Leenalle onnittelut, ihanan kuuloinen synnytys, onneksi luotit itseesi ja uskalsit yrittää ala kautta!
Namppis onneksi olette kotona ja kunnossa
Kyllä sitä itsekin pari helpotuksen kyyneltä tuli hormoneiden hyvällä myötävaikutuksella tirautettua kun niskaturvotuksista ja vaikeasta synnytyksestä huolimatta E tuli kunnossa ulos. Voin kuvitella sun tilanteen kun olisi voinut pahimillaan käydä tosi kurjasti. Mutta nyt olette onnellisesti kotona <3
Linelle sanoisin samaan kun Eltsu, olin kans tosi väsy vikat raskausviikot, nukuin paljon ja päivisinkin. Mutta olisinpa osannut nauttia unista enemmän, ah mitä antaisinkaan nyt kahdrksan tunnin katkeamattomista yöunista!
Välillä on päiviä kun olo on melkein halvaantunut väsymyksestä.
Avocadoko se kyseli koska liikkeet alkoi näkyä vatsan päälle? Mä en muista! Ja nyt harmittaa kun en laittanut mihinkään ylös noita etappeja, täältä palstalta selailemalla varmaan löytäisin, taisin hehkuttaa täällä. Sitten joskus kun toista odottaa, on hauska odotella ekoja liikkeitä kun tietää miltä ne tuntuu.
Mun on hankala mieltää että tämä mun sylissä nytkin tuhiseva poju on samalla lailla kippurassa mönkinyt mun mahassa, nyt kun lapseen on tutustunut, on vaikea ajatella sitä lapsiveden sisään kohtuun. Ihmeellistä että mun kroppa osasi tuollaisen rakentaa!
Poika on ihana ja hymyily alkaa olla hallussa, välilla on niin innoissaan että kiljahtelee tai hymyn kera tulee innostunut henkäisy, ei mene varmaan kauaa kun nauraa ääneen
Tsemppiä loppuraskauksiin ja mukavia kotipäiviä synnyttäneille!
Susimieli ja E 7vko ja 5 päivää (kohta jo parikuinen!)