Minäkin voisin sanoa, että ihan sekopäistä! Fiilikset on taas nii sekaisin. :| Ovulaatiotestejä en ole koskaan tehtyt, enkä ole nytkään, joten en osaa sanoa varmaksi milloin minulla on ovulaatio. Oireitakaan en ole juurikaan huomannut. Olen lähinnä luottanut vain netissä oleviin laskureihin. Nyt en ollut katsonut niitäkään, kunnes tänään katsoin ja antoi 21.-28.pv:lle ovulaation. Voi että minua harmittaa, kun olin kuvitellut sen myöhemmälle. Eilen ja tänään vihlonut mahaa, joten voisiko olla ovulaatio... Osaisitteko auttaa, siis tuon mahakivun perusteella, milloin on/olisi ollut kaikista paras aika seksille? Mies on reissussa, mutta sunnuntaina oli parittelupäivä.. Onkohan torstaina liian myöhäistä.. :'( Muuten olisi tämä kuukausi ollut "parempi tärppi"-kuukausi, kun alkoholin käyttö ollut vähäisempää -myös miehellä!
Synkistelen! :'(
Toivottelen silti kaikille PLUSSAINNEILLE mahdollisimman sydämestä ja mahdollisimman paljon onnea :flower:, vaikka täytyy myöntää että harmittaa kovasti omasta puolesta. Peukkuja muille! :heart: Plussatuulia ja tarrasukkia! :wave: