sompio löytykö kirjastosta kivoja leikkejä???
oon huomannut, et oon unohtanut kaikki laululeikit kun en oo töissä ollut.
Nyt ollaan lauleltu ihan perus ihahhaata, autolla ajetaan varovasti, sekä pikku-matin autosta on kumipuhjennut... ja päiväkodilta tuttua ihanaa ihanaa heppalalulua sekä höpötintti-laulua
cam hienot neukut
ikävää jos lääke ei sovi pikkuiselle
sanya hienoa että Maria voi paremmin
zoe säpäs ootkin saanut pitkään nukkua... kiva juttu.
em meillä päiväuni taika, on vaunut ja ulkoilma... posottaa 1½-2½ tuntia pihalla raittiissa ilmassa... välillä saa tutin laittaa suuhun, ja taas jatkuu uni...
mutta sisällä nukkuu sitten sen ½-1h
pirtsi ootko koittanut riisivelliä??? se on viel vähän tuhdimpaa kuin maissi tai pottu-porkkana velli...
oon itse antanut lisäksi "omaavellä" eli oon laittanut pulloon hedelmäsosetta 40-60 ml ja maitoa sitten päälle 80-60 ml... ja vellitutin pullon päähän...
meille ainakin maistuu
ja masu pysyy kylläsenä hetken pidempään
veronpalautuksista meillä ei oo viel tarkkaa tietoo paljon saadaan, mut pitäis saada paljon
mun ehdotus oli n. 2500e ja mielelle liki saman verran, molemmilta tosin puuttui vielä kilometrikorvaukset
mun suunnitelmat palautusten käyttöön, on että makselen niillä omaa osutta asuntolainasta, jotta saan olla kotona vähän pidempään Kimin kanssa
silloin ei mun tulotaso tippuis
kuukautta kohden, jos ja kun toivottavasti hoitovapaalle saisin jäädä
ihanaa ihanaa mä sain tänään paketin, jossa tuli mun uudet airtex (coretex tyyppiset) kengät sekä airtex ulkoilu puku... ja kaupan päälle lähetti erätukku vielä hienon t-paidan ja toisen tuulipuvun tyyppisen ulkoilu puvun
Nyt kelpaa ulkoilla pikkumiehen kanssa