huomenta!
Jee mä oon hereillä! Mulla oli kello soimassa.On ollu kyllä joka aamu mut aina laitan torkulle,ja sit se torkku lakkaa. Tänään on muuten 5kk neuvolakin
Sompio,EM ja Suukkis Joo nyt kyllä otan itteeni niskasta kiinni. Pitää muutenkin saada tyttökin rytmiin ku nyt nuita soseita ollaan alettu syömään.Ja mie just tos luin sellasta esimerkkiä päivän aterioista.Eli aamulla puuroa ja sitä mukaa
TA Mie bongasin sen blogin googlella,ku etin tossujen ohjetta
Harmi ettei aikaa ole ja vielä jos tykkää tehdä käsitöitä. Mullakaan ei kauheesti ole aikaa.Ennen miekin pidin käsityöblogia.Mut sit poistin sen kun aika ei riittänyt.Nyt tekis mieli tehdä uusi blogi
Teillä onkin hyvä rytmi sielä muuten
Ai niin
Suukkis Kiitos uudesta pinosta :heart:
HanTa Voi vitsi mikä super mamma sie oot! Pärjään kyllä niin hyvin pojan kanssa noin vähällä unella. Hyväksi se ei tietty ole. Mutta voimaa sulla on! Oisko sulla ketään kamua joka tulis sua vähäks aikaa jeesimään että saisit levättyä ja nukuttua vähäsen? Voi harmi toi jos miehes lähtee pidemmälle töihin. Toivottavasti pärjäätte :hug: :heart:
vilma Ei palellu
Kyllä kuulostaa,että mamma on laittanut tosi hyvin päälle lapsukaiselle
:heart: Sweet Dreams.Niin ja eikun lapsen tekoon siitä hop hop!
Niin ja onnittelut uudesta nukutus tavasta.Meillä on nyt menny silleen että 19.30 iltavelli sit miltei suoraan sänkyyn.Tissiä vielä tietty ennen sitä
joskus nukahtaa kiltisti itsestään,mut sit välillä nostaa mekkalan,että äitiii tule takas,tahtoo sliin ja tissiä. No välillä sorrun siihen välillä vaan sit silitän päätä ja sanon että nyt nukutaan.Ja toivotan hyvät yöt :heart:
Nyt meen antaa puuroa neitille maistiaisiksi.Eilen otettiin ekat namupalat kuningatar puurosta
Maria 5kk 3pvä :heart: