Apua, teiän parin sivun juttujen lukemiseen meni tovi kun on menny tää pv ommellessa. Ei huvita herätä mökillä suoraan auringonpaisteeseen, mut ny on verhot! Miehet saa viritellä ne sinne sitten
Mä ompelin jo. Ja kirosin silitysraudan ja seuraavaksi heitän ton roskiin ja etin uuen kaupasta. Meinas pilata koko työni ku päätti polttaa sisuksistaan kiinni kalliiseen kankaaseen jotain paskaa :F Onneks oli sen verran ylimäärästä kangasta. Ei tullu maailmanloppu, ainakaan vielä.
Destello, niin millasen villasukan kantapään sä haluat oppia
Mä osaan useammankin
Ja akryylimaaleihin kantsii totutella, ne on muuten kivoja jo nyt kun on yliutelias kissa! Ehtii kuivua ajoissa, ajatella miten kätevää sittenki tehdä jotain taiteellista kun on jo perheellinen!
Tapettipiirrustelusta, joo, meil kissa jo alotti. Tosin poistamaan tapettia. Ilmesesti tollaselle kohokuvioidulle tapetille on paskempi piirtää, kun on vaan tuollasta repiny olkkarista irti? Makkarin tapetti sileänä on saanu olla. Mä ite vaan teippasin julisteet julistelistoista kiinni suoraa tapettiin ku ei tuohon seinään mikää muukaan tehonnu...
Millimolli, et kai säkin vaan oo ADHD
Välil juttuja lukies vaikuttaa vaan siltä. Jos oot, niin tervetuloa kerhoon
Täälläkin kai vilkas muksu tiedos, itel tuo dg ADHD:sta, mies taas on ollu kans yks ikiliikkuja muksuna. Mä en ees jaksa miettiä mitä kaikkia sukurasitesairauksia meiän suvus on, liikaa vähä kaikkea. Mut ainakin tuo ADHD kulkee ja vahvana suvus
Hullut isäni sisarukset (isä mukaan lukien toki) menee tuol jossain vauhdil vaikka fysiikka pettää, jarruja vaan ei oo ja millään ei voi levätä. Niin ja mitenkään heillä ei voi olla tätä ADHD:ta! On se niin kamala oireisto ja muuttaakin niin paljon sitä persoonaa jos ois diagnoosi
Lääkärit vois vaan vähä suhtautua paremmin tohon ikiliikkuja-olotilaan noiden fyysisten sairauksien hoidossa, noin ennakointimielessä.
Millimolli, hei eipä tuo testiriippuvuutes kovin pahasti tuu kärsimään. Katsos kukaan ei voi ees moittia jos testaat ainaki kahdesti päiväs ovista, ihan periaatteel ettei vaan mee se ovis ohi!
Sit ei ku kirjailee mikä oli miltäki päivältä ja mihinki aikaan otettu ja vertailee et mikä testisarja on paras ja koska se ovis olikaan
Miehille ei tästä tosin kantsi kertoa, ne ei tajua...
Ja Destellon kans taietaan testailla kilpaa sitten tuo juhannusviikon
Ja ota se lonkero ku tekee mieli! Mul ainakin on asenne et niin kauan kaikki on ihan sama kun testi ei oo plussaa. Sit pitää hitusen skarpata (ainakin syömisessä...). Nytkin vois mennä ruokkii kissan, hakea itelle lounas-välipala-päivällinen-iltapala-yhdistelmän (hups, unohduin vissiin vähä liikaa ompelemaan?) ja antaa tän koneen sammuttaa ehkä ite ittensä välis ku siitä uskaltaa kitistä et haluan käynnistyä uudelleen.