Vifslan Onhan bodyihin niitä jatkopaloja
Ja itsekin voi tehdä jos osaa. Ei maksa paljoa ja ei jää kivat bodyt niin nopsaan pieniksi.
Alkuun Roni vain kaatus alas, olin kyllä ottamassa aina koppia, kun pelkäsin että lyö pään. Mutta nopsaan otti taipumaan vähän eteen päin, niin että putoaa pyllylleen
Sompio Ronillakin menee yöunet huonommiksi jos päivällä ei ole nukkunut hyvin :/
En ole kokeillut tehdä Muksun riisipuurosta velliä, joten en tiedä meneekö tuttipullosta läpi. Onhan niitä sellaisia tutteja kyllä että meneisi. Miä annan maissivellinkin maitotutista ja hyvin on menny mut mikään muu velli ei ole kelvan.
Ronil on käytös vielä yhdet 62koon lappuhaalarit ja kaks yöpukua
Sitte on 68 joitaki bodyja ja yöpukuja ja hyvin mahtuu nekin
Just otin 74koot alemmas hyllyillä että niitäkin voi tietty käyttää ja osa on niistä nyt ihan hyvän kokoisia
Hassua
DsariaL Täälläkin sylivauva :wave: Välillä kuulee kommenttia siitä, miten oon totuttanut liikaa syliin ja joudun kantaa vielä 5vuotiaanakin mutta en mä niistä. En usko että asia niin on, sitä joko on sylivaava tai ei. Joten olkoot sylissä, ei se minua haittaa
Hyvät yöunet ollu, toivottavasti seuraavatkin yöt meni yhtä hyvin
tyty86 Paljon jaksamista kun pitää kipeenä muuttaa. Nopeaa paranemista :hug:
EM Oi, kun itteki pääsis kampaajalle ja sais jotain sähäkkää väriä ja mallia tukkaan :heart: Mut miä en haluu leikkaa ku yritän kasvattaa ja värjään itte ku kampaajan/parturin värit ei oo ikinä pysyn päässä
Mut tosin, kattelin tossa erilaisia hiustenpidennyksiä
toivova-84 Onnea 4kk:n saavuttamisesta :flower:
HanTa Oikein paljon ja nopeaa paranemista Kimille :hug:
Tänään pitäis mennä käymään miehen kanssa kaupassa ja Roni menee anopille hetkeksi. Mies saa tietää etukäteen joululahjansa mutta ei voi minkään
Ainakin kelpaa ettei tuu aattona pettymystä. Mä ostan miehelle joululahjaks uuden puvun, enkä tiedä mitä kokoa niin pakkohan se on miehen lähtä sovittamaan. Saa sitten vaikka sovittaa jotain kauluspaitaa samalla ja minä vakoilen siitä koon ja ostan sitten pari sellaista ja niihin sopivaa krakaa.
Nyt aamutoimiin Ronin kanssa