Liitynpäs minäkin tähän keskusteluun
UUTENA yrittäjänä! Ensin meinasin, että en liity keskuteluun, mutta onhan tämä yrittäminen niin piinaavaa, että pakko saada vähän vertaistukea. Aiheesta kun ei viitsi oikein kaikille lähipiirissä puhua.
Eli
minulla yk 2, nyt menossa dpo 17 ja kiertopäivä 31. Mulla sillai vähän outo tilanne.. kun lopetin joulukuussa pillerit ja niiden jälkeen kierto 27 päivää ekasta kierrosta pillereiden jälkeen. Nyt sitten sen perusteella menkat myöhässä muutaman päivän. Tein viime viikolla testin, joka näytti negaa. Tein testin dpo 8 ja siksi testasin, kun yli yhdet juhlat ja mietin voiko syödä ja juoda mitä. Nyt vaan mietin koko ajan oonko raskaana vai en.. Mitään oireita ei ole, ovulaatiota en bonannut kunnolla, kuten edelliskierrosta bongasin. Oletan että ovulaatio kuitenkin oli noin 14 päivän kohdilla, kuten edelliskierrossa.
No, ei auta spekulaatiot. En vaan viitsi nyt testata ennen kun tulee oireita. Mä en haluis lähteä siihen jatkuvaan testailuun, vaikka NIIN tekis mieli koko ajan testata. Testaan heti, kun tulee jotain oireita, jos ne menkat ei nyt ala tästä. Alkoholia tietty välttelen nyt, kun tilanne on näin outo.. Tietty ihanaa olis kun vauva olis tulossa! Mä vähän veikkaan kyllä, että tää saattaa johtua siitäkin, kun on ollut paljon stressiä viimeaikoina erinäisistä syistä ja lopetin vasta ne pillerit, joten kierto ei ehkä ole vakiintunut. Ei ole yhtään sellainen olo, että olis raskaana, mutta tottakai koko ajan neuroottisesti tarkkailen oirehdintaa.. eikä niitä oikei ole paitsi ehkä jotain pääkipuja, huimausta, olin muka havaitsevinani metallinmakua suussa, pientä menkkakipumaista mahakipua.. mutta hyvin pientä... ei mitään selkeää.
Mutta hei siis vaan kaikille! Tässä lyhyt esittely mun tilanteesta
Pidetään keskustelua yllä!