Zoelle onnittelut Ronin uusista "tempuista", kyl olisin minäkin ylpeä
Meillä on noihin liikkumisiin vielä hiukka aikaa..
EM Onpa kiva kuulla, että yö oli sujunut hyvin ja että itse olet nyt saanut nukuttua hyvin
Meillä ei ihan helposti onnistukaan tuo omaan huoneeseen siirto, kun meillä on näitä huoneita useammassa tasossa. Oma makkari on alimmassa kerroksessa ja toinen makkari puolestaan tavallaan ylimmässä.. ja tähän väliin mahtuu vielä keittiö/eteiskerroskin. Meillä on tällainen vähän erikoinen asunto, eikä kyllä todellakaan mikään lapsiperheen ihannekämppä. No, pitää muutaman kk päästä alkaa portteja asentelemaan portaisiin.. Tuli vaan ihastuttua tähän asuntoon, niin pakkohan tää oli hommata
Tyty Mä kyl suosittelisin et tosiaan vähennät niiden d-vitamiinitippojen määrän siihen määrään mistä ei tuu oireita ja sit hiljalleen lisäilet tippojen määrää. Meillä Ellalle sopii parhaiten noi deetipat, eikä niitä anneta vieläkään täyttä määrää. Neiti kun syö korviketta, josta saa jo yksistään lähestulkoon koko vitamiinitarpeensa, niin ei oo katsottu tarpeelliseksi rääkätä tipoilla enää enempää. Nuo mahavaivat on muutoinkin niin kurjia, kun ei oikein voi mitenkään pientä auttaa
:hug:
Ehkäsystä Mä en ottanu jälkitarkastuksen yhteydessä mitään hormonaalista ehkäsyä käyttöön, kun toinen vauveli saa tulla kun on tullakseen. Kumia on tässä käytelty, vaikka aika hiljasta on sillä rintamalla näihin saakka ollu ku toi eppariarpi aristi ihan tähän saakka niin ilkeesti jos vähänkään yritti kunnolla "puuhastella". Välillä toki tuntuu, et mitenhän sitä toisen kans selviäis, mut kyl kuitenkin on aateltu et antaa toisen vauvan tulla.. ja toiveena ois et tärppäis sen verran pian ettei tarttis välissä palata töihin. Taloudellinen tilanne ei varmastikaan kestä mitään kovin pitkää hoitovapaajaksoa
No.. kun alkais ne menkatkaan edes
Lyhyesti viime yöstä.. eli neiti nukkui 21-5 heräten kerran syömään välissä eli ihan hyvin. Varsinkin unille nukahtaminen kävi helposti; söi n. 160 ml maitovelliseosta ja simahti samantien unille. No, mun puolesta ois tosiaan saanu nukkua pidempäänkin aamulla - varsinkin kun itse en nukkunu taaskaan silmällistäkään ennen klo 1.30 jolloin neiti heräs syömään. Illalla itseäni väsytti ihan hulluna enkä sit kuitenkaan saanu unta.. enkä edes päikkäreitä eilen erehtyny nukkuun!! Mä oon kohta ihan zombiena täällä ku jää noi yöunet itsellä niin lyhyiksi |O No, tänä iltana otan sen nukahtamistabletin vaikka kuinka muka väsyttäis - on tainnu tää väsymys mennä hiukka yli ku on nukahtaminen menny niin vaikeaksi. Mulla tosiaan on ajoittain ollu jo ennen vauvaa näitä nukkumisongelmia ja nyt sit taas tulleet pinnalle viimeisen parin viikon aikana.
Mut tulipa taas kirjoiteltua.. neiti suostui päikkäreille keinuun niin heti pitää tää vapaahetki hyödyntää