Huoh. Anteeksi jo valmiiksi kaikille minua paljon kauemmin yrittäneille. Pahoitatte nyt varmasti mielenne tästä, mutta toivottavasti ette hirveän pitkäksi aikaa.
Nyt meinaan sapettaa.
Kerroin eräälle kauempana asuvalle hyvälle ystävälleni, että me yritetään saada vauvaa, kolmaskierto nyt päällänsä yms. Niin hänpä sitten täräytti että on viikoilla 9+5 ja ihan vahingossa tuli raskaaksi! Oli seurustellut poikaystävänsä kanssa viikon verran ja kaikkea muuta kivaa. Oli kuulemma joutunut oikein miettimään pitääkö lapsen vai ei, mutta on nyt tullut siihen tulokseen että pitää hänet.
Ahdistaa jotenkin tuollaiset "vahinko" uutiset. Vaikka siis yksikään lapsi ei ole mun mielestä vahinko, mutta siis, kun sitä ei ole niinkään suunniteltu niin en keksi parempaakaan sanaa. Tän kolmen kuukauden aikana, näitä "vahinkoja" on tullut joka tuutista. Neljä huonommin ja paremmin tietämääni ihmistä on tullut vahingossa raskaaksi.
Tottakai olen iloinenkin heidän puolestaan, ihan vilpittömästi, mutta silti ahdistaa tuo, että niitä pienokaisia ei ole sinänsä suunniteltu. Ja kun itse haluaisi oman pienokaisen niin kovasti ja sitten joka tuutista kuulee näistä "vahingoista". Huoh. Jotenkin ei nyt vaan huvittaisi kuulla näistä tapauksista enää yhtään enempää.
Olen siis miettinyt sitäkin, kun tälläkin palstalla on näitä jotka ovat saaneet odotella omaa pikkuistaan jo monet kierrot, eikä kuulu eikä näy, että kuinka epäoikeudenmukaista on, kun näitä "vahinkoja" sattuu..
Tuntuu yksinkertaisesti vain pahalta, vaikka olenkin onnellinen jokaisesta pienestä ihmisestä, joka on aluilleen saatu.