Esikoista yrittämään 2011

Laurelle: -85. Meit oli kuus luokallista yläasteella, -86 syntyneit oli kai ehkä saman verran tai vähempi :D Ainut on et jos on perälän koulus ala-asteen käyny niin sit ei voi olla vaikea arvata, tais olla luokas tyyliin 7 poikaa ja 20 tyttöä :D
 
Destello
millimolli Niimpä! Ite oon tykänny aina maalata ja musta povattiinki aikoinaan jotain taiteilijaakin ihan. Suku odotti 16 vuotta että haen yläasteelta päästyäni taideteolliseen, mut empäs hakenutkaan, lälläspyy. Nyt tosin harmittaa, meni hyvät lahjat hukkaan sinänsä, kun eipä tuota käsitöiden tekemistä voi lopettaa kun siihen on lapsesta asti tottunut :)

Meidänki mummo maalaa aina öljyväreillä, ja on aina maalannutkin! :D Akryylivärit on ihan kivoja muuten mut pitkällä tähtäimellä niiden kans ei oo kiva tehä mitään kun kuivuvat niin nopeasti. Pitäisköhän perustaa tänne vielä "Esikoista yrittävien käsityökerho"-ketju? :LOL: Voidaan sitte foorumilaisten kesken keskustella parhaista nypläystavoista, tai joku viisaampi vois kertoa mulle et miten villasukan kantapään voi tehdä ilman kymmeniä kirosanoja ja hermostumisia? o:)
 
Destello Marttakerhoa kannatetaan täällä !!! Laitetaan webbikamerat päälle ja virkataan isossa keskusteluikkunassa kaikki siemaillaan teetä ja keskutellaan kissoista ja siitä kuinka pulut oli lihavampia ko me oltii nuoria :D

Mie olen ammatiltani Kuvataiteilija. Tosin enpä ole työssä sitä hyödyntäny, lähinnä luovuuttani turhan puhumisessa ko olin myyjänä :

Jännittää se huominen lekuri. jos mulla kävis tuuri ja se määräis mulle jotaki nappia. Mie kyllä sanon sille, että jos et meinaa kirjottaa jotaki hormonijuttua nii sitte kirjotat rauhoittavia! :D
 
Destello
millimolli Siihen voin suositella sitten Mirtazapinia ja Tenoxia, Mirtazapin on mielialalääke (jota käytetään myös unettomuuden hoitoon) ja Tenox sitten se unilääke. Ite oon kokenut melkein kaiken kipulääkkeiden ja muiden lääkkeiden saralla, kun itsellä räjähti selkä vuodenvaihteen jälkeen ja epäiltiin syöpää, niin sain sitten viettää seuraavat 3kk pillerihöyryissä sairaslomalla. :D Ei se hauskaa ollut oikeasti, mut jälkikäteen ajateltuna olin varmaan melko huuhkaja koko tuon ajan.. xD

Ei muutako Diapamia pummaan :D
 
Heissan! :)

Tänne on tullut niiiin hurjan paljon tekstiä sitten viime näkemän, että en valitettavasti ihan täysin pysy kärryillä :ashamed: Aloitin taas pienen pätkän töitä(työttömyyden sijaan ihan jees) ja heti päivät vaan hurahtaa mennä. Hyvä niin, eipähän tule koko ajan voivoteltua omaa oloa. Mutta ihan mahtavaa keskustelua täällä, oon nauranut kyllä millimollin ja Destellon + muiden jutskailuille :D Ei tään tarvii aina niin hiton vakavaa hommaa olla!

Tulin kurkkaamaan, mitä namppiksen ultraan kuului?? Namppiksen plussa antoi mulle hurjasti toivoa, samasta vaivasta kun kärsitään ja ylipitkistä kierroista. Huhheijaa, ehkäpä joskus minäkin perässä...

Epalle pahoittelut negasta :hug:

Laurelle kaikkea hyvää tutkimuksiin ja leikkaukseen!

Lyhyesti ON: tiktuttelen ovista, tähän asti ihan haaleaa viivaa. No ylläri, kp vasta 10. Ehkä se joskus siitä vahvistuu, ainakin toistaiseksi ukon kanssa on joka toinen päivä -sopimus pitänyt ja sillä jatketaan ;)
 
Destello
Usko pois, sua ei kato kukaan sen jälkeen ku syöt niitä lääkkeitä. Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa ettei ne tee kenellekään hyvää pidemmän päälle, varsinkaan kun niihin jää helposti koukkuunkin. Itsehän oksensin kaks viikkoa putkeen pelkistä vierotusoireista :D

Kyllähän me sua kestetää ainaki, tunnut olevan just hyvässä mielentilassa tälläkin hetkellä :D Miten ois, ota vähä punkkua ja pari tupakkia nii helpottaa, muistelisin et joku aika sitte taisit mainita välittäväs niistä kovasti.. ;D
 
Joo mie ainaki tupakasta välitän. Punkkua menee ehkä lasi kahdessa viikossa. Jos oikein alan ryyppäämään :D Mie olen vähä huono nykyste juomaa ko aina että mitä jos olenki raskaana. Ja opiskeluaikana tenutin monta vuotta melkolailla putkeen, tais tulla yliannostus.

Mie olen aika addiktoituvaa sorttia. Olen tässä pari viikkoa pelannu puhelimella pallopeliä... Yötä päivää. Jos innostun virkkaamaan ni virkkaan kanssa kunnolla. Ehkäpä mun ei kannattas alkaa mitään nappeja vetämää naamariin. Varmaan ne napit riittää mitkä ostin tänää isoon tölkkiini :D

Joo täällä alkaa olemaan aika lennokasta meno oiskohan tuo aurinko ja ihanat kelit mitkä aiheuttaa. Mulla ainaki alkaa valumaan stressi pois. Vieläkö rasvaki sulais lämmössä ni kaikki olis aivan loistosti.

Olenko muuten kertonu, että saan sen lapsen kahden kuukauden odottamisen jälkeen? JA se näyttää heti kolmekuiselta ihanuudelta, eikä semmoselta punaiselta venäläiseltä kuulantyöntäjältä, tai kuinka mulla o fitness-mallin kroppa ko se syntyy koska se vauvahan imee minusta kaiken läskin.. Mies kuulemma meinas, että mie tulen palautumaan maanpinnalle melko nopsaa, mutta mie en usko. Olen mieluummin tässä fantasiatodellisuudessa :D
 
Hei vaan ja omaa napaa nyt... Eli tuli nyt sielä ultrassa käytyä ja 13,3mm pitkä ötökkä siellä hengaili oikeassa paikassa ja sydän jumpsutti niin kuin pitää. :heart: Gyne sanoi että vastaa viikkoja 7+4 +/-2päivää ja itsekin olin ton 7+4 laskenu ovistestin perusteella. Tulkaa pian perässä ja nyt loppu toi höpinä -12 ja -13-ketjuista! :hug:
 
Destello
Nyt mulle iski paniikki et mitä jos mäki synnytän jonku itäsaksalaisen kiekonheittäjän sitte joskus jos luoja suo O.O Tosin ei siinä mitään taivaallista oo jos sieltä putkahtaa joku viiksekäs Mein Fuhrer joka jakelee ruoskien käskyjä heti ensisekunneista lähtien. "Imetä! Paijaa! Pese! Leiki!" *ruoskaniskuja napanuoralla* <- apuva! (puhuinko koskaan siitä mun huonosta huumorintajusta..?)

Eiköhän me kaikki eletä siinä fantasiatodellisuudessa siihen asti kunnes Täti Totuus tulee paikalle ja palauttaa äiti-maan pinnalle. Mut niin, siihen asti siis.. Luulkaamme että olemme raskauden aikana, ja sen jälkeenkin vielä haluttavia, seksikkäitä ja suloisia niinkuin miehemme meille väittävät epätoivoissaan. Saahan sitä toivoa :D
 
Namppis mie meinasinki kommentoida että takaisin ei ole tulemista ! :)

Destello Jos mie saan tytön nii saan varmasti kärsiä nahoissani.. Oon itte meinaa ollu aika kauhea. Oon viis vuotiaana kirkunu, että tapan itteni ja menen nunnaluostariin, juossu pakkasessa paljain persein karkuun kaikkia ko oon vetäny tiltit. Ja kuulemma saattanu raivarin iskiessä huutaa viis tuntia putkeen. Äitini meinas, että pojat o paljon helpompia.. Ja hei mulla o kuus veljeä ja ne o kaikki yhdessäki ollu helpompia ko mie :D No karma on bitch.

Muuten ois kiva jos niitä ois kaks ni ne vois hyppiä napanuoralla hyppiskää mahassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^ ja Hennu86
:LOL: Voi hyvät hyssykät tein kanssa!! :D
Toki me ollaan haluttavia, oli mikä tilanne tahansa, siks ne mikkoset mein kanssa onkii :) Vaikka läpi harmaan kiven, sato tai paisto, kunnes kuolema meiät erottaa :) :heart:

Namppis, :) Ihanaa :heart: Ne sydänäänet <3 <3 Voi että!!
 
Joo siis mie olen tosi haluttava varmaan miehen mielestä... " miksi sie jätit tuon tuohon, miks teit noin, onko susta hauskaa että jäpäjäpä.." Sitte ko en oo kauhean smart dresser. Eli mun ajatus pukeutumisesta on se, että pyjama ja kumpparit kaikkein mieluiten kiitos. Se ei oikee hiffaa mun " tyyliä" useimpien mielestä tyylittömyyttä. Mut hei kumpparit mätsää pyjamahousuihin sentäs täydellisesti!
 
pikkumy: Laitoin sulle yv, toivottavasti tuli perille.

Kristiina :)

Namppis: Ihania uutisia! :)

Ja teidän muiden kanssa, tänne tulee sillä tahdilla viestejä ettei ehdi edes lukemaan vaikka aiemmin päivällä kävin :D No ei, ihan hauskaa!
 
Loistavaa tekstiä täällä. Hauska lukea :)

Minä en tiedä mitä mun kropassa tapahtuu.. menkat muka alkoi, mutta ei nyt kyllä ole alkaneet kunnolla. Jotain pientä vuotoa tuli, mutta se jäi siihen.. tässä on pari päivää jo odoteltu, että milloin ne alkaa oikeasti.

No, jos ei tänään ala kunnolla niin mä testailen varmuuden vuoksi huomenna. Olisihan se aika yllätys jos tässä oliskin raskaana, mutta en jaksa uskoa.. ehkä meni kesken tai jotain ja siksi ei oo "normaalit" menkat tällä hetkellä.

Minä kerron uutisia kun tiedän lisää ;)
 
Tein tänään negatiivisen testin aamusta :( Voihan kökkö sentään! Että osaa harmittaa! Ja tätä menoa seuraava mahdollisuus plussaan on vasta elokuun puolenvälin tienoilla, kun nää kierrot on prkl näin pitkät...... Noh, huomenna vielä testaan jollain toisella merkillä ja jos ei mitään, niin menkat sais kiitos jo alkaa....
 
Teillä täällä juttua piisaa :) Ihana lukea hassunhauskoja kirjotuksia :)

Namppis IHANAA, että kaikki on hyvin :heart: Kuten Kristiina tuolla jo totesi, niin annat meille muille PCO-tytöille toivoa :)

Ilman muuta meidän omat miehet haluaa meitä :D Meillä ei onneksi ole paljon vaikuttanut se, että minäkin oon lihonu 10 kiloa tässä parin vuoden aikana. Oon kuulemma edelleen seksikäs ;) Riippuu ihan siitä, miten oman kroppansa kantaa :) Ja on kyllä mieskin saanut lisää elopainoa, joten se ei oo mikään sanomaan mulle :D

ON: Täällä tais nyt käydä semmonen juttu, että varsinainen ovisplussa jäi missaamatta! Tikutin kp 10 ja kp 11, jolloin tuli melko vahvat viivat, muttei testiviiva ollut kuitenkaan tasavahva kontrolliviivan kanssa. Eilen kp 12 testiviiva oli jo huomattavasti haaleampi! Olisko LH-huippu voinut olla sitten kp 10-11 iltapäivien välissä? Tai kp 11-12?

Eilen illalla ainakin tuntui alavatsalla paineentunnetta ja nivusia kutitti sekä tuntui pientä nipistelyä muniksien kohdalla. Tänään on myös ollut kuivempaa tuolla alapäässä eikä paneta koko ajan :D Eli voisinko tästä päätellä, että olisin ovuloinut eilen? Talletuksia tehtiin maanantaina, keskiviikkona ja eilen. Enää ei kyllä jaksais :D Sanoinki miehelle eilen, etten kyl koko kiertoa jaksais pupuilla tätä tahtia :D Mutta, piinaviikot siis alkakoot. Testin aion tehdä varmaan 1.7., jolloin mulla ja miehelläni tulee 7 vuotta täyteen :heart:
 
Destello
Hennu86 Mulla oli eka ovis noiden yasmineiden jälkeen juurikin samanlainen, en tiennyt että onko vai ei, mut päättelin siitä et olo oli koko ajan kostea, nippaili munasarjojen vasemmalta puolelta ja ihan järjetön kiima päällä ympäri vuorokauden. Mulla noin tuntuvaa ovista ei ole ollut vuosikausiin, niin ilman tikuttamistakin ymmärsi et missä mennään, ja tuli kyllä pupuiltuakin senki edestä :D Nyt vaan peukut pystyyn ja puhaltelemaan plussatuulia sinne! d:)b

-Liv- Voi kurjuus! :hug:

Ja Linelle isosti thumbs up huomista varten!

Ite ajattelin et kp 28/28 ajoittuu tuohon juhannuksen tienoille, niin pitäis vissiin rohjeta testailemaan viim 26.6 ellei tätiä ala kuulua. Miten sitä malttaa odottaa?
 

Yhteistyössä