Huomenia kaikille!
Ja voi teitä ihanuuksia, nauroin itteni kipeeks noista teidän jutuista, varsinkin
millimollin lotkautukset sai mut melkein tukehtumaan aamukahviin
Minäkään en ole koskaan ovista tikutellut, enkä oikeastaan muista edes huomanneeni koko ovista silloinkaan kun en pilsuja syönyt. Kuten
Bubble89 tuolla kysyikin juurikin ne kysymykset mitä itse meinasin kysyä, kun tarkoituksena olisi myös kokeilla että tärppäisikö paremmin sitä tietoa viisaampana, jos täti tällä kertaa kurvaakin kylään.
En muista kaikkea mitä olitte kirjoittaneet tänne eilisen aikana niin oon laiska ja hyppään viimesiin juttuihin, eli mistä ollaan ja mitä tehään.
Minolen siis pohojammaalta, tarkallee ottaen Keski-Pohojammaalta Kokkolan suunnilta. Harrastuksina löytyy kaikenlainen värkkääminen, erityisesti käsillä tekeminen on ollut intohimo jo lapsesta asti (mummu kun opetti mut jo kutomaan/virkkaamaan neljävuotiaana niin siihen sitte jäi koukkuun). Olen hieman erilainen nuori, harrastan moottoripyöriä ja autoja, tällä hetkellä auttelen avokin firmalla mikä purkaa autoja ja eilen aloitin uuden JM-projektin (jokkisauto) jonka pitäis olla kuukauden päästä Tampereella kisoissa, ääärhg. Kiire tulee. Omistan myöskin sekarotuisen jättiläiskoiran jolla on ikää 9kk, ja jolta lähtee pallit samantien kun on varaa siihen. Voitteko kuvitella miltä tuntuu herätä siihen kun 78cm korkea ja +45kg elukka nylkyttää sua varpaisiin jos erehdyt nukkumaan jalat sängyn reunalta ulos? Ei ole hääviä se, ei.
Oon harrastanu ennenki noita miittailuhommia, ja ne on oikeasti ihan loistohommaa. Sanokoot muut mitä sanovat, mut kyllä netin ihmeellisestä maailmasta voi oikeasti löytää parempaa seuraa mitä baareista tms. Ja täällähän sitä ryhmähenkeä näyttäis olevan riittävästi
ON: kp21/28 tällä hetkellä, ja viimeiset kaks päivää ollu jotenki seesteisiä ja kivuttomia. Järjetön flunssa päällä, kuumetta (mitä mulla ei koskaan ole, outoa) ja joka paikka juilii ilmeisesti flunssan takia. Jotenkin on semmonen tunne että tätihän sieltä kurvailee kylään jossain vaiheessa, nyt on tämmönen masennuskausi jolloin tuntuu että mikään ei onnistu ja kaikki menee mönkään. Kai sitä on pakko uskaltaa testata tossa kierron loppumetreillä silläkin uhalla että parku pääsee kun testi näyttää negaa. Kun tietäisi vain että milloin niiden ekojen luomujen olis tarkotus tulla nii helpottais kummasti sekin tieto, niin vois vähän laskea -.-