sompio en tiedä... eilen illalla joi taas normisti iltavellin... ja heräsi 11 kitisemään, 12 kitisi 1 söi 2 kitisi 3 söi 6 kitisi ja 7 kitisi 8 heräs...
joten tööt tööt tööt, on taas pää
kiva kiva, ja isäntä hermostu kun en saanut muksua kahdelta syömään, vaan poika hermosti lisää kun isi ei antanut tuttia... sit isi laukko norsulauman tahdittamana makkariin... ja ylläri ylläri äidin piti nousta siinäkin kohden...
eli toisin sanoen, nousin koko yön.. .kun en enään yöllä jaksanut alkaa vääntää kättä ukon kanssa heräämisestä...
meidän isille on tullut joku, jos poika ei toimi kuin unelma, niin isi hermostuu... et kiva.
Olin eilen
yksin ulkona pari tuntia, ja soitin sitten kun olin nurkantakana kotoota, että miten menee... vastaus tää vaan kitisee... tulin kotiin ja poika oli itse aurinko... nauroi ja jutteli minkä ehti, ja sätki kuin pieni sätkynukke... eli touhusi ja leikki...
sanya en nukkunut, meillä oli kuudelta herätys, kiitos Kimin...
toivottavasti saisit raha-asiat kuntoon... eikä niistä tarvitsisi nuin kovasti murehtia.
sompio joo niitä kyseisiä tossuja muuten saa myös prismasta
ja br.st saa samaa sarjaa olevan rannenauha helistimen
meillä ei tossuista tykätä ne potkitaan vaan jaloista pois helisemästä.'
pitkääkin käydä cittaris kattoo onko siel tuttimukia
talvis
mä itse annoin ja annan soseet niin että sotken siihen itse soseeseen lämmityksen jälkeen maitoa...
musta tuntu että Kimi hokasi syömisen parin kerran jälkeen, ja nyt on päättänyt lakota... ei avaa suutaan ellei sinne laiteta omenasosetta
heh heh...
syöminen meillä kestää vaihtelevasti, muutamasta hetkestä useempaan hetkeen... mut heittäisinkö ajallisesti 10-30 minuttia, riippuen ihan kuinka paljon pitää touhuta kaikkea ylimääräistä samalla...
pidän itse merkkinä Kimin kylläisyydestä, kun ruokaa valuu/syljetään suusta enemmän kuin sinne menee...
ja pyrin välttämään sen kohdan täysin kun hermot menee syömiseen ja alkaa huuto.
aina ei maistu, ja kaikki ei maistu... mutta yritän kaikin poppakonstein saada syömään höpöttämällä ja lelua heiluttamalla...
mutta silloin kuin poppiksetkaan ei auta, niin sit ei syödä
pirtsi mukavaa jatko mökkeilyä, ja hyvät unet Ella ottan