millimolli Sama pointti täälläkin päässä, muistan varsin elävästi omat teiniaikani (enkä kuulemma ollut mikään helppo teini kovapäisyyteni takia.. eh), ja kun tuo avokki on myös "hieman" lyhythermoinen ja ADHD todettu hänellä, niin osaan varautua että meidän risteytyksestä ei todellakaan tule mikään sohvaperuna joka hiljaa möllöttelee nurkassaan odottamassa huomiota. Sen takia olisi niin kiva, että itsekin vielä jaksaisi laskea joka kerta kymmeneen vaikeissa tilanteissa eikä niin, että on niin vanha ja väsynyt että toivoo vain helppoa kuolemaa itselleen jos lapsi tiputtaa Ming-vaasin perintökaapin hyllyt rikottuaan, eikä jaksaisi siivota
Tupakan lopettamiseen voin sen verran sanoa et kannattaa kokeilla Janty-sähkötupakkaa. Mulla on semmonen, eräs kandina opiskeleva kaveri antoi sen mulle ja oonki sitä jonkun verran kokeillut. Se siis toimii vesihöyryllä, eikä sisällä nikotiinia tai tervaa, tai mitään haitallisia aineita ja auttaa siihen pahimpaan riippuvuuteen kyllä mainiosti. Ehkä just paras tällaiseen tilanteeseen missä tupakki ei ole hyväksi, mutta niksukoukut on pahoja. Suosittelen
Ottaahan se aikansa semmoseen tottua, mut se on loppupeleissä ihan cool vaihtoehto tupakalle
Ja niin, poltan siis itsekin edelleen, n. 30 tupakkaa päivässä. Eli oma kello soimaa myös, vois alkaa lopetteleen
Ja lisää jotain yhteistä, meillä suvussa rasitteina myös syöpä ja erilaiset verisuonitaudit, ja sydänviat. Vaarilla oli keuhkosyöpä, mutta kuoli lopulta sydänkohtaukseen, äiti kuoli ennen joulua haimasyöpään, isällä on verisuonitauteja vaikka muille jakaa, toinen vaari kuoli verisuonien tukkeuduttua liiasta suolan käytöstä, enolta räjähti aortta putkassa ollessaan jne jne.. Näitähän riittäis. Hyvä tuuri käy kyllä, jos itse selviää suhteellisen vähillä sairauksilla
Mullakin tosin epäiltiin vuodenvaihteen jälkeen sitä selkäydinsyöpää mut luojan kiitos homma on nyt kuopattu oireettomana.