Heippa!
Lämpimästi onnea
Heddy ja koko perhe!!!! :heart:
Mä arvasin että vauva on syntynyt, kun ei ole kuulunut mitään
Ihana nimi!
Laurelle On varmasti säikäyttänyt! Itse olin ihan paniikissa, kun muutama viikko takaperin tuli verta ja sitä oli siis tosi vähän. Joten voin kuvitella sun tuntemukset. Hyvä että vauva liikkuu, sitä ne multakin heti kysyivät. Seurailette tilannetta ja heti vaan lääkäriin yhteyttä, jos tilanne sitä vaatii. Tiedän itse nimittäin, että omassa päässä asioiden pyörittäminen (varsinkin öisin) on pahinta. Tsemppiä!
Onnea kaikille
mammalomalaisille!
Sitä tässä itsekin odotellessa, vielä olis kuukausi.
Namppis :hug: Voin kuvitella tilanteen ja tuon pettymyksen tunteen, koska itsekin tällä hetkellä toivon synnyttäväni alateitse ja pettymys olisi varmasti, jos joudutaan leikkaamaan. Toki jos tilanne sen vaatii, niin kaikki vaan mitä vauvan eteen voidaan tehdä. Minusta tunteita saa tuntea eikä niistä tarvitse potea huonoa omaatuntoa. On nämä vaan meille naisille (ja toki miehillekin) todella isoja asioita elämässä. Onneksi kuitenkin teidän pikkuinen on hyvin kasvanut :heart:
ON: Täällä on parin viikon aikana tapahtunut vaikka sun mitä, tuntuu etten oo juossut lääkärissä varmaan elämäni aikana niin paljon ku viime aikoina. Sen kuivumisen lisäksi löytyi vielä muutamaa päivää myöhemmin rintatulehdus! Kyllä tuli ihan puskista tuokin homma. Oon nyt antibiootti kuurilla ja hyvin on tehonnut, onneksi. Jossain vaiheessa tehdään vielä rintojen uä sulkemaan pois muut vakavammat syyt, koska kyseessä on (yllätys yllätys) imettämättömän tulehdus. Jospa se olis vaan kylmästä ja rintojen herkkyydestä johtuvaa.
Sitten löytyi vielä se streptokokki bakteerikin tutkimusten yhteydessä, joka on ilmeisesti aika yleinen. Synnytyksen yhteydessä annetaan antibioottia, koska oireeton.
Neuvola oli tällä viikolla ja kaikki ok. Proteiinit taas kyllä vähän plussalla, mutta seurataan. Sf-mitta pamahti yläkäyrille
ja painokin on alkanut nyt nousta. Tähän mennessä se on ollukin hyvin maltillista, mutta siinäpä se ilo sitten olikin. Nyt on tullu kaikenkaikkiaan yhteensä 7 kg, tosin tuntuu että tuohon mahaan se tulee ja varmaan nesteturvotusta on osa. Ei ole silleesti "lihonnut" olo, tai sitten vaan yritän uskotella sitä itselleni
Ei sillä, ei tuota tarvitsekaan tulla kovinkaan paljoa huomioon ottaen mun oma lähtöpaino. Jospa ne saisi sitten poiskin ajan kanssa.
Hui kamala, viikonloppuna tuleekin sitten täyteen 30 viikkoa. :O
Kristiina ja Onni 29+3