Esikoista yrittämään 2011

Kiitos kaikille kannustamisesta, mutta niinhän siinä kävi, että nallekarkkeja ei ollut jaossa tännepäin vaan täti kurvasi kylään.

Seuraava, joka jaksaa päivittää niin mulle voi sitten laittaa YK 9, kp 1/28, jännäpäivä 12.7.2011.

Jos nyt jotain positiivista tästä löytää niin ainakin papa-tulos tosiaan ok ja muutenkin kaikki kunnossa itsellä (miehestähän ei sitten vielä tiedä ja pelkään pahoin, että se stressaa kohta liikaa). Ja luulisi, että todennäköisyys alkaisi olla meidän puolella.. jos se oli jotain 80-90% jotka vuoden sisällä raskautuu, tiedä häntä sitten.

Neuvoksi sanoisin kaikille yrittäjille, että älkää vaan missään tapauksessa jättäkö mitään mahdollisuuksia (esim. työ, koulu) hyödyntämättä sen takia, että suunnittelette vauvaa. Eiköhän se tässä ryhmässä oo todistettu, että ei oo välttämättä helppoo. Itse mietin omalla kohdalla varsin pitkään mitä tehdä kun oli kunnon yritys alkanut. Onneksi tartuin tilaisuuteen, koska vähänkö nyt olisi harmittanut n. puoli vuotta myöhemmin..

Tsemppiä meille kaikille! Yritetään olla masentumatta huonoista uutisista huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Juu no nyt kolmatta päivää menossa menkat. Tein äsken testin ja puhdas nega. Että pitikin testata. :/ Jotenkin tiesin koko ajan, että "Ei, en oo raskaana" Mutta kaipa sitä vaan on jo tullut niin toiveikkaaksi että uskoo jo kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin asioihin. Miul on nyt siis menossa KP 3/36. Huohh. Tekisi mieli huutaa koko maailmalle, mutta ei se mitään auta.
 
Bubble89 Kannattaa varmaan aloittaa tikuttelu joskus kp 10 tienoilla? Mitä epäsäännöllisempi ja pidempi kierto, sitä kauemmin saattaa joutua tikuttelee. Ite teen testin aina iltapäivällä, kun tulen töistä ja olen pari tuntia ollut pissaamatta ja juurikaan juomatta. Mulla viime kierrossa testiviiva tummui joka päivä vähäsen, kunnes tuli ovisplussa kp 15. Tosin sain toisen ovisplussan kp 27 ja täti tuli kylään kp 29 eli muuttui silloin kp 1/ YK 4. Jostain luin, että ovisplussa ennen tätiä merkitsee sitä, että silloin kp 16-17 en ole ovuloinut, vaan elimistö yritti uudestaan... Menkkojen aikana dippasin myös ja silloin oli ihan selvä nega.

Itse pidän päiväkirjaa sivulla https://www.terveyskartoitus.fi/calendar_period/index.php, jonne on helppo merkata mahdolliset oireet, yhdynnät ym.

Toivottavasti tästä oli sinulle jotain apua :)
 
Line ja Mircea pahoittelut tädistä ja negasta :hug:

Mulla osa työkavereista veikkasi selän takana, että olen raskaana kolmen kuukauden sisällä vakituisen työsuhteen alkamisesta (tätä ennen olin määräaikainen reilu 1,5 vuotta). Vakisopparin allekirjotin vuos sitten ja toistaiseksi voimassaoleva työsuhde alkoi 1.10.10...
 
Ei helvetin perkele, että alko vituttaa!! Olen hyvän ystäväni kaaso ja nyt aloin suunnittelemaan hänen polttareita hänen serkkujen kanssa... Toinen serkuista sitten möläytti, että tämä ystäväni on RASKAANA! Ilman muuta hän oletti, että myös minä olen tietoinen... Täytyy sanoa, että itku tuli nyt.
 
Hennu En ihmettele, mie olen viikon märissy. Ekaks muuten vaa ja nyt viime päivät sitä veljen tulevaa vauvaa.

Ei tämä tästä helpommaksi ainakaan muutu. Niin ja miksi se on aina vähiten??? Pitääkö tässä epätoivon paskakaivossa lillua nii kauan että kaikki toivo menee ja sitte saaki lapsen?
Mulla alkaa pikkuhiljaa masentamaan lillua tässä epätoivonpaskakaivossa jota lapsen yrittäminen on.

ENS KUUSSA TEEN NÄIN: Loppuu kahvi, tupakka, viina. JUON bisolvonia ja greippimehua. Lenkkeilen ja syön terveellisesti ja paukutan tuota ukkoa joka jumalan päivä ja jossei sitte auta... NIIN Sitten ei auta mikään.
Vissii pitää tehä niinku nuo lähipiirin raskautuneet, että juo, polttaa ja nussii jokaista vastaantulijaa, sittenpä o paksuna ja ei mitää aavistusta kuka isä.
Missä on oikeudenmukaisuus?

Sitäpaitti minun piti saada se plussa palstan sivulla 50 nyt o jo 51 !!!
Mie mietin, et miten työkuviot eli uuden työpaikan haku ko yrittää, mutta taitaa olla aivan sama hakea, koska enhän ole kohta vuoteen onnistunu saamaan lasta alulle pidemmäksi aikaa. Että taian alkaa pikkuhiljaa psyykkaamaan itteeni siihen, että sitä lasta ei tule. Aina tulee kamala itku, aivan ko joku ois kuollu ko asiaa aattelee vaikka ne o vaan ne unelmat mitkä o kuollut.
EN tiiä miten jaksais tässä epätoivonpaskakaivossa olla loppuiän menopaussiin asti. Kun kulunut vuosikin on ollu niin rankka jo. Ois varmaan ollu helpompi jossen olis koskaan alkanutkaan haluamaan lapsia.
 
Rockabillybabe84 Listaan on siis merkitty käyttäjien iät, kuukauskierron päivät (esim 3/36, joka tarkoittaa että on menossa kuukautiskierron kolmas päivä. 36 kertoo taas kierron pituuden päivissä) Sitten on 'jännäpäivä' se tarkoittaa oletettujen menkkojen alkamispäivää :) Tervetuloa mukaan!
 
Bubble89, :D Öö.. ehkä? :D Eli siis ei kukaan oo mitään ainakaan sanonu, et se haittais, mut sä pelkäät, et sillä on haittavaikutuksia.. Mut sit taas, eihän klamydia nyt niin paha ole? Tai siis näin mä olen sen ainakin käsittäny.. :O Kun se on kuitenkin hoidettu yms.. Mullaki nimittäin ollu klamydia, ja siihen päälle vielä keuhkoklamydia (on kaks aivan eri pöpöä ja eri pöpö kanta, mut ajattelin nyt vaan mainita :) ) ja mä olen sentään ollu raskaana :) (joka päätys kyl sit siihen traagiseen räjähdykseen, mut kuitennii).. Et eläää tyttö hyvä stressaa turhia :) Otat rennosti ja nautit siitä tekemisestä, sehän tässä on kivaa :p ;)
 
Hennu86, HÖH?! Eikä kaveri ollu sulle kertonu sitte :( jos ajatteli, että kertoo, kun on vähän pidemmällä, jos ajatteli sun tunteita? : / :hug:

millimolli, :LOL: <3 Loistava suunnitelma sulla!! :) Pidän peukkuja!! Ja plussatuulia!!
 
Joo ja tiedoksi vielä rockabillybabe84 me ollaan täällä yhtä suurta perhettä ;> Joten tottakai mein keskustelut on hyviä. Koskaan ei olla toisiamme nähty, mutta tiedämme toistemme henkilökohtaisesta elämästä varmaan enemmän kuin jotkut mein läheiset. Se tässä mein palstassa on parasta <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Bubble89
Joo ymmärsit oikein mun sekoilusta :D.. oon vaa itse lukenu netissä mitä klamydia on ja mitä haittavaikutuksia sillä on. Jos on ollut pidemmän aikaa jo tartunta niin sehän hankaloittaa sitten, tai siis VOI. Ja kun mähän en nyt sit tiedä millon mä sen tartunnan sain. Puoli vuotta ne netissä sanoo että on semmonen raja tai siis jos on sairastanu sitä kauemmin kun se 6kk niin todennäköisyys että lastenhankkimisessa tulee vaikeuksia kasvaa. Nyt tulee taas nii pitkät lauseet että en itekkää pysy enää mukana :D.. Mutta joo kyllä mä vaan stressaan. Onhan se turhaa joo mut minkäs teet. Saanko kysyä että miten kauan sulla oli se tartunta?
 
Mircea Näimpä ! Vaikka mie olen alkanut miehelle jo ruikuttamaan näistä asioista kuulemma aivan liikaa :D
Nyt tuli semmone olo, että alkais jotaki valumaan. Mikä o kumma juttu koska vasta ens maanantaina kuuluis alkaa vuodon. Perjantaina sinne lekurille, jospa seki sais tehtyä jotaki. Vaikka kokeita otettua. En tiiä miten nää menee, mutta tähä mennessä olen pettyny julkisenpuolen meininkiin.
Esim. se että terkan lähete ei riitä et pääsee gynelle. Pitää ekaks jonottaa kaks kuukautta aikaa normi lekurille että pääsee ainaski puolen vuoden mittaiseen jonoon. Eikö kuulosta aika ihmeelliseltä?

Sitä paitti miten ihminen on voinu käyä esim. kuussa jos ei ole keksitty ihmelääkettä edes lapsentekoon. Ja kuinka ihmissuku o ylipäänsä säilyny hengissä? Minusta o viime aikoina ja vain noiden omien tuttujen takia jotka raskautuu, että nyt o meneillää jotku käänteisevoluutiot. Miksi auton ajamiseen tarvii kortin, mutta kukaan ei vaadi mitään todistusta lapsentekoon? ( Nyt menee jo niin proosalliseksi, että pakko hakea lasi punkkua ja yrittää puhaltaa ajatukset taivaan tuuliin )
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Mircea
millimolli loistavaa! Olen samaa mieltä. Taidan itsekkin hakea lasin valkkaria, kun en punkusta välitä. Nii ja jos yhden tupakan. :p Mine en koskaan lapsia. *pampampampam* Pitäiskö vaan ruveta elään tosi edesvastuuttomasti niin kuin Herra Ylppö ja Ihmiset biisissä 'Riisu siipesi* kehoitetaan? Jos sitten vaikka tärppäis? Ainakin miun tutut jotka ovat raskautuneet ovat olleet sellaisia hulttioita että oksat pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Joo ja miun ajatukset juoksee näin illalla liiankin hyvin. Tuli mieleen, että jos pidettäis joku miitti niin teetettäis sellaiset paidat joissa lukee "Yritys hyvä 11" Tai mikä sitten sattuu olemaan yrityskerta meneillään :'D Oi voi. Joo. Olen hauska.
 
Mircea Joo mie voisin painaa ittelle semmosen uuden joka kuukaus. Tai aina tehä tukkimiehen kirjanpidolla sitä :D Muut sitte ihmettelis niin tuumisin vaa, että on ilmoja pidelly.

Onneks te olette täällä aina nii ihania. Ei varmaan muuten kuupa kestäis. Tehen taas testiä, onneks vasta kolmas tälle kierrolle ( miehän olen maininnu, että mie tarvin niitä tukkupaketin) Ens kierron jälkee ne varmaa loppuu ko oli enää 11 jäljellä! Eli pitää joko tilata lisää tai lopettaa tuo testaaminen :D

Hei olen Millimolli olen 26-vuotias nuori nainen täältä pohjoisesta. Harrastuksenani on tikulle pissaaminen ja koiran lenkkeilyttäminen. Pidän lapsista ja toivon maailmanrauhaa. Minä olisin loistava missi koska välitän niin paljon ( Punaviinistäni ja tupakoistani tällä hetkellä)..

:)

EDIT: Perse miehä en oo vielä 26 :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Mircea
Kyl täälläkin tekis mieli hakata päätä seinään ku pari sukulaista päivittelee fb:hen pienten tyttöjensä kuvia (molemmat synty tänä keväänä). Onneks en tiedä et viel joku ois raskaanakin kaiken lisäks.

Mites mä alan rällätä? Ku ei tuo alko maistu enkä ees polta :F Vaikka tosin täs kuus napsittu kyl tujuja migreenilääkkeitä neljänä päivänä, hyvä ettei jopa viitenä, menisköhä se rälläykseksi? Tuskin noin heti oviksen jälkeen nautittuna niin hyvää tee :p Mieski jo ihmetteli et miks mul ny näin kauan tuo migreeni visiteeras. Vieläki iha puhki ja unta riittäs ja mitää ei jaksais.

Jos ny ei plussaa tuu nii mitä täs ny enää keksii :/ Alkaa totisesti turhauttaa. Kohta tekis mieli antaa periksi ja alkaa elämään tavalla kuin koko yritystä ei ois eikä tarttis miettiä miten jotkut ratkasut vaikuttaa yritykseen. Ehkä sit ens kierrossa... Eläs hetken ihan vaan itelleen ja itsekäästi ajatellen, miehenki loma vasta elokuus et olis tos aikaa.
 
Bubble, eeei se ehtiny olemaan mulla ko viikon kaks, ko tuli oireet, et ei sen puoleen :) Mut onhan niitä kaikenlaisia, miks ei vois tulla raskaaksi, ei niitä kaikkia kannata miettiä :) <3 Ottaa rennosti.. Oikeesti. :)

Miiteistä puhuitte :) Onhan noita vaikka kellä ja vaikka missä, mut mies esim. pelaa noita kaiken maailman roolipelejä netissä, Rift ja Worl of worldcraf tms, ni niitten kanssa menee kuulemma perjantaina miittiin :) Ja mä itte olen Mirc porukan miitissä ollu..
 

Yhteistyössä