~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~



[color] 2008

Tinii & Ada Matilda 2900g 46,5cm 15.08.2008 (37+2)

Koiramamma & Topi 3650g ja 52cm 16.09.2008 (40+6)

DaylightDancer & tyttö 3380g ja 50cm 11.12.2008 (38+4)
Juli05 & poika 4075g ja 53cm 29.12.2008 (40+2)[color]

2009[color]

Toiveilija82 & poika 3050g ja 49,5cm 05.01.2009 (39+2)
mimmu84 & tyttö 3780g ja 51cm 06.01.2009 (42+1)
vauvahaaveita & Miia 3860g ja 50cm 07.01.2009 (41+3)
Veiled87 & poika 2395g ja 46cm 12.01.2009 (34+1)
Chamorphis & poika 3495g 52,5cm 31.01.2009 (41+2)

Zoe-F & poika 3220g ja 49cm 20.3.2009 (40+0)

SuukkoSuulle & Atte 2620g ja 49cm 08.04.2009 (39+5)
Sannya ja Maria 2850g ja 49cm 26.04.2009 (38+5) [color]
TinyAngel ja poika 3004g ja 48cm 16.04.2009 (38+0)

ElinaMaria ja tyttö 3736g ja 50 cm 08.05.2009 (39+3)

Hanta ja Kimi 3614g ja 51cm 02.06.2009 (41+3)
Sompio ja Saana 4000g ja 52cm 02.06.2009 (40+3)
Pirtsi ja tyttö 3465g ja 51 cm 14.06.2009 (40+1)
Talvis ja Minja 4000g ja 52cm 16.06.2009 (40+2)
johanna83 ja poika 3450g ja 51cm 19.06.2009 (41+0)
Daadeli ja tyttö 3080g ja 49cm 22.06.2009 (40+4)
toivova-84 ja Eemil 3420g ja 50 cm 12.07.2009 (39+4)
vilmav2 ja Elma3180g ja 49cm 30.07.2009 (37+5)
babybutterfly ja tyttö 2770g ja 49cm 30.07.2009 (39+0)
tyty86 ja Saana 3500g ja 50cm 12.08.2009 (41+3)
nibbler ja poika 3784g ja 51cm 13.08.2009 (

Syntynyt 24 vauvaa, joista 12 tyttöä ja 12 poikaa



Täältä voit lukaista läpi ensimmäisen pinon höpinät: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1296898,325[color]



Tervetuloa joukkoon kirjavaan(sinä esikoisen saanut)! Toivotaan, et saadaan aktiivinen pino aikaiseksi ja tukea toisiltamme! :heart:

 
Joo onhan siinä omat hyvät puolesa, et ois ainoa :D Miekii sain aina siskoni vanhat vaatteet, isompana maksoinki niistä.. :headwall: Ja siskon vanhat luistimetkin sain.. Sit kerran ku sanoin, et en voi käyttää niitä kun on liian pienet niin sisko jäkätti, et haluan vaa uudet eikä sen vuoks kelpaa.. Ja sit mitattiin molempien jalka ku intin, et mul on vaa isompi jalka et oikeestiki sen luistimet puristaa.. Ni kuinkas ollakaan... Mun jalka oli kuin olikin suurempi! Ja toinen kirous oli matkiminen.. Ihan se ja sama mitä ostin ni matkin joka tapauksessa siskoani. Jos siskollani oli farkut joissa oli koristetta reidessä ja mie ostin farkut joissa meni niitit tuossa sivussa aina lahkeisiin asti niin sekin oli matkimista.. Kahtokaas kun eihän voi mitenkään ostaa erikoisempia farkkuja kun toinen oli jo ehtiny ostaa sellaiset, joissa jotain vähänki erikoisempaa oli.. Et juu, ei munkaan sisarussuhteeni niin maan ihanin ollu :LOL: Mut oon jo osannu sen joten kuten voitoks kääntää..
 
suukkis kiitos uudesta pinosta! :flower:

Mä haluaisin toisen lapsen jossain vaiheessa... ehkä 2-3 vuoden ikäero olis kiva. Mut sitä kun ei koskaan tiiä et mitä äiti luonto on asiasta mieltä... :/

Mulla oli kans aika myrskyisä suhde mun isoveljeen lapsena. Hirveitä tappeluita... olin välilä ihan mustelmilla... :LOL: Silloin se ei ollut kivaa. Mut isoveli purki omaa huonoa oloaan ja sitä kun sitä koulukiusattiin niin muhun. :( Nykyään tullaan hienosti jo toimeen. :D Tai ollaan tultu jo aika kauan. Jossain vaiheessa mä vaan päätin et en enää jaksa tapella ja sit mä lopetin sen kanssa tappelun. :D

Ihanoita vauvoja Sompiolla ja HanTalla!!! :heart: :heart: HanTa tsemppiä kovasti pienen sairauden kanssa. :hug: Onneksi kuitenkin on hoidettavissa. :heart:

Sompiolle tsemppiä imetyksen kanssa. Ota rennosti vaan.. se on mun "konkarin" ohje. :LOL: Mulla on helpottanut koko homma kun oon alkanut antamaan itselleni vähän armoa sen suhteen. :)

Nyt nukkumaan, tyttö nukkuukin jo tuolla meijän sängyssä. :D Huomisesta alkaen laitetaan tyttö omaan sänkyynsä. :) Ollaan sektiohaavan takia pidetty tyttöä meijän välissä niin ei oo tarvinnu mun nostella sitä mut nyt on saikku ohi ja typykin huomenna jo kuukauden vanha! :heart: Voi miten äkkiä menee aika!!

EM ja typy 1kk :heart:
 
EM mikäs rv sul oli ku pieni syntyi?

Kaikki muutki saa (ja pittää!) hihkaista jos jokin tieto ei täsmää.. Loppupäätä listasta en oo viel päivitelly.. Kamalata mite paljon ollaan vain Zoen kans juteltu!! Siis ko tos kahtelin noit sivuja päivittelyjen vuoksi tuossa.. Ny muutkin aktiivisemmiks! :D

Novelle
oli näköjään kirjoitellu kuulumisia yhdes vaiheessa, mut tietoja ei ollunna siin viestissä.. Eli tuuhan kertoileen ne ni suahaan siutkii listalle! :wave:
 
:D Mie oon koneel aina ko pieni nukkuu. Joskus muutoinkin (ku pidän poikaa olalla), mut sillo en juurikaan pidempiä juttuja kirjottele ku tuntuu hankalalta kirjotel samaan aikaan..

Mite paljon ton ikänen muute yleensä nukkuu?? (2kk) ku tuntuu, et ny tuo on nukkunu kyl jo ties kuin kauan.. varmaan jonku öö..5h ja päivällä.. öö.. mitähää se sillo nukkukaan.. No kunnon unia ei ehk ollenkaan sillai pidempää jaksoa. Muutamaan otteeseen torkahti ja sit nukku ehk jonku puolen tunnin pätkiä muutaman.. Tää o mulle nii outoa ku useinkaan yleensä toi ei nuku :D Tai ehk mä en vaa enne oo jaksanu kahtoo et se rauhottuis vaan oon menny liian aikasin antaan vaiks tissiä tai vaihtanu vaipan jollon on piristyny. Ku ny tosissaa seiskalt pistin unelle ja on syöny pari kertaa täs. Ja ny tuntu tosi oudolta et söi kummastakin rinnasta! Tosin... hirmusen usein en oo toista rintaa ees tarjonnu :ashamed: (ku on vaiks tullu vaihettuu vaippa ja sit pieni on piristyny eikä oo enää tissi kelvannu vaipan vaihdon jälkee..)
 
Chamorphis
Suukkis kiitos uudesta palstasta!
Hanta ja Sompio oikein paljon onnea molemmille vauvoista ja tervetuloa tälle puolelle! :flower: =)
Täs ei oo paljon ehtiny kirjotella kuulumisia, mut oon kyllä käyny lukemas teidän juttuja. Mulla on pitäny kiirettä pojan kans ja häävalmisteluiden kans. Nyt ne on ohi, kun me mentiin naimisiin lauantaina! :heart: :D
Pojan kuulumisia... ikää on nyt 4,5 kuukautta. Paino nousee komeasti, 4 kk neuvolassa sitä oli jo reilut 7 kiloa. Pituuskäyrä meillä on valitettavasti ollu nyt pari viimeistä neuvolaa laskusuunnassa ja lääkärineuvolassa lääkäri kuuli pojalla sivuäänen sydämessä. Sitä tutkitaan nyt tulevana torstaina lastenlääkärin toimesta, ilmoittelen sitten kuinka siinä käy. Pelottaa hirveesti, että pojalla on joku sydänvika, mutta yritän olla murehtimatta liikoja. :'( Kun pojalla on useampia oireita, jotka saattais viitata sydänvikaan. Lisäksi meillä on jotku ihme yöhulinat käynnissä! :D Poikaon nyt muutaman viikon heräilly tunnin välein öisin! Pikkusen rupee oleen väsy... :snotty: Ja nyt on vielä vähä flunssainenkin.... Mutta silti jaksaa olla niin aurinkoinen ja hyväntuulinen päivisin! Hymyilee paljon ja välillä naureskelee. Pörrää paljon ja kuola lentää vaan!! :D :LOL: :heart: :heart: :heart:

Chamorphis ja poika 4,5 kk
 
suukkis kiitokset uudesta pinosta.

Ainakin seuraavan vuoden... mutta ensimmäisen puolivuotta lääke kasvaa pojan mukana ja sen jälkeen puolivuotta poika kasvaa lääkkeestä ulos.
sitten katsotaan taas.

Käytiin sairaalassa laittamassa holtterointi kone poikaan tänään... nyt on taas piuhaa pojassa... mutta onneksi tuo laite on hiljaa ja mittailee omia aikojaan sydämenlyöntiä... on vielä nii pieni että mahtuu taskuu ;D
Aamulla taas ottamaan bilikokeet... enään ei onneksi lamppua tarvita... mutta tarkistus tehdään... samalla poistetaan tuo laite...
Parin viikon päästä on sydänultra pienellä.

Viikonloppuna puhuttiin, että viedään pojan nimi "salaa" maitstraattiin... eikä kerrota kelleen kun meillä on ristiäiset vasta elokuussa... pelottaa että jos jotain sattuu... niin onpahan pojalla ainakin nimi ;D

Oikeesti mä luin taas kaikkien jutut.. mutta ei saa keskityttyy niihin...
Nyt käyn nukkumaan :D

Sompio onnea vauvasta... miltä maistuu vauva elämä???
 
suukkis tyttö syntyi rv 39+3. :)

cham voi toivotaan että kaikki olisi kunnossa pienellä!! :hug: :hug: ja ONNEA rouviintumisesta!!!

HanTa jaksuja sinne, on rankka elämän alku pojalla. :hug:

Jänskättää miten käy kun seuraavat 3 päivää mies on töissä päivät ja ollaan tytön kanssa kaksistaan ekaa kertaa noin monta päivää putkeen... :p

EM ja ihunainen 1 kk!! :heart: :heart: :heart:
 
Mukava välil käydä tälkii puolel lukee muitten kuulumisii =) sit ku vauva syntyy ni ei varmaa paljoo koneel kerkee olee..tuntuu et monella on jo hirmu isot lapset..miten se aika menee tääl synnyttäneiden puolel niin nopee :D toisin ku tuol odottajien, heh!

Tyty ja Kitku 32+1
 
Kiitos onnitteluista :heart:

Merkkaan samalla pinoa, vaikka en ole yhtään lukenut teidän kuulumisia ja edellisenkin pinon loppu on lukematta :ashamed:

Neuvoa kysyisin :attn:
Millä neidin saisi pysymään omassa sängyssä? Meidän välissä nukkuu välillä pitkiäkin aikoja hyvin, mutta omassa sängyssään hyvä jos 30 min. Perhepeti ei tunnu meille luontevalta kun ei saada kumpikaan nukuttua kunnolla. Miehen selkälääkkeetkin ovat niin vahvoja, että hän ei uskalla iltaisin enään ottaa lääkettä, koska niistä menee tokkuraan. Viime yön hän nukkui patjalla ja me Nupun kanssa sängyssä. Mutta hän heräilee jatkuvasti syömään pieniä pätkiä ja nukkuu pieniä pätkiä? Miten voisi saada pidennettyä imetysvälejä ja samalla nukkumisesta tulisi ehkä pitempää? Aletaan olla aika väsyneitä molemmat
Alussa neiti nukkui useampia pitempiä pätkiä, mutta tuntuu että koko ajan mennään huonompaan ja huonompaan suuntaan. Imemäänkään ei pystytyä muuta kuin rintakumilla, kun neiti ei saa enään rinnan päästä pitävää otetta. Ei auta vaikka pumppaisi rintaa tyhjemmäksi.
Minkälaisia päiväohjelmia teillä on ollut viikon ikäisenä? Paljonko nukkunut, ollut hereillä, syönyt?
Kiitos jos joku osaa vastata.
Neuvolantäti tulee torstaina käymään, mutta sinne on vielä kaksi pitkää päivää ja pitkää yötä valvoa :(

Sompio ja Nuppu 1 vk (ja tuntuu, että äiti ei osaa nauttia yhtään tällä hetkellä vauva-ajasta :ashamed:
 
Zoe Kiitos vastauksesta :heart:
Ei sillä rytmillä muuten väliä, mutta kunhan yöt nukuttaisiin ja syötäisiin harvemmin. Kyllähän sitä sitten päivät jaksaisi kun saisi paremmin nukuttua. Vaikea mennä päiväunillekaan päivällä, kun ei tiedä herääkö vauva 15 min päästä vai 3 h päästä. Ei koko päivää viitsisi itse tehdä päiväunille menoa :/
Ja mietin sitäkin, että otanko tissille liian hanakasti, että pitäisikö antaa vähän enemmän "raivota". Sitten se vain menee pian yli ja hän ei rauhotu tissille pian ollenkaan. Kun selkeästi alkaa lutkuttamaan ja kieltään työntämään ja usein imee omia sormiaan, niin sitten otan tissille, vaikka ei kovin paljon vielä kitise.
Sairaalassa pidettiin 4 h syöttövälistä kiinni ja kaksi kertaa siellä herätettiin. Sitten se olikin monta tuntia sellaista kitinää ja levotonta oloa. Kotona ei kyllä olla edes siihen 4 tuntiin päästy. Mutta jotenkin en uskaltaisi alkaa herättelemään.
Paljonkohan tuon ikäisen voisi olettaa olevan hereillä, että täytyisi illalla jotain keksiä että ei vain nukkuisi koko aikaa. Jos se alkuyö ainakin alkaisi jossain vaiheessa sujumaan.
Vitsit mä odotan mun siskoa käymään, että hän voisi jeesata. Mutta kun perheessä on mahatautia, niin ei tietenkään voi sisko tulla vaikka on itse terve.
 
Zoe-F
Sompio Meillä päin sairaalassa oli syöttö kahden tunnin välein, en tiedä miten muuten, mutta kun poika oli sokereiden takia teholla, niin ehkä siksi niin usein, ettei pääse putoamaan. Kyllä vauvaa voi päivisinkin herätellä, ja jos pikkuisen imuttelee sormia, niin voi kokeilla tarjota tuttia, toisilla on kova tarve imutella, vaikkei nälkä olisikaan.
 
HanTa Tuosta yltä voit hieman lukea tän aamun fiilsiksiä :headwall:
Alku oli liiankin ruusuista ja sairaalassa ehti täyttää sudokuja ja lukea lehtiä vaikka kuinka. Kotonakin vielä lauantai oli ihan ok. Mutta sitten meillä alkoi unet lyhenemään ja samalla syöttöväli ja nyt kun pitää pelata noitten rintakumien kanssa. Kun niitä pitää kuitenkin huuhtoa, että yölläkin on noustava sitten sen takia ylös. Ja sitten syödään taas 15 min päästä :headwall:
Onneksi mies on selästään sairaslomalla, ei hän kyllä töissä jaksaisi käydä.

Mites teillä unet ja syömiset yms.? Toivottavasti jaksat pyörittää arkea yksin ja saat syötyä/nukuttua tarpeeksi.

Cham Onnea rouviintumisesta :heart: Toivottavasti ei olisi sydänvikaa. Minun kummitytölläni on reikä sydämessä, jota ollaan oltu koko ajan leikkaamassa kun tyttö kasvaa. Nyt hän on kohta 2,5 vuotta ja leikkaus jää tod.näk. tekemättä. Reikä ei ole suurentunut. Joten tytön kasvaessa ja sydämen kasvaessa reikä pysyy samankokoisena ja lääkityksellä pärjää. Tosin se taitaa olla elinikäinen, en ole varma :/

EM Kuinka teillä omaan sänkyyn siirtyminen meni?
 
Zoe Meillä sanottiin sairaalassa, että 3-kiloisella syöttöväli max 3 h ja 4-kiloisella 4 tuntia. Mutta kun paino lähti nousuun jo sairaalassa niin yksi kätilö sanoi, että saa nukkua posottaa niin kauan kuin haluaa. Mutta tällä tahdilla jos mennään, niin ei ole mistä herätellä :kieh: Kun ne unet on muutenkin niin lyhyitä :headwall:
Tuttia olen pari kertaa kokeillut, mutta ei ole huolinut. Alunperin meidän ei pitänyt tuttia antaa ollenkaan, mutta kyllä tässä sitäkin konstia on jo kokeiltu.
 
Chamorphis
Kiitokset onnitteluista! :D
Sompio meillä kans sairaalas olles yöllä herätettiin kolmen tunnin välein, mutta kotia kun tultiin niin alkoi valvominen. Eka kuukausi meillä valvottiin yöt ja nukuttiin päivät. Jos 1,5 tuntia joskus nukkui yöllä putkeen niin se oli luksusta. Joskus saattoi nukahtaa yhentoista aikoihin illalla ja nukku sen hetken ja sitten saikin takuta loppuyön. Välillä oli öitä, että vaan tankattiin ja tankattiin. Ja voi jösses että oli väsy! Silmät ristis imetti monta tuntia eikä siltikään nukahtanu... Mehän vuoroteltiin miehen kans sit et mä valvoin alkuyön ja mies aamupuolelta et sai ees nukuttua muutaman tunnin kumpikin. Suosittelen tota vuorottelua. Sit rupes yöt helpottaan kun saatiin lainaksi keinuva sitteri ja laitettiin kapaloon. Siinä rupes nukkuun ja yöt menikin enää kahdella syötöllä eikä tullu enää mitään maraton syöttöjä... Jaksamisia kovasti sinne tiedän mitä toi valvominen on! :hug:
 
Sompio no tyttö nukkui omassa sängyssään hyvin mutta minä valvoin. :LOL: Vaikka sänky on laita irti ja kiinni meidän sängyssä et ei mitenkään kaukana siis... :D Mä luulen et tyttö nukku paremmin ku oli omassa sängyssään. :) Mä kans voisin vinkata tuota tuttia... siis jos et pelkää et imuote häiriintyy. Meillä se tutti auttaa siihen voimakkaaseen imemisviettiin. Ei tarvii olla koko ajan tissi suussa, ja sit ehtii vähän rinnatkin täyttymään ja kun vauva sit syö vähän harvemmin ei tuu niin paljon masuvaivoja ja saa mahansa nopeemmin täyteen ja ehkä sit nukkuukin pitempään.... no en tiiä. Meil oli sillon ku sairaalasta tultiin kotiin niin sellaista että tyttö halus tissille, söi, pulautti, kitisi ja sai tissiraivareita... eli halusi imeä mut ei ollut nälkäinen. Eli silloin se tutti oli ihan tosi hyvä juttu! ja sitä voi pitää siinä suussa ikäänkuin "väkisin" ja auttaa vähän tukemalla päästä, joskus ne ei hokaa sitä tutin imemistä heti. Ja kannattaa koittaa sillai että se tutti koskettaa vauvan kitalakea ja se ulkopuolinen alaosa alahuulta... niin ja joskus tyttö nukahtaa uudestaan kun vaan hetken silittelee kulmakarvoja tai hellästi silittää päästä. Nämäkin on niin yksilöllisiä juttuja... toivottavasti auttaisi tai että saisitte jonkun kikan tuohon pidentämään unia!!!

).( luulen et taitaa olla se tiheän imun kausi vihdoin ohi... *kopkop koputan puuta* ainakaan pariin päivään tyttö ei oo roikkunu ihan koko aikaa tissillä... voi HELPOTUS!!! =) Täytyy sanoa että tuo kolmas viikko oli kyllä tosi rankka!

EM ja typytin 1kk +
 
Kiitos Suukkis Ihanasta pinosta :heart:

Ja Sompio Onnea kovasti :heart:

Mie en nyt kerkii kauheesti kirjottelee,yritän illemmalla kirjotella.En saa taaskaan tyttöä päikkäreisse.On hyssytelty sylissä ja vaunuissa.Ja huomaa että väsyttää,syötykin on jne jne. Huoh.Kyllä taas tuntuu,että vois vaan heittää hanskat tiskiin.Onneks on huomenna se jälkitarkastu,valitan sielä kaikki maholliset olo tilat.--> Nyt mentävä tyttö huutaa!

Maria 1kk 2vk :heart:
 
Zoe On mulla useampi rintakumi ja olen kyllä sillain viime yönä tehnytkin. Mutta ohjeiden mukaanhan ne pitäisi samantien huuhtoa kylmällä vedellä :/

Cham Antoiko mies pullosta maitoa kun nukuit vai toiko hän sen väliajoin tissille? Kapaloa varmaan täytyy kokeilla ensi yönä. Mies menee patjalle nukkumaan ensi yönä ja me yritetään saada meidän sängyssä nukuttua paremmin yö. Sitten kun ollaan pirteämpiä, niin kokeillaan sitten taas omaan sänkyyn. Täytyy makkarin järjestyskin vaihtaa, että saadaan pinnis sivuvaunuksi.

EM Juuri tuon imuotteen takia en sitä tuttia haluaisi käyttää. Kun imetys onnistuu vain rintakumilla tällä hetkellä, niin tutti voisi haitata sitten lisää. Tiedä tuosta :/ Yritinkin pitää kiinni tutista, mutta en ehkä tarpeeksi pitkään. Ja silittäminen ei yöllä auta juurikaan yhtään :ashamed:

Onko teillä muuten himmeä yövalo koko ajan päällä vai nukutteko pimeässä?

Anteeksi jatkuva omanapaisuuteni. Ei vain jaksa keskittyä teidän juttuihin :ashamed:
 
Chamorphis
Sompio Joo antoi mies pullosta silloin. Mä yleensä lypsin päivän aikaan maitoa niin et riitti yön. Ja jos en ollu jaksanu lypsää tarpeeksi niin sit meni tuttelia. Aika jännä sinänsä et sillon osas syödä sekä tissistä et pullosta, mutta nyt ei enää osaa syödä pullosta ollenkaan... Tai no pienen taistelun jälkeen mies oli saanu syömään pullosta parikyt milliä sillon kun olin häitä varten parturis... :whistle: Nii ja jos se kapalo toimii niin suosittelen tilaamaan netistä valmiin kapalon kun on sit huomattavasti helpompia! Mä kirosin muutamat kerrat kun yritin takuta peitosta kapaloa ennen ku sain tilattua netistä! :D
Me nukutaan pimees. Vaikkei näin kesällä ookkaan enää hirveen pimeetä. Meillä on himmein mahdollinen lamppu mun puolella sängys mitä käytän ku syötän yöllä, mutta mun mielestä se on aika kirkas. Ei onneksi poikaa tunnu haittaavan ku syö kymmenen minuuttia ja sen jälkeen yleensä on aina taju kankaalla! :LOL:
 
Me nukutaan pimeässä, sillon ku imetän ni pistetään lukulamppu päälle. Nyt ollaan mietitty, et ostettais tummemmat verhot ni ei näin kesäsin ois niin valoisaa aamuyöstä. Ja jos mä nukun seinän puolella ni mies nostaa pojan mun viereen syömään. Mies hoitaa myös vaipanvaihdot öisin, koska mä kummiski valvon aina imetyksen vuoks ja sillonki jos pieni kitisee masua muutoin vain. Mies on nii hyvä uninen, et se saa aina unen het uudelleen. Mie tosin valvon sillonki ku mies vaihtaa sen vaipan. Tarkkailen joskus, et tulee varmasti esim. kuori siihen vaipan päälle jos valitsee sisävaipan.

Ja musta ainaki tuntuu, et pieni kyllä imee tissiä jos sitä vain tarjoo. Ja ihan jokaiseen parkaisuun ei kannata vastata. Kannattaa vähän katsella, et onko lapsi oikeesti ruoan tarpeessa tai muuta vai parkaiseeko vain yksittäisen parkaisun ja rauhoittuu sitten.

Poika nukkuu vaunun kopassa koska äp:n laatikossa alkaa olla jo ahdasta. Tai sillain ku sen huomaa, et poika ei tykkää yhtään ku haluis huitoa käsillä ni tuleekin kova pahvi vastaan :D Mut vieressä nukkuu suht hyvin, mie tosin en kovin hyvin. Poika on myös tottunut siihen vadille kakattamiseen ja kitisee niin kauan et pääsee kakalle. Joskus öisin se tuntuu vähän väsyttävältä, mut kyl sen jaksaa ku sit tietää, et poika rauhoittuu ku saa kakan pois painamasta.

Ite söin vauvan luumusosetta :D Se tuntui oikeesti auttavan pienen masuun! Pitää kokeilla sitä viel uudelleen. Koska aiemmin huus ku vietävä eikä saanu kakkaa kunnolla tulemaan. Joskus sit kakka tuli mut kovan huudon kera ja oli semmosta kovempaa. Sit söin luumusosetta ni vaaviki sit kakkas iha ilman huutoa ison ja kunnon maitokakan :)

SS/ Atte 2kk ja 6vrk
 
cam teidän valvominen on kuulostanut hurjalta...

sompio :( ei kuulosta kivalta... toivottavasti hommat lähtisi pian luistamaan oikeaan suuntaan... ja saisit nukkua kunnolla.

cam toivottavasti ei löydy vakavia löydöksiä... *halitus* epätietoinen aika on pitkä ja rankka... koita jaksaa...
 
sompio me nukutaan pimeässä... tarvittaessa rätkäsen yöpöydältä lampun päälle...

poika nukkuu myöskin vieressä tällä hetkellä... nyt on fiilis, etten jaksa häntä sänkyyn laittaa... vaikka toivoisin että nukkuisi esim omassa sängysään sinne kolmen lääkkeen ottoon :D
ja loppuyön vieressä.
Mutta aika aikaansa kutakin... nyt mennään näin.
 

Yhteistyössä