~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

HanTa Hienoa, että pikkumiehelle ruoka taas maittaa :heart:
Menikö sulla muuten se r-diabetes ohi synnytyksen myötä vai tuliko siitä oikea diabetes? Sori, en nyt muista :ashamed:

TA:llekin aurinkoista maanantaita :wave:

Mun piti lähteä nukuttamaan Nuppu vaunuihin, mutta kurvahtikin sänkyyn sillä aikaa kun vaihdoin vaatteita :D Noh, mennäänkin ulos sitten myöhemmin =)

Musta tuntuu, että nyt se maito on tasaantunut. Ainakin nyt monta yötä on yhdet liivinsuojat riittäneet ja päivälläkin pääasiassa riittää vaunupäikkäreiden ajan yhdet =) Eihän siinä sitten mennyt kuin 3,5 kk :saint:

Kävin nettipankissakin miettimässä meidän asuntolainaa, että otetaanko lyhennysvapaita kuukausia koska. Ja yllätyin siitä, että kuinka paljon on laina-aika lyhentynyt nyt näiden alhaisten korkojen myötä. "Enään" 17 vuotta ja sitten tämä asunto on meidän :saint:
 
Sannya olit kysellyt olinko lukenut jonkun sinun kommentoiman blogi jutun, mutta en nyt ainakaan muista lukeneeni ja yritin selata kaikki sun kommentit lähiaikoina niin en siltikkään löytänyt sitä.harmillista... :|
toivottavasti huonomuistinen vuokranantaja vihdoinkin muistaisi mitä pitääkin ja saat pesukoneen ja kauniin lastenhuoneenkin. :)

onnea täysistä kuukausista teilläkin jo 5kk!!!! :heart: :heart: :heart:
 
ElinaMaria Meillä on kans vajaan 2viikon päästä miehen siskon lapsen ristiäiset ja kyllä on pulma mitä ihmettä laittais päälle. Tuntuu ettei mikään mahdu, puristaa, kiristää, ahdistaa...imetys muka laihduhtaa ja pah!! pojalle on kyllä jo ihanat söpöt vaatteet :heart:

Ei teillä vielä kiirettä oo kääntyy meilläkin kääntyi ekan kerran itse 4kk2vko ja 3pv:n ikäisenä. mutta sitten olikin hiljaista n. viikon ja sitten aloitti urakka kääntymisen 4kk3vko4päivän ikäisenä kääntyileekin ihan kokoaja..huh, on siinä mulla hommaa ku ei viihdy kuitenkaan mahallaan kauaa. ja kääntyy heti takas mahalleen ku saan takas selälleen... :heart:
 
Täällä sitä taas ollaan kotona tosi kivan mökkireissun jälkeen. Reissussa ois viihdytty kyl kauemminkin, mut eipä siellä niin kauaa oo mahdollista olla :( Tänään mies sit palas normaalisti töihin ja mä taas normaali vauva-arkeen Ellan kans..

Reissussa mulle iski asuntokuume, kun tajusin miten paljon helpompaa arki ois "normaalimmassa" asunnossa eli asunnossa jossa huoneet ois max. kahdessa tasossa.. meillä kun huoneet on kolmessa tasossa niin päivisin saa kulkea portaissa tosi ahkeraan.. eli aina kun lähdetään syömään/lämmittään maitoa, vaihtaan vaippaa jne.. No, saattaa olla pitkän ajan haave tämä asunnon vaihto.. Nykyiseen kun muutettiin vasta reilu vuosi sitten ja hirvittää et saisko edes omia pois jos tän myis kun hinnat on varmaan laskeneet sen verran reilun vuoden takaisesta.. :(

Meilläkin Ellan voi kai nyt sanoa oppineen nukkuun vaunuissa päikkäreitä. Reissussakin nukkui nätisti pitkiä päiväpäikkäreitä ulkona. Nytkin kävin pikku lenkin ja neiti jäi ulos nukkuun. Ilmojen viileneminen selkeästi auttoi asiassa. Päivällä neiti nukkuu nykyisin kolmet päikkärit; aamulla n. 1h, päivällä 2,5-3,5h ja illalla vielä n. 1h. Nukkuun menee n. klo 20 tienoilla ja aamulla heräillään 6-7 välillä.

No, just joo.. nyt kuuluu jotain ähinää, pitää mennä katsoon mikä on.. (täällä tehdään pihatöitä ja moottorisahan ääni taitaa häiritä unia..) jatkan kohta jos neiti jatkaa unia.. jäi kommentoinnit tekemättä :ashamed:
 
Sompio onneksi saitte hoidon silmään. :heart:
onnea tulevaan yritykseen. Minä en vois kuvitellakkaan että toista vielä harkittais, mutta onhan se jyrkkä EIIIIII! muuttunut jo ei kiitos, ainakaan viiteen vuoteen :) että ehkäpä kaikki tää ikävä tässä vielä unohtuu ja vauvakuume iskeekin, vaikka epäilen kuitenkin SUURESTI.

kiva juttu että maito tasaantunut. Mullakin viikonlopun aikana alkanut tasaantumaan. ei välttämättä vuoda ku ihan vähän. Yöllä en pitänyt liivisuojia ja paita kastu ihan vaan vähäsen. JEE! meidän poika on jo 5kk1vko5pv ikäinen. on siis jo aikakin tasaantua toi maidon tulo. Mihinkään ilman liivinsuojia en kyl uskalla lähtee ku kuitenkin vähän viel valskaa ja ei oo kiva kylillä olla maito tahra puserossa. :)
 
Pirtsi minäkin haaveilin kaksi kerroksisesta talosta nelisen vuotta sitten, mutta nyt olen kyllä tyytyväinen että päädyttiinkin rakentamaan halvempi ratkaisu eli yksi kerroksinen talo. On niin paljon helpompaa lapsen kanssa.

Hyvin teillä nukutaan päikkäreitä. :heart: Meillä aika vaihtelevasti 30min-3h riippuu päivästä ja siitä jaksanko mennä nukuttamaan ulos. Ulkona vaunuissa nukkuu kyllä huomattavasti useammin noita 1h-3h unia. sisällä unet jää useimmiten semmoiseen 40minuuttiin.
 
Hanta, mä en olis uskonut todellakaan että saisin vauvakuumeen. Jotenkin tuo rankka alku uuvutti, mutta nyt kun ollaan päästy alkuun ja nautin tytön kanssa olemisesta eri tavalla niin johan alkaa perheenlisäys kiinnostaa :D Mutta tosiaan, eka pitää päästä täältä pois.

Onnea
kaikille sisarusta yrittäville :heart:

Pirtsi, asuntokuumetta on ilmassa täälläkin :heart: Meille kelpais ihan rivarikin. Mutta ehdottomasti Keski-Suomesta ;)

Käytiin muuten 2kk neuvolassa.
Painoa (viisi kiloa meni nippa nappa rikki) ja pituutta oli tullut oikein kivasti ja tällä kertaa löydettiin jopa ihan yhteinen sävel terkan kanssa. Ei joka asiasta valittanut ja selitti mulle asiat selvästi. Saatiin myös eka osa Rota rokotteesta. Onko teille muille tullut siitä mitään oireita?
 

Yhteistyössä