Esikoista yrittämään 2011

Onnea Line!
Teillähän on täällä ollut käynnissä melko riehakasta ja pitkää keskustelua. :) Hetki meni kun noita kahlasin läpi. ) Uusiakin on ilmaantunut, tervetuloa!

Sori, mä oon ollut vähän poissa kuvioista, kuten noista kiertopäivistäkin näkyy. Oikeasti oli viime kuun lopussa menkat, ja maagiset luvut ovat nyt
Avocado...........29...........9............... 25/24-29...............17.-23.6.

Oon tahallani ollut ajattelematta koka asiaa, ja se onkin ollut helppoa, sillä olen muuttanut, lopettanut työt, hakenut töitä ja viettänyt jos jonkinlaista sukujuhlaa.

Kuitenkin kun jännäpivät saapuivat, päätin eilen tehdä kaupungilla ollessani testin (tein sen sitten sokoksen vessassa kun en jaksanut kotiin odottaa), ja jotainhan siihen Apteekin omaan pärähti.
Tein sitten halpistestin ja predictorinkin (ok, olen vähän innokas näissä testausasioissa), ja predictorissa oli hyvällä mielikuvituksella myös viiva (kun boxin hajotti... ;) ) halpiksessa selvempi haamu.

Kuivumisen jälkeen apteekin oman erotti aivan selvästi. Tänään sitten tein aamupissasta uuden Apteekin, ja se oli jo vahvistunut. Muissa edelleenkin haamua...

No, kaksi kemiallista kokeneena en viitsi turhaa innostua ja siksi varmaan tämä yletön testailukin.
Mies on ulkomailla, taidan kertoa vasta siten kun se tulee takaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Line Ihan hirmusti onnea sinulle!!! :heart: Niin olikos sulla minkälaisia oireita? :)

millimolli ja Destello ovat selvästi löytäneet toisensa. :)

Avocadolle varovaiset onnittelut haamulaisesta!

ON: Täällä ei ilmeisesti ollut mitään ovista aikasemmin viikolla. Pärähti nimittäin ovistestiin tämmönen

katso liitettä 13067

Ei muuta kuin siis toivottavasti tänään ja huomenna hommiin... Nyt ei kyllä jaksais...
 
Millimolli on löytänyt myös siiderihyllyn...
Olen niitä testejä tehny sen miljoona ja negaa on näyttäny. JA menkat ei oo vielä kylläkään alkanut, mutta mie sanon nyt, että olen vuoden kohta kitkutellu selvin päin ko aina o ollu menkat alkamassa ja ei oo tienny et onko vaiko eikö.

Eli nyt tärähtää. AIVAN SAMA! Jos nyt olenki paksuna niin sitten olen ja kadun sitten. Ei kai sen pitis ees vielä vaikuttaa.

Näin tänää naisen (tytön) joka oli Rv25.. JA poltti röökiä ketjussa. Että näin, jep jep. Jos mie nyt juopasen pari sidukkaa ni saan liittyä samaan kerhoon. Musta tulee varmaan muutenki paska äiti, ko en jaksa pestä vessaa joka viikko ja keitän välillä potutki pohjaan ko unelmoin. :D
 
Minäkin täällä varovaisesti onnittelen Avocadoa, voi toivotaan nyt kovasti parasta että viivat vahvistuu! :heart: Ihania uutisia taas tulee.

Hennu86 Ilmeisesti sait nyt tasavahvat viivat tikkuun? Onnea! Valitettavasti yritin klikata kuvaa, mutta mun koneella ei jostain syystä näkynyt oikein koko kuva :ashamed: Nyt tsemppiä, kyllä se sieltä tärppää! :)

millimolli mä yhdesti näin mun entisen naapurin vetävän röökiä vaikka sillä oli iso maha. Luulin/toivon että se on vaan lihonnut. Ei menny kun parisen viikkoa, niin toivat vauvan sairaalasta kotiin. Eli se nainen oli ihan viimesillään raskaana! Luoja että mua otti aivoon! Eli minä oon ajatellut niin, että ei se ennen plussaamista haittaa mitään :)
 
Kristiina84 Tuli joo tasavahvat viivat testiin :) Toi kuvan laatu on muutenkin huono, kun ei oo tossa puhelimessa paras mahdollinen kamera. Onneks ens syksynä saadaa uudet työsuhdepuhelimet :)

Hm. Mietin tässä, että voisiko tärppiin riittää, jos hommailee vasta huomenna...? Nyt nimittäin on niin väsynyt olo, ettei yhtään himottais siirtyy tonne makkarin puolelle... Tai jos tästä illan mittaan piristyis. Ja toivotaan siis ylipäänsä, että munis irtoaa...
 
Ihania te olette oikeasti :) Täällä oon saanu nauraa itteni kipeäksi kun mietin että jos en olis päräyttäny niitä kahta viivaa niihin viiteentoista testiin niin mäkin lähtisin mukaan tikkujengiin Tikkurilaan syömään tikkuperunoita kun niin addikti olin kyllä minäkin :D

-Namppis 7+6
 
Linelle ja Avocadolle onnittelut!

Millimolli: En mäkään oo ollu mikään häirikkö vaikka mulla on sekä tarkkaavaisuushäiriö että ylivilkkautta ja impulsiivisuutta (eli periaatteessa combomuotonen, osal saattaa olla vaan tuo tarkkaavaisuushäiriö tai ylivilkkaus ja impulsiivisuus). Mä oon ite koulus touhannu millon mitäkin. Ihme kyllä pääsin peruskoulun kiitettävil papereil läpi, vaikka mä en yleensä tienny edes koska kokeet oli. Opin hienon tekniikan, ei tarttenu ajatella ite ku vaan kopioi sitä tekstiä taululta/piirtoheittimeltä, saatto keskittyy miettii ihan jotain muuta :D Kielet tosin on mun heikko kohta, ne on menny rimaa hipoen läpi, joten olin hyvin onnellinen kun ruottia ei tarttenu kirjottaa ja pitkän matikan ansiosta sain kirjottaa lyhyen enkun. Ei tullu i-kirjainta papereihin, ilmesesti arvasin tarpeeksi oikein niistä monivalintakohdista oikein (mä en siis tajua edes kielioppia kunnolla, sanastostaki uupuu iso osa, ymmärrän paremmin, mut apua jos pitäs itteä ilmasta enkuksi).

Lukiossa välil vaan ku tympi saatoin kopsata ne samat piirtoheitinjutut (paitti et välil mä sain nekin monisteina kun kirjottamisesta ei aina tullu mitään ja oli joku kiltti opettaja) ja sen väliajan luin vaan oppikirjasta sitä samaa asiaa mitä opettaja selitti. Tienny edes aina mitä selitti, ei vaan jaksanu kuunnella ku väänti rautalangasta tyhmemmille jotain ylihelppoa asiaa. Aika paljo taisin saada kasia ja ysiä lukiossakin teoria-aineista, vaikka taisin olla kolmasosan kursseista välil ihan luvallisista syistä poissakin. Tai jos ei huvittanu lukea kirjoja, piirtelin vihot täyteen kuvia :D Tai suunnittelin käsitöitä.

ADHD Liitto ry Tuol on muuten ne dg-kriteerit jos kiinnostaa. Kukaan ei kai oo ees eri mieltä siitä et multa ei tekstiä tulis :LOL: Mä oon oppinu puhumaan kirjottamalla kun ei aina oo ollu muuta kuin kissa jolle puhua! Jaa pitäskö muka tiivistää joskus? Ei kai? Ainahan saa jättää lukematta jos ei jaksa lukea ;)

Ääh! Mun oli tarkotus testata huomen tai viim. ma, mut unohin testit kotiin :( Ollaan reissus. Miehellä on harrastukseensa liittyen soittokeikka, ite oon appiukkoni kotia vallottamassa (mitäs ite majottautuu tuohon viereseen taloon anopinpuolikkaani luo) ja vahdin sekä omaa kissaa että appiukon koiraa :D Molemmat yhtä pöhköjä, tosin väsyneitä, joten rauhallinen ilta edessä.

Ja aamul mökille yöksi, sain ne pimennysverhotkin eilen valmiiksi vaikka paloikin käämit silitysrautaan joka meinas pilata koko työn. Ja on oltu tyytyväisiä jälkeen mitä tuli :) Saa miehet viritellä verhotangot vaan noille nyt sitten. Ja tulipa vahvistettua tuo mitä nuo appivanhemmat on jo tovin epäilleet: täällä on pienet häät suunnitelmissa ja seuraavaksi pitäs alkaa ommella itelle hääpukua. Eikä tuu perinteinen! Mä en valkosta halua :D Ja maistraattihäät, joten teen just sellasen ku tahdon. Kai pari kk riittää kevyesti 30 vieraan hääjuhlaan noin suunnittelun puolesta... Kun vielä vaan ois tilat, mies saa pohjustaa niitä huomenna jos vaikka saatais vähän erilainen juhlatila minkä kans ei tartte stressata sairastunko siellä (homerakennuspelko päällä taas).

Mies varmaan kyllä taas tykkää kun joutuu näiden soviteversioiden kanssa olemaan se sovitusapu ;) Ei ihan sen vahvin puoli. Mut jos löytäis sit varsinaisiin vaatekappaleisiin jonkun toisen avuksi. Kangaskaupasta ku taidan löytää nuo peruskankaat mitä tartten, mutta nuo metalliluut joudun jostain netin syövereistä tilaamaan (ja vaikka ne mitä itel on kävis, tarttisin kuitenkin päätteitä niihin kun pitää lyhentää, on jotain sekalaista löytösälää mitä äiti mulle kiikuttanu ja hyvä jos löytyy 2 saman pitusta). Riglenauha (sellasta kivaa muovinauhaa, mihin jopa ompelukoneen neula puree, et kovin on "tukevaa") nyt vaan ei oo tarpeeksi jämäkkää. Ei sit millään. Jos yhden juhlapäivän pidetystä yläosasta menee ko. nauhat paskaksi kesken päivän niin en kyl luota sellasiin tollases tärkeäs puvussa. Ja näin kesällä ei huvita tehdä pukua niin jäykistä kankaista ettei mitään tukea tarttis.

Oiskohan täs nyt sit sellanen asia minkä kans voisin unohtaa sen yrittämisen, kuten se kuuluisa monen lapsen mutsin ohje meni ;) Mut ei saanu stressata. Pahus, ei siis tämäkään toimi. Kyllähän sitä stressitaso nousee jos pitää tilaa alkaa etsiä eikä tuo meidän toive mene läpi nyt tai jos muuten vaan alkaa asiat mennä pieleen. Puku on itelle suht helppo, jos vaan löydän itelle sovittajakaverin/kavereita kun tuota taitaa joutua useamman kerran sovittelemaan. Ja kun ei suuria vaadi, niin ei niin paljon kaikkea turhaa stressattavaa oo. Ja jotain pystyy sentään delegoimaan ;) Mutta ehkäpä varmuuden vuoksi jos nyt ei sitä plussaa tule, alan napsia seuraavas kierros sitä adhd-lääkettäni pitkästä aikaa (teratologinen sallii tosin senkin raskaana oleville jos tarpeen, ei paniikkia siis), tuleepa keskityttyä hitusen paremmin eikä tehtyä vahingossa vähän tuhoja kun vähän keskityin liian moneen asiaan kerralla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Line
Selia: Ainakin Susimieli oli täällä seurassamme aktiivisesti aikanaan vaikka heillä ei yritetty, yrityksen piti alkaa vasta myöhemmin. On siirtynyt tosin jo plussanneisiin kun tulikin plussa ennen kuin ehtivät edes yritystä aloittamaan :) Muitakin on tainnut tulla mukaan 1-2kk ennen yrityksen aloitusta, nickkejä en vaan yhtäkkiä muista ja vähän harvakseltaan alkuun toki kommentoineet.

Ja tuossa kun edellisestä ketjusta tuli pitkä, niin alotettiin tämä jatkoksi tuossa helmikuussa ja samalla siivottiin jopa ne tulevat yrittäjät jotka eivät käyneet ilmottautumassa. Eli useimmat palsailevat sitten joko Kirjoittelemalla muualla kuin tässä ketjussa tai käymällä vain lukemassa täällä, vaikka eivät kommentoisikaan juuri tähän ketjuun mitään.
 
Kiitos kaikille :)

Hennu: Ei oikeastaan oireita ollenkaan, mistä olis voinut havaita oikeesti. Hyvin pientä mahassa tuntui, mutta edellisillä kierroilla tuntui jo aiemmin. Se mitä ihmettelin ennen menkkoja oli ns. menkkakivut, joita mulla on yleensä ollut 1-2 päivinä ja nyt oli ennen oletettua menkkoja. Ja sitten tosiaan tuli hieman ruskeahkoa todella niukkaa vuotoa kun menkkojen piti alkaa, mutta sitten ne hävis.. ja taas tuli tosi hitusen vaan.. ja sitten hävisivät kokonaan. Ja sitten tänään lauantaina se plussa vahvisti syyn. :) Nyt huomasin ilman rintsikoita, että rinnat on hieman painavammat. Se on ehkä ainoa oire. Toinen huomio oli, että heräsin tänään aamulla kuuden aikaan enkä saanut enää unta. Ja siis tätähän ei tapahdu ikinä! Mä nukun kuin tukku niin kauan kunnes mut herätetään tai oon nukkunut n. 11-13h.

Avocado: Toivottavasti muuttuu kunnon plussaksi.
 
Hennu86 Onnea ovisplussasta! :) Varmasti riitää se, mitä itse jaksaa peittoja heilutella. Siis hulluksi tässä hommassa tule, jos pitäis silloin, kun ei jaksa. Voi kun minä niin toivon sulle onnea tärppiin :heart:

Selia Sen osaan vaan sanoa, että jos molemmat on sitä mieltä, että vauva on tervetullut niin eikun vaan :) Toki vauva voi tulla heti ja sen takia olisi tärkeää, et asiaa olis harkittu ja toivottu. Mutta yrityksessä voi mennä myös kauan. Itse oon välillä salaa itse surrut, ettei yritystä aloitettu aikaisemmin. Luulen, että meillä menee pitkään, vaikkei vanhoja olla nytkään. Olen kuumeillut monta vuotta, mut meillä mies(ja minäkin?) luuli, että heti se tärppää. Siks siirrettiin yrityksen aloitusta, oli opiskeluja, asunnon ostoa ja -remontointia, haaveita sun muita. Jos yhtään tuntuu siltä, että vauva on tervetullut joka tapauksessa, niin eikun vaan :)

Pikkumy
Löysin kohtalotoverin, en ikinä halua valkoista hääpukua ;) Never ever. Oon jotenkin varmaan poikkeus, mutten ole ikinä haaveillut valkoisesta mekosta ja kirkkohäistä. Olisin halunnut mennä maistraatissa ihan "salassa" lähipiirin kanssa, mutta meillä ukko ei suostunut. Joten meille on tulossa isommat häät, mutta joistakin periaatteista en luovu :) Milloin teidän häät on?
 
Destello
Line Valtavasti onnea plussasta, mahtavaa! :flower:

Ja Hennulle onnea ovisplussasta!

Tekstiä on tullu valtavasti taas sen jälkeen ku oon pitänyt nettihiljaisuutta jopa vuorokauden, joten omanapailen kun olo on kertakaikkiaan niin sietämätön.

Eli:
Olo on turvonnut, mitkään vaatteet ei mahdu päälle enää ja väsyttää ihan sikana koko ajan. Kiukuttaa ja naama helottaa punaisena ja tuntuu tulikuumalta, vaikka se ei ole. Ja se tunne on ihan valtavan ärsyttävä. En saa edes vedettyä mahaa sisään vaan näytän rantaan ajautuneelta hylkeeltä vaikka vetäisin juuttisäkin päälleni! Vatsaa nippailee välillä todella raivostuttavasti.

Parasta tässä on se et luultavasti mursin kylkiluuni tänään. Juoksin mäkeä alas, ja hyppäsin penkereeltä alas niin oikeasta kyljestä kuului heikko rasahdus ja tunsin kun jotain muljahti, tämän jälkeen en ole pystynyt hengittämään normaalisti, istumaan, kävelemään suorassa, nauramaan, syömään tai tekemään yhtään mitään ilman järjetöntä kipua. Nyt illan mittaan kipu on lähtenyt säteilemään oikealta puolelta vasemmalle puolelle selän kautta ja se vaikeuttaa vielä enemmän tuon selkävamman vuoksi.

Olin kuitenkin reipas tyttö ja kuskailin avokin pikkuveljeä ja sen kavereita veljen synttäreiden kunniaksi, vaikka se tuskaa tekikin ajaa autolla.

Nyt kyrpii kyllä niin taas että...
 
  • Tykkää
Reactions: Line
Embylle ilmeisestikin onnea menkoista, jos niistä nyt voi täällä onnitella. :) Lykkyä uuteen kiertoon!

Ja toivottavasti Hennu on päässyt hyödyntämään oviksen.

Häistä : yhdyn valkoisesta hääpuvusta kieltäytyjiin. Olen tässä yrittänyt etsiä sopivaa kolttua, mutta mitään ei tunnu oikein löytyvän. En haluasi mitään perinteistä iltapukuakaan, vaan vähän jonkun laadukkaamman mekon, esim. suomalaista designia, tai sitten ihan jonkun vintage-putiikkilöydön tai sitten ihan jostain Seppälän hyllyltä. Ainut ongelma on se, ettö valkoinen on muotia... ihan tavallisetkin mekot ovat kaikki valkoisia... :eek: Meillä on siis reippaan kuukauden (!!!) kuluttua häät, keksittiin vihdoinkin että pidämme ne, ja niidenkin järjestelyssä on mennyt aikaa. Vaikka ovatkin aivan pienet, tosin kirkossa.

Omaa napaa kaivellaan ja ahkerasti:
No, nyt sitten näyttäisi siltä, että morsian juhlii kuivin suin ja ihan tiukointa mekkoakaan ei kannata ostaa.
Sillä Apteekin omassa tänä aamuna ihan selkeä plussa ja Pregcheckissä myös. Viivat ovat oikein sievästi vahvistuneet. Laitoin kuvan tuonne "kuvia plussatesteistä" -pinoon, jos huvittaa käydä kurkkaamassa.

Oireita ei hirveästi, mutta jotain. Olen lomalla ja yksin kotona, joten olen nukkunut tajuttomasti. Alavatsassa välillä vihlontaa, samoin nivusissa. Muituttaa enemmänkin virtsatientulehdusta kuin menkkakipuja, lisäksi täytyy pissata useammin. Tissit oikeastaan vähemmän arat kuin normaalisti ennen kuukautisia. Pientä aamupahoinvoinnin kaltaista olin tänään aamulenkillä huomaavinani (en ollut syönyt, saattoi johtua siitäkin). Ja sitten eilen tuli flunssa pienine kuumeinenen kaikkineen kylään, silloin aloin olla varma et kyllä se nyt taitaa oikesti olla siellä mahassa. Olo on melko flegmaattisen tyyni.

No, nyt ole kyllä vähän tunteillut kun annoin itselleni luvan tuon aamuisen plussan jälkeen oikeasti uskoa tähän asiaan. Vaikka kyllähän tämä pieni shokkikin on, kun elämä muuttuu lapsen myötä niin valtaisasti, eikä meillä ole kovin varma taloudellinen tilanne. Ikuisesti ei vaan voi odottaa sen vakautumista. Onneksi nyt on asunto johon lapsi sopii. Sekin tosin vuokralla.

Huomenna teen digin ja näytän sen miehelle (jos se nyt näyttää positiivista), kun tuo palaa lomamatkalta. Vähän kyllä jännittää kertoa uutinen, hui. Meillä kun on noita kemiallisia takana nin en viitsinyt heti soittaa miehelle, ettei tule taas turhia pettymyksiä hänellekin, vaan näytän koko testisarjan. Sitten soitan myös neuvolaan ja taidan siirtyä odotuspuolelle. Toivottavasti saan siellä myös pysyä. LA olis laskurien mukaan 27.2.2012.

Kaikille ihanaa kesää ja plussaonnea!
 
Huomentapäivää arvon leidit ja Pentti 64-vee!

Muistatteko ko eilen uhosin, että nyt tempasen kännin silmään ja unohdan vauva-asiat illaksi...
Noo.. Join tosiaan muutaman ja mentiin mökille, siellä miehen sisko ilmoitti että on raskaana. JA sitähän päiviteltiin sen anopin ja miehen siskon kanssa koko ilta. Meni vähä fiilarit juua.

Sanoin miehelle, ko tultii kotiin, että nyt oon puhunu vauvoista koko vuoden tarpeeks. Sekin myöns, että ei varmaa oo ollu mulle helppoa ulkopuolisena olla siinä. Olen tosi iloinen naisen puolesta, mutta koko ilta puhuttiin siitä vauva-asiasta niin alkoi tulemaan korvista ulos. Mie kittasin siideriä sitten ja keräsin valtavaa katkeruutta sisuksiini.

Mieski eilen ku mulla oli siideri käsissä, että onko sulla alkanu jo menkat. Mie että ei kuule ole, ja jos mie nyt joskus vuoden toivottoman yrityksen jälkeen pistän kerrankin oman perseeni etusijalle niin voi voi. Ei kuulemma tarkottanu sillälailla etten sais juoda. No vähän siltä silti tuntui.

Miehen aikaisemmat lapset kuulemma ei oo ollu helppo ootttaa, ko ei oo ees tietty onko ne sen. >Ni meinas, että mun raskaus o sitten sen elämän parasta aikaa. Lupas hakea mulle sitten vaikka pitsaaki keskellä yötä jos haluan. Tässä voidaan nyt miettiä, että kannattaako kontrollifriikki Justiina pirttihirmulle antaa tämmöistä valtaa herättää toinen keskellä yötä, koska sillä on nälkä. Mies tulee varmaan huomaamaan, että ehkei ois kannattanu :D

Menkkoja ootellaan edelleen. Eiköhä ne kohta ala. Varmaan vittuilee munasarjat ja kohtu mulle taas. Piruillessaan haluavat, että mie toivon ja uskon täällä.

Valkoinen hääpuku, en halua semmosta. Haluan jonku limenvihreän, turkoosin, keltaisen, jonku tosi kirkkaan värisen, joka huutaa, että KATTOKAA MUA!!! :D
Mielelllää menisin naimisiin talvella, mutta kesäiset grillibileetki kuulostaa jees. Että päätä tässä jotaki, no tuskin tarvii päättää koskaan ko mies ei oo ees kosinu :D
 
Destello
Avocadolle hirmuiset onnittelut plussasta! d:)b

millimolli Mä en kertakaikkiaan enää kohta käsitä et mistä tota sun huonoa tuurias oikein tulee? Tähän mennessä oon kuvitellu et mulla on maailman huonoin tuuri, mut pakkohan se on myöntää et oon tainnu kohdata kilpailijani siinä asiassa, valitettavasti :/ Ei mikään ihme et vituttaa, kyllä tossa tilanteessa tympis ketä tahansa joka on samassa tilassa, et on yrittäny pitkän aikaa mutta mitään ei kuulu :(

ON: Toi kylki on ihan omituinen. Eilen sinersi, mut tänään aamulla ei enää. Olin siis kotona kuudelta aamulla tuskaisan kuskinreissun jälkeen ja vaatteita vaihtaessani huomasin että ihonväri on palatunut. Voiko revähdyksessä mennä revähtänyt alue siniseksi? Olis ihan mahtavaa jos tuo ei oliskaan murtunut tms (mulla ei oo koskaan murtunu luita, nii en tiiä miltä se tuntuu), vaikka tuo kipu on jotain ihan järjetöntä vieläkin. Aivasteleppa tässä nyt sitten kun aivastaessa veri lentää nenästä (ekaa kertaa elämässä semmostaki tapahtuu nyt) ja kyyneleet valuu silmistä ku ottaa niin kipiää :D Taidan olla kohta eläkkeelle valmis.

Hääpuvuista vielä, et täällä on kans yks joka ei missään nimessä halua valkoista pukua häihin. Jos edes koskaan pääsen siihen tilaan että pitää hääpukua alkaa miettiä, mut.. Enivei. Toiveissa olis puku missä on hieman ivoryn väristä kangasta (ei silkkiä tms, ei passaa meikäläisen muodoille :D) ja viininpunasta + ehkä kultaisen värisellä langalla kirjailtuja yksityiskohtia. Ne yksityiskohdat on mulle tärkeitä, oon niin perfektionisti ihminen et mulla pitää kaikki olla just eikä melkeen.

MIKS hääpuvun pitäis aina olla valkonen, en käsitä! Mun mielestä on vaan parempi, et morsian uskaltaa olla oma itsensä ja erottua joukosta, kuten asiaan kuuluu. Parhaiten se erottuminen tapahtuu juurikin persoonallisella ja omannäköisellä puvulla, mitä väliä sitten sillä että onko se "aito" hääpuku tahi ei. Oon sitä mieltä, et häät on niin tapoihin takeltunutta touhua et oliskin jo aika joidenkin hieman freesata sitä touhua ja uskaltaa olla erilainen morsian ;)

Alla hieman linkkejä puvuista mitä ite oon kuolannut kuukausia:

bridesmaid formal bridal evening gown deb prom dress | eBay

Brand New BLACK Corset Wedding Dress/Party Gown | eBay

New Purple of black Wedding Dress Size:6 8 10 12 14 16 | eBay

millimolli Yellow Bridal Gown Prom Ball Deb Evening Wedding Dress | eBay Voisin kuvitella et sä voisit laittaa jotain tämmöstä, mikä varmasti hyppää silmille :D Tommonen keltanen puku kontrastoituna esim valkoiseen lumeen olis kyllä psykedeelinen näky, ja varmaan vieraille vois antaa jopa epilepsiavaroituksen kirkkaista väreistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Avocado
Destello liian laimean värinen ja vähän turhan rimpsuinen mulle. Mie en halua mitään hörhelöjä siihen. Aivan semmone suht perus pitkä tai sit semmonen 50-luvun jättikellohelma puku, missä o jotaki mahtavia printtejä tai kirjailuja.

Brand New BLACK Corset Wedding Dress/Party Gown | eBay
Tää oli aika mahtava, jos näistä valkkaisin ni se ois tää :D

Mie olen aika suurpiirteinen tommosissa asioissa. Muutenki olen semmonen renttahelkku kaiken suhteen. ( paitti ko iskee se anaalivaihe, jossa nalkutetaan ja pitää saada prikulleen just sitä mitä haluaa :D)

Mene käymää Destello lekurissa voipi tulla vaarapaikka jos vaikka painaa jotain keuhkoa yms. se murtunu luu.

Tein taas testin edelleen nega. Miksi ne menkat nyt ei voi vaan alkaa niin loppuis tää piinaileminen taas pariks viikoks. Päätin just äsken, että en aio kertoa siitä raskaudesta yhtää kelleen, kyllä ne huomaa sen sitte omia aikojaan. Aion vaa sanoa, että joo mulla o todettu esim. kilpirauhasen vajaatoiminta tms. Koska esmes minun keskenmenoki o kaikunu kylille anopin yms. korviin. Niin en luota enää yhteenkään ns. ystävääni. EN oikee jaksa käsittää mikä perse ihmisiä riivaa ko pitää toisten asiat juoruilla. Keskittyis omaan elämäänsä. Vissiin on nii tapahtumaköyhää, että täytyy mun asiat raportoida uutisina. Kaskun, en ole vielä uutisiin päässy asian johdosta :D

Jos joku vielä kyselee eikö lasta kuulu, niin aion sanoa, että kuuleppa ko se ei onnistu. En voi saada. Menee ne turvat tukkoon ja äimistellään, eikä enää kysellä. Hahaa.

On tässä päivässä jotain hyvääkin: Mulla on nimittäin spraymaalia.... Ja sormet alko kutiamaan päästä kutomaan ittelle oikein pitkää villatakkia syksyks ja pitsisukkia yli polven. ( eka mietin, et alkasin neuloo lähipiirin tuleville vauvoille juttuja, mutta enpä taia alkaa.) Sitä paitti mun lapsella o kuites paras kastemekko verrattuna kaikkien noiden kastemekkoihin, ko aion itte virkata sille. Olen ainoa lähipiirissä oman äitini lisäks joka osaa ees erottaa virkkaamisen neulomisesta, eli minun jälkikasvun vaatetus on tehty sitten rakkaudella eikä rahalla.
 
Joku kyseli meiän hääajankohtaa. No ku ei itekää tiedetä vielä :D Lokakuu on takarajana, sit bestmän karkaa taas puoleksi vuodeksi ulkomaille. Kai elokuus? Vähä riippuu miten tuo juhlatila ny järjestyy. Maistraattipäivääkää ei oo viel päätetty :p

Pikapäivitys. Pitäs pakata ku pitää taas siirtyä seuraavaan kohteeseen. Jippijaijee.
 
Pikkumy mieki olen aina kohteessa... Kotisohvalla. :) Taian alkaa tilaamaan sen iPAD2sen nyt, ko en yhtää diggailea PC:tä, tietty vois omalle koneelleki mennä se o mac, mutko se o pöytäkone ja täten ollen pöydän ääressä :D

Edelleenkää tätiä ei näy. Mie kohta haen dynamiittia ja tungen sisuksiin ja räjäytän sen tätin tulemaan! :D

Ahistaa ko äiti itkee naamakirjassa veljen tilannetta ko sillo uus ja o periaatteestaki sitä vastaan. Tekis mieli sanoa, että olen kuule melko varma ettei oo ees veljen laps se. Että ei se sen lapsen äitikää mikää puhdas pulmunen oo. Mikä kaatopaikka mie olen murehtimaan veljieni tekosia? Välillä tuntuu, että omassaki elämäsä on aivan liikaa.
 

Yhteistyössä