Esikoista yrittämään 2011

Destello, kiitos tiedosta :) Mie todellakin toivon, että se munasolu nyt irtoais sieltä... Sitten pitäisi vielä tapahtua hedelmöittyminen ja kiinnittyminen. Monta asiaa, mutta pidetään sormet ja varpaat ristissä! :) Sunnuntaina alotan taas terot, joten niiden pitäisi sitten tukea limakalvon osalta tätä hommaa...

Tosin anoppi on kertonut, että miestäni yritettiin 3 vuotta... Pikkasen alko masentaa siinä vaiheessa :D Mutta nopeastihan tämä aika menee, tosin samalla itse vanhenee koko ajan...

HEISSAN

Kävimpäs lekurilla. Se teki gynekologista tutkimusta ja kaikki näytti normilta.
Sain verikoetta vietyä labraan.
Oikein komea nuori mies lekurina. Passas kuule olla. Kaiken lisäks tosi symppis. Tuli semmone olo, että hei musta huolehditaan!
Miehelle sanoin, että no nii sie saat mennä runkkaan purkkiin. Ei kuulemma aio mennä ko vasta sitte jos mie olen täysin kunnossa asian suhteen ja hänessä o ainoa mahdollinen vika. Kuulemma ko kaikissa leffoissa o se näyte sitte hukassa ja löytyy tukasta. ( Siis oikeesti, arvatkaapa repesinkö :) ) Tuumin, että no kai sie osaat tähdätä purkkiin sen tavaran hyvä mies XD

Kp26, edelleen testi näyttää negaa. Eli täti tulee varmaan sunnuntaina tai maanantaina. Sitten lääkäri määräs tekemään ovistestejä. Pistetäänpä tilaus vetämään niistä sitten ko kerran lekuri komensi.

Rakas harrastukseni tikulle pissaaminen siis saa syvempiä muotoja ja saan uppoutua oikein innolla harrastukseeni. Jano mikä ihana syy juoda, että pääsee pissalle !!!
Viikon päästä tulee tieto onko kilpirauhasongelmia, keliakia kunnossa, prolaktiinitasot ok ja verenkuva täydellinen.

Hiv, kuppa ja kuus muuta no ne loistaa poissaolollaan. eli JEE !!! Sanoinki lekurille, että no ompa hyvä ettei tarvi alkaa kirvestä heiluttelemaan kotosalla. :)

Destello
Mulla oli tossa joitakin päiviä takaperin pientä punertavaa vuotoa, huomasin vain ku vessassa kävin nii mietein ihan kuumeisesti et oiskohan se voinu olla kiinnittymisvuotoa tjsp, ku mulla ei normaalisti koskaan kierron keskivaiheilla tuu mitään ylimääräisiä vuotoja :eek: Tässähän tulee ihan paranoidiksi näitten oireitten kans :D

Harmi kun itsellä ei ole äitiä, niin ei voi kysyä et kuinka kauan muilla sisaruksilla on menny ennenku ovat ilmoittaneet tulostansa, itse oon käsittäny olevani ns. vahinko, joskin toivottu vahinko, niin ei sinänsä voi yrittämisestä puhua.

Puhut ihan totta, et aika menee nopeasti kun sitä ei ajattele, mut ikävä tosiasia on vain se et jokainen vanhenee joka hetki, ja näinollen raskautuminenkin vaikeutuu mitä vanhemmaks tulee. Ja oma henk.koht mielipide on, et kyllä mä oikeasti haluaisin saada tämän ikäisenä sen nyytin, kun elämänkokemusta on jo jonkun verran ja niin.. kukapa ei haluaisi nähdä täysissä sielun ja ruumiin voimissa oman lapsensa kehittymistä ja kasvua, aina siihen asti kunnes lapsi löytää elämänsä rakkauden ja menee ehkä naimisiin ja on samassa tilanteessa kuin me nyt, perustamassa perhettä :)

Destello Meä äitillä kaikki läpit o tullu helposti. Vaan ei näemmä mulla tule.
Mulla ällöttää ko kaikki sukulaiset sanoo, että onhan sulla aikaa oot vielä nuori. Joo no pointti oliski, että ois suht nuori äiti. Jaksais juosta perässä ja ymmärtäis jotaki ko on teinix eikä olis unohtanut omaa nuoruuttaa aivan totaalisesti.

Taian nyt alkaa sitä tupakkaa lopettamaan ja kahviaki pikkuhiljaa. Vaikeata vain on ko koko ajan väsyttää ja kahvia jois litratolkulla. Jos mulla onki joku afrikkalainen unikärppäjäinen purassu mua. ZZZzzzzzzzz
Tänää pitis lähtee tätin haudalle istuttaa kukkia :( Se kuoli 36-vuotiaana syöpään. Se o meillä semmonen tosi veemäinen sukurasite. Kuten myös kaikki keliakiat, kilpirauhasongelmat, psoriasikset ja muut. Kerran laskeskelin kaikki perinnölliset taudit ja vaan ne mitä o iha lähisuvussa. Pääsin yli 50. Vainoharhainen ja luulotautinen ko olen nii päätin lopettaa. Esmes tänään se lekuri nauro mulle ko sanoin, että mun mielestä mulla kasvaa viikset. ei kuulemma kasva. Mutta yritäppä selittää, että jos mie olen saanu jotaki päähäni ni siinä ei lääketieteen tohtorintutkinto auta kuule asiaa kumoamaan sitä minun päästä :D

Destello
millimolli Sama pointti täälläkin päässä, muistan varsin elävästi omat teiniaikani (enkä kuulemma ollut mikään helppo teini kovapäisyyteni takia.. eh), ja kun tuo avokki on myös "hieman" lyhythermoinen ja ADHD todettu hänellä, niin osaan varautua että meidän risteytyksestä ei todellakaan tule mikään sohvaperuna joka hiljaa möllöttelee nurkassaan odottamassa huomiota. Sen takia olisi niin kiva, että itsekin vielä jaksaisi laskea joka kerta kymmeneen vaikeissa tilanteissa eikä niin, että on niin vanha ja väsynyt että toivoo vain helppoa kuolemaa itselleen jos lapsi tiputtaa Ming-vaasin perintökaapin hyllyt rikottuaan, eikä jaksaisi siivota :D

Tupakan lopettamiseen voin sen verran sanoa et kannattaa kokeilla Janty-sähkötupakkaa. Mulla on semmonen, eräs kandina opiskeleva kaveri antoi sen mulle ja oonki sitä jonkun verran kokeillut. Se siis toimii vesihöyryllä, eikä sisällä nikotiinia tai tervaa, tai mitään haitallisia aineita ja auttaa siihen pahimpaan riippuvuuteen kyllä mainiosti. Ehkä just paras tällaiseen tilanteeseen missä tupakki ei ole hyväksi, mutta niksukoukut on pahoja. Suosittelen :) Ottaahan se aikansa semmoseen tottua, mut se on loppupeleissä ihan cool vaihtoehto tupakalle :) Ja niin, poltan siis itsekin edelleen, n. 30 tupakkaa päivässä. Eli oma kello soimaa myös, vois alkaa lopetteleen :D

Ja lisää jotain yhteistä, meillä suvussa rasitteina myös syöpä ja erilaiset verisuonitaudit, ja sydänviat. Vaarilla oli keuhkosyöpä, mutta kuoli lopulta sydänkohtaukseen, äiti kuoli ennen joulua haimasyöpään, isällä on verisuonitauteja vaikka muille jakaa, toinen vaari kuoli verisuonien tukkeuduttua liiasta suolan käytöstä, enolta räjähti aortta putkassa ollessaan jne jne.. Näitähän riittäis. Hyvä tuuri käy kyllä, jos itse selviää suhteellisen vähillä sairauksilla :D Mullakin tosin epäiltiin vuodenvaihteen jälkeen sitä selkäydinsyöpää mut luojan kiitos homma on nyt kuopattu oireettomana.

Meillä o rintasyöpää ja kohdussa syöpää. Mummo kuoli syöpään, sillä oli maksassa pesäkkeitä ja keuhkoissa yms. Toinen mummo kuoli syöpään, josta ei tiedetty missä o joko mahassa tai selässä jossaki. Eniten ehkä pelkään syöpää.

Meillä ei onneks ole ming vaaseja ja jos se lapsi haluais piirtää seiniin se olis ok. Mieki haluaisin piirtää seiniin, mutta mies ei anna ! Eikö ole ikävä tyyppi !! Mie olen melko temperamenttinen. Tulinen leijona :D Mies o jahkaileva vaaka. Eli mulla palaa taulu sen kanssa useasti. Se o niin rauhallinen ja semmonen jaappaava välillä. Itte haluaa että ko asiat o päätetty ni ne tapahtuu HETI JUST NYT JA MIELELLÄÄ JO EILEN! Eikä: Kohta, aivan kohta ja pitäisköhä sitä sitte vaiko eikö ja mitähä ton asian kanssa ny tekis... :D

Destello
Ei meilläkään mitään arvokasta ole mikä nyt oikeasti harmittais jos hajoais, mut mulla on enon ja vaarin kitarat perintönä, ja niistä oon niin tarkka et kukaan muu ei saa niihin edes koskea :D Sillon voi olla et näkisin punaista jos jompi kumpi niistä hajoais mystisesti :D Seinille piirtely olis kivaa, mä oonki aina halunnu persoonallisen kodin enkä tämmöstä tusinakämppää niinku nyt on, samanlaisia tässä 700m säteellä on n. 500 asuntoa. Lähiöelämääkö? Eheeeei.

Meillä menee niin et itsehän olen taivaanrannan maalari, eli vesimies. Jos astro.fi sivustolta käy lukemassa luonnekuvauksen, sopii se täydellisesti itseeni. Mulla on tapana ajatella asioita hieman eri näkökulmista, ja kuten mainitsin aikaisemmin niin oon useimpien kanssa niin eri aaltopituudella ettei moni mun kanssa edes tule toimeen kun eivät ymmärrä sitä näkökulmaa ja sen suureellisuutta :) Mies taasen on kalat, ja joskus mulla palaa käpy ihan totaalisesti. Välillä kaikki on hienoa, ja välillä ruikutetaan viikkotolkulla ja hukutetaan murheita viinan avulla, kuten kaloilla yleensä on tapana. Itseluottamusta ei ole, ja ns. "äitihahmona" joutuu välillä sitten potkia poikaa sieltä maanraosta ulos. Mut silti, mitäpä sitä ei rakkaansa eteen tekisi. Ehkä huono yhdistelmä horoskooppien perusteella, mut on sitä hullumpaakin nähty :)

Leijonat on kyllä huippuja :D Mikään ei oo mahtavampaa ku Leijona, joka menettää hermonsa. Se vetää vertoja jo uudenvuoden ilotulituksillekin :D

Varoitus niitä varten jotka eivät kestä kuunnella märinää!

Mä oon tällä hetkellä niin kade jokaiselle paksuna olevalle, että naama saattaa muuttua kateudesta vihreäksi. Mä luulen että lopetan kohta palstailut kokonaan. Tulee vaan paha mieli kun muut kertovat plussa uutisiaan.

Kaiken kateuden ja pahantuulisuuden lisäksi meidän romanttinen kylpyläreissu ei varmaan olekaan kohta niin romanttinen. Kyseisessä hotellissa on kaikki Spa-hoidot täynnä! Naapuri hoitolaan saisi aikoja ja jonkun ALE-lipukkeen, no joo siellä on ihan paskat hoidot!

Destello
Epa, niin me kaikki ollaan. En voi ehkä sanoa omasta puolestani vielä kun en tiedä, mut se todellakin tuntuu epäreilulta kuunnella kun toiset poksuvat paksuks miten sattuu ja vahingossa, kun toiset joutuvat yrittämään kuukausia, jopa vuosia saadakseen sen oman nyyttinsä. On epäreilua kun kaikenmaailman juopot ja sosiaalipummit tulevat raskaaksi ja tekevät abortteja ja antavat lapsia pois, miksei niitä lapsia vain suoda suoraan ihmisille ketkä oikeasti niitä toivoisivat, ja antaisivat sitä rakkautta mitä jokaisen kuuluu saada?

Ei ole kivaa, kun elämä potkii päähän aina tavalla tai toisella, ja tekee kurjan olon. Ei ehkä lohduta, mut se on vain ryvettävä läpi ja ajatella että pohjalta ei voi kuin nousta, vaikka se onkin vaikea ajatus siinä tilassa kun tuntuu ettei ole enään seiniäkään jäljellä mitkä kaatuisi päälle :/

En osaa lohduttaa, mut oon hyvä ottaan kaiken paskan niskaani jos niikseen on, jos se vain jonkun oloa helpottaa.

Älä vaivu epätoivoon :hug:

Epa_88 Ymmärrämme tunteesi TÄYSIN! Itse yritän viimeiseen asti välttää liikaa katkeroitumista, mutta kyllä välillä vituttaa ihan tosissaan... Tänään näin yhden kuorolaisemme, jonka olen viimeksi nähnyt edellisessä esiintymisessämme maaliskuun lopulla. Kas kummaa, sillähän oli oikein iso maha jo :D En ollut kevään aikana huomannut mitään. Yleensä bongaan aika hyvin raskaana olevat ihmiset :D

Mutta mutta. Vaikka tämä yrittämisen aika on tuskaa, mie toivon ja luotan siihen, että meistä jokainen vielä saa sen oman nyyttinsä. Osaammepa arvostaa raskautta ja sitä pientä ihmisen alkua.

ON: Tänään töistä lähtiessäni tunsin hetken aikaa kipuilua oikealla puolella. Oliskohan se munis nyt sitten oikeasti irronnut?? Aion kyllä olla possu ja nauttia tänään muutaman lonkeron. Kuten täällä on juteltu, tuleehan ne juopot, narkkarit ja sosiaalipummitkin raskaaksi. Juhannuksen vietän varmaan rauhallisemmin, JOS mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi ensi viikon aikana. Ei siinä. Mie, joka oon teini-iästä tottunut juomaan kännit joka viikonloppu, en ole halunnut juoda kunnon kännejä vähään aikaan. Nautin maksimissaan jonkun 7-8 lonkeroa illan aikana, jos sitäkään. Parempaan suuntaan siis mennään!

Mä pidän myös sulle Line peukkuja!

Mä oon välissä ihan pää pyörällä kun tänne tulee niin paljon tekstiä. Miten sitä muistaa kuka kukakin on ja mitä on kirjoitellut. Hyviä nauruja oon ainakin saanut, aivan loistavaa huumoria välillä!

Tarkoittaako toi ON jotain omaa napaa? No tässä sitä tulee: Tänään kp1, ihan jees, koska sen tiesinkin enkä edes mitään testaillut. Nyt vaan pää pystyyn ja uuteen yritykseen, joka onkin jo 7. Ja kyllä, aion tässä kierrossa pissata ovistikkuun! :LOL:

• Tykkää
Reactions: Hennu86
Destello
Hennu Niinpä niin, pitäisköhän kaikkien alkaa vaan ryyppään ja polttaan ketjussa, joskus vaikka ihan pilveäkin niin jospa sitä tärppäis heti? :D Itellä on tehny jo kolmatta viikkoa mieli lonkeroa (sinänsä harvinaista kun en tosiaan juo kuin todella harvoin, niin nyt sitten lonkerohammasta kutittelee niin perkeleesti), ja vain sitä yhtä ja ainoaa Kurkon Playaa.. Mut eipä sitte tohdi, ku ei tiedä et onko tuola jotain ötökänalkua vai ei. Tunne on semmonen ettei mun tuurilla kuitenkaan oo, mut eipä oo tullu testailtuakaan (tuskin tässä vaiheessa vielä kannattaakaan..) nii ei viitti sitte.

ON: Tosiaan olo on ollu ihmeellisen hyvä jo muutaman päivän, eka ällötti monta päivää ja nyt on ihan täydellisen seesteinen olo. Räkätauti vaivaa vieläkin, ja kuume ei ole häipynyt vieläkään kunnolla. Oon viimeks ollu kuumeessa ala-asteella, joten tunne on aika sekava kun yllättäen huomaa olevansa kuumeessa. Ens kierron aikana ajattelin tikutella ovistakin, kun millimolli on sitä niin kehunut hyväksi harrastukseksi (siis sitä tikulle pissaamista) :D Huomenna pitäisi lähteä etelä-pohjanmaalle kisoihin ja päivällä takaisin avokin pikkuveljen 18v synttäreille, lupauduin vielä kuskiksi kun meinasivat kavereiden kanssa lähteä baariin illalla. Kääk.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello Mie en oo koskaan ovistikutellu. Eli se tulee olemaan aivan uus kokemus. Voi olla, että jään koukkuun... Raskaustestejä olen tehnyt varmaan sen sata kappaletta... ( Ei yhtää mee överiks. :) ) Jos musta ei ens kuussa kuulu niin varmaan johtuu siitä, että napsin nesteenpoistolääkkeitä ja juon kahvia litratolkulla. Saattaa olla, että liimaan perseeni jopa vessanpöntölle, jos oikein koukkuunnun :D

ON: Väsyttää aivan sairaasti, koko viikon väsyttäny. Tissit o vissii turvoksissa. Ja niin joo olen oksentanukki! On se rankkaa ko samaistuu koiraan ja on valeraskaana viikon aina kuukaudesta. Pitää varmaan alkaa munki roudaamaan pehmoleluja suussa koppiin ( oiskoha se mun koppi tuo vessa ..)

Ostin taas uusia erilaisia testejä. Mulla on testejä kaikissa sateenkaaren väreissä. Siitä sitten vaan valitsemaan mielialan mukaan sopivan värinen testi, et mikä sopii millonki väreihin. Niin joo mie muuten saatan uittaa useampaa tikkua yhtä aikaa samassa astiassa, jos toinen sanoski eriä ko toinen :)

Niin ja se lekuriki nauro ko sanoin, että jahans minun harrastus saa uusia muotoja jos alan ovistakin tikuttelemaan. Katto vähä kysyvänä. Mie tuumin, että niin tää mun tikulle kuseminen käy kuule jo harrastuksesta. Melkee vois kohta alkaa kutsumaan kokopäivätyöksi, sillä mie en jouda ettiin oikeita töitä ;)

Destello
millimolli Nimenomaan tarkoitinkin tuota tikulle kuseskelua, en ovistikuttelua :D Mut ajattelin et siitä on varmaan hyvä lähteä aloittamaan tuota harrastusta, itsekin tein raskaustestin tossa aikasemmin ja negaahan se näytti tietenkin vielä tässä vaiheessa, idiootti minä.

Ens viikolla pitänee hankkia uusia testejä kaikissa muodoissa niiden tilalle mitkä tuo ah, niin ihana koirani popsi parempiin suihin. Sitä niin toivois että testit näyttäis plussaa, mut saapa nähdä. Tänään ollut yliväsynyt päivä, maha on vieläkin turvoksissa ja nännit hieman kosketusherkemmät mitä ennen (toinen nyt on aina ollut, kun siinä on muutaman vuoden ollut koru, korun poisottamisen jälkeen meni todella araksi), mut nekin todennäköisesti oireita mitä kuvittelen kahvipäissäni. Loppuis ees tuo flunssa ja vatsasta nippailu niin vois ajatella ees selväjärkisesti.

Destello Ei helkkari oletkohan sie minun salainen kaksoissisko?? mullaki o ollu nännikoru.
:) Otin sen kerran pois ja en saanu takas, harmittaa edelleen se oli tosi kiva. Mulla vaa oli sillo tosi herkkänä sillee tosi hyvällä tavalla ;) Nyt se o samanmoinen ko toinenki tissi, siinä o vaa arpi.

Oleks miettiny, et pitääköhä se maitorauhane sitte aukaista aikanaan ko se lapsi tulee. Mie mietin, että minkä neulan ne mulle tunkee siihen. Jonku 30 senttii pitkän ja viis millii paksun tietenki :D

Mie tein taas testin. Tais olla kolmas tänään :D Edelleen negatiivisella tuulella ovat, mut onko tuo ihmekkää ko menkkojen pitis alkaa vasta sunnuntaina tai maanantaina. Mutta hei hyvää harrastusta jatketaan aina. Hiihtäjätki rullahiihtelee kesäsin. Eli kausiluonteisesta hullutuksesta ei ole kyse :D

Destello
millimolli Mulla noita lävistyksiä on aikoinaan ollut useampi kymmen, ja ympäri kehoa niitä on ollut monta kymmentä. Mulla on paha tapa lävistää itse (vehkeet on ihan itellä) niin on sitte tullu kokeiltua kaikenlaista. Tuo nännikoru oli ehkä kaikista parhain ja tykkäsin ihan älyttömästi ite siitä, mut iho reagoi metallin kanssa jotenkin typerästi eikä se yli kolmessa vuodessa lopettanut sitä rähmimistä niin otin sitten pois. Se riippuu ihan siitä et miten reikä on aikoinaan lävistetty, et onko rauhasia vahingoittunut mitenkään. Monilla on niin, että reikä on osunut keskelle rauhasta mutta maitoa tulee kuitenkin läpi, joillakin jopa kolmesta kohtaa (lävistysreiät ja itse nännistä) :D Vois olla mielenkiintonen kokemus.

Ei se mitää, mä tein tosiaan sen testin tänää ja oikee aika olis korkeintaan ens sunnuntaina.. Diipadai.. Emmä mitenkään malttamaton oo :LOL:

:LOL: Voi että sentään oon saanu nauraa! Ihania ootte täällä! En tiedä mistä te oikein niitä juttuja revitte mutta :D.. viihdyttävää!

Terve uudet munki puolesta! :)

Nyt on siis menkat kokonaan ohi ja voidaan makkarin puolella saada hommat rullaamaa ;) Koko eilinen päivä kului migreenikohtauksen parissa. Pitkästä aikaa kun viimeksi oli kohtaus, en edes muista milloin. Sit aloin jo miettimään että mulla on aivokalvontulehdus tai muuta. Sen verran kova oli se särky ja mitkään särkylääkkeet ei auttanu. Ja mulla niitä riittää.. Polvivamman takia lääkärit ei tee mitään muuta kun kirjottaa reseptejä.
Tänään on parempi olo ja oli tosi kiva lukea teidän viestit! Nauran vieläki! Saa nähdä tuleeko mullekki uus harrastus. Luulin että saisin tänään kokeilla ensimmäistä kertaa sitä ovistestiä, mut ei ne ollu postilaatikossa :( Höhh ja nyt joutuu odottaa maanantaihin saakka. En mä kyllä usko että se testi plussaa näyttäis vielä ku vasta kp7 tänää. Vaikka eihän sitä koskaa tiiä. Voishan tää kierto olla mega lyhyt ku viime oli mega pitkä :D?
Varasin ittelleni ajan gynelle ens viikolle. Jänskättää ja paljon. Koskaan niillä ei oo ollu mitää positiivista sanottavaa :(. Saas nähä mitä ikävää sieltä tällä kertaa tulee. Mitä kaikkea kannattaa nyt kysyä ja tarkistaa siltä lääkäriltä lastenhankkimisen suhteen?

Destello joo mieki olen useamman reiän itte tehny naamaan. Enää mulla o kielikoru ja nenästä menis läpi koru jos sen rusauttais vaan ( hmmm.. kuulostaapa terveeltä :D )

Siihe testaukseen jää kuule koukkuun. Tosiaa tänäänki useamma ehtiny. Huomenna aamusta rumba uusiks. Nii ja otin tänään terveyskeskuksesta useamman kusinäytepurkin, että kun vararikko iskee niin voin alkaa niitä kuskaamaan sinne. Täytyy olla luova tälläisissa asioissa. Varasuunnitelman varasuunnitelma ja kaikkee.

Sit ko tuun raskaaks ni aattelin askarrella pahvista semmosia tikkuja ja värittää tussilla. EI tuu nii kamalia vierotusoireita, ko nehä voi olla sille jälkikasvulle haitallisia ne viekkarit :D

Destello
Eiks siltä vois kysyä et onko se enää ihan tervettä tikutella kaikilla mahdollisilla tikuilla (paitsi niillä joita löytää metsästä kasvamasta sammalta) plussia?

Tässähän alkaa kohta koko ketjun porukka oleen niin tikkufanaattista porukkaa et me voidaan kohta teetättää paidat joihin tulee slogan "tikutan yötä päivää" ja pidettäis sit miitti vaik Tikkurilassa? :)

millimolli Mullakaan ei oo enää ku kulmassa ja kielessä. Huulessa on reikä (poltin reiän siihen 14v, eipä ole vieläkään mennyt umpeen :D) mut korua siinä ei oo enää pariin vuoteen ollutkaan. Mullahan tuo lävistyshomma karkas lapasesta niin pahasti et mulla oli parhaimmillaan käsissäkin lävistykset tuossa peukalon ja etusormen välisessä nahassa. Ne oli muuten ihan järjettömän kivat! Otin vain pois ne, kun haittasivat ratsastusta niin paljon. Omia hevosia oli 5, ja jokainen elikko piti liikuttaa joka päivä niin ne hieman hiersi ;/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello
Siinä voiski olla kanssaihmisillä hieman hätä kädessä kun lauma naisia tulee vastaan paidat päällä missä kuseksitaan tikku-ukkojen päälle :D Siinä tilanteessa ainaki ite lähtisin hyvinkin nopeaa kuupailemaan muualle tulilinjalta ;D

Sitte vedettäis pitkää tikkua tikkuperunoilla ja hurrattais voittajaa heittelemällä silinterien/hattujen sijasta ovis- ja raskaustestitikkuja ilmaan kuurosateena!

Yhteistyössä