~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

ElinaMaria onnea pikkuiselle neidille tasakuukausista! :heart:

vauvahaaveita
:heart: :heart: :heart: Onnea Miialle tulevasta pikku veljestä ja vanhemmillekkin rutkasti onnea!!

Zoe-F munkin piti aluksi jättää tuttipullo pois vaan päivä käytöstä niin että ois juonut siitä kuitenkin aamulla ja illalla ennen nukkumaan menoa, mut se sit tuntu olevan niin helppoo ottaa pois samantien. Ei oo kaivannut sitä ollenkaan.ja nokkamukista osaa nykyään juoda tosi hyvin. Ehkäpä näin kuitenkin parempi ku oon kuullut et mitä kauemmin pitää tuttipulloo sen vaikeampi siitä on luopuu. Meillä kuitenkin tuttia kaipailee aina ku menee nukkumaan ni onhan jo siitäkin luopuminen sitten jo aika hankalaa...luulisin. ja mikä ihaninta sen tuttipullon pois jättämisen ansiota on alkanut syömään, pyöristymään ja nukkumaan. :)
 
En tiedä kuinka kiireistä ens viikolla tulee olemaan eli kerkeenkös koneelle ollenkaan ni ajattelin ilmoitella jo nyt etukäteen...Eli ens viikon perjantaina meidän pikku ukko täyttää 1-vuotta. Ajatella miten hirveen nopeasti tää vuosi vierähtikään!!
ens viikon Lauantaina ois sitten tarkoitus juhlia ja ollaan kutsuttukkin aika paljon porukkaa. Eli ens viikko meneekin kaupoilla, leipoen ja lopulta juhlien. Perjantaina meillä on 1-vuotis kuvauskin... et kiireinen viikko tiedossa.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Kiitos onnitteluista! Juu, meil oli juhlat tos eilen eli pari pvää myöhäs ku ei viihtinä torstaina pittää. Ja sit tännää tulee loput vieraista :) Tein iha ihte kakunkin.. Tää ol mun toinen täytekakku elämäni aikana ni antakee anteeks vähä kehno ulkonäkö :D Mut onnistu mu mielest suht hyvin :) http://kuvaton.com/k/xMI.jpg ruusut ostin kyl iha kaupast valmiina :D

ikuisuus kiva juttu! Ku mie tuun tosissaa käyneeks tääl näi harvoin ni kiva ku joku muu päivittäis :) kysy vaa mitä haluat.. minen oikee osaa näin vaa neuvoo.. ku ei tos tarvihe vaiks muuta ko copy pasteet kaiken mitä mä oon kirjoittanu lainaamalla mua ni näät miten oon sen kirjottanu. Ja sitä mukaa sit vaan lisäilet aina uusia ko niit tullee :)
 
Aloitin uuden pinon:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1700862#m20035105

Kopioin Suukkis tuon tämän pinon ensimmäisen viestin kokonaisuudessaan, kun en osaa noita kuvia ym. lisäillä. Mistä niitä löytää ja miten niitä lisäillään, vastasuuden varalta?

Mutta jatketaan tuolla uudessa pinossa, niin aloitan päivittäjänä. :)
 

Yhteistyössä