unohdin jo kuka
koirastaan joutuu luopumaan...
ei kivaa ei sitten mitenkään päin.
oon tosi pahoillani, varmasti kova ja inhottava paikka.
suurihali sinulle, uskon tietäväsi mitkä on tunteesi, itsekin koirasta joutuneena luopumaan.
zoe teillä on mennyt sitten päivä nappiin, varsinkin jos poika ei herää ennen kukkoa laulamaan...
minä jännitän millainen yö on vastassa...
valvoi päivällä ennätykselliset neljä tuntia ja nukkui vain puolen tunnin unet, ja sitten myöhemmin kahden ja puolen tunnin nokoset
poika nukahti meilläkin jo joskus vartin vajaa kahdeksan joka on normaalista 45-1½ tuntia aijemmin kuin tavallista...
äsken heräsi sen verran että hörppäsi pikkusen maitoa ja simahti uudelleen
ruokahalua meiltä löytyy, pitää varmaan huomenna kirjotella maitoa ylös että mitä sitä menee, tänään on arviolta mennyt n. 6dl, ja soseita n. 3dl viel päälle...
iltapalaksi poju kiskaisi 140 ml velliä, melkeen purkillisen omppuluumusosetta ja äsken vielä 80 ml maitoa.... en vaan ymmärrä mihin mahaan poika syö.
sanya mulle riittää jo se että saan olla kotona perheen kanssa, ilman sitä suurempaa vastuuta pojasta, tai että saan nukkua vähän pidempään... se tuntuu jo tosi hyvältä...
ei mulla niinkään ole tarvetta päästä täältä pois tällä hetkellä...
siis suihku hetki yksin, ilman kiirettä on luksusta
oon vaan välillä pihalla kaikkien tunteitteni kanssa, kun viikonloppu on niin lyhyt, ja siinä pitäisi kaikki ehtiä hoitamaan... olla perheenä, olla itsekseen, antaa isille ja pojalle aikaa, antaa miehelle aikaa, hoitaa parisuhdetta...
en sitten osaa laittaa asioita "tärkeys järjestykseen" kun kaikki on tärkeetä, ja sit huomaan että se oma itse on jäänyt jonnee taka-alalle...
en oikein muutenkaan ymmärrä itseäni, nyt on pari päivää mennyt ihan vain Kimin kanssa touhutessa, kaikki kotihommat tekemättä kun jotenkin vaan ei jaksa niihin panostaa... hyvä että suihkussa on jaksanut käydä
ja inhottava etovapahaolo päällä... kun ei tiedä oksettaisko vai eikö oksettais
suukkis ihanaa että sun olo on parantunut
ja jännityksellä odotan odotatko jo "kakkosta"