneet, mutta kuitenki! :D Ja nyt vaan toivon, että kierto on normaali oma ittensä, elikkä 27-28pv, eikä ala nyt heittelemään mitään yli 30 pv kiertoja työksensä!
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

pikkupingviini.........29................yk 1
Milya.....................21................yk 3
ralliruutu...............23................ya 10/2012
haaveuni...............27................ya 7/2012
Mary Ann..............29................yk 6
LilyAlice.................33................yk 5
*Stiina..................24................yk 8, ya 3/2012
miss_piggy............31................yk 8, ya 2/2012

Taustalla:
Hydrangea
kukkurukuu



Plussanneet:


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 

Yhteistyössä