kiitos kiitos! :heart: Minustakin tuo neiti pallukka on aivan ihana!
Tyty ihana typykkä sielläkin! :heart:
zoe :hug: kurjaa että joudutte koirasta luopumaan! :'(
omaa aikaa: minä kyllä otan ja saan omaa aikaakin.
vaikka joskus valitan tuosta miehestä niin ihana isä se on ja ihana mies.
Tänään just käivn pilates-tunnilla aamulla, sit lähin shoppailemaan ITSELLENI ja ostinkin kaikkea kivaa. Ja sitten kävin vielä ravintolassa syömässä kaverin kanssa. Hyvin maltan lähteä kun tiedän että tyttö on isänsä kanssa, hyvässä hoidossa on silloin. Mitään omantunnontuskia en koe siitä et oon välillä pois.
Suosittelen kaikille pieniä irtiottoja! Eihän niiden tarvitse olla kummempia kuin yksi harrastus viikossa, silloin tällöin vaikka ravintolaan syömään kaverin kanssa, lenkkeilyä yksikseen tai seurassa, shoppailupäiviä.... ei sen tarvitse sen kummempaa olla. :heart: Niin ja luokkakokouskin tulossa...
Silloin meen kyllä ihan baariin! Ekaa kertaa.
sompio hienoa! Siitä se lähtee! Meillä ei tyttö käänny vielä.
kääntymisestä: Kyljelleen kyllä pungertaa ja melkein se menee siitä masulleenkin mut ei sit kuitenkaan.
Mut mä en huoli, eipä se ikuisuuksia siinä makaa, kääntyy sit kun on sen aika. Se on kuitenkin jo löytänyt varpaansa, hallitsee kätensä tosi hienosti -> osaa ottaa esineen käsiinsä ja viedä sen suuhun ja osaa ottaa myös sivuiltaan tavaroita. Syö maissinaksuja, seisoo ihan tosi tukevasti!! Ei tarvii ku vähän tukea käsistä ja tyttö seistä tönöttää vakaasti molemmilla jaloillaan.
Mä oon melko varma et tyttö alkaa harrastamaan seisomista tukea vasten jo ennen ku ryömii edes...
Istuukin jo tosi hienosti, mut vielä ei uskalleta paljoa istuttaa muuten ku sylissä.
Tänään Myyllä on ollutkin sitten en syö en varmana syö -päivä. |O Ja unia ei ole nukkunut juurikaan ja tosi levottomia öitä on ollu... tulispa ne hampaat jo. Saas nähä kauan vielä saadaan niitä odottaa...
EM ja Myy 4,5 kk :heart: