~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

Suunnistaja Kyllä mä olen ainakin pakastanut pieniin rasioihin, että on tullu käytettyä se sitten muutaman päivän sisään puuron päällä. Se kun ei juurikaan varmaan säily sitten sulatettuna.

Meilläkin oli Nuppu nauranut eilen kuulemma kahdesti isille, mutta minä en kuullut kumpaakaan :'(

Parin päivän sisään Nuppu on alkanut enemmän tarttumaan leluihin ja tutista ottaa tosi nätisti kiinni. Mutta vielä ei esim. hoksaa kun laittaa helistimen käteen että se heiluttaessa helisee. Saattaa lentää helistin vielä minne vaan, vaikka omaan päähän.

Nuppu nukkui viime yönä 10 h suuremmin ähisemättä :eek: En muista taputelleeni kertaakaan yön aikana. Itse aloin katselemaan kelloa jo kuuden aikaan, mutta Nuppu söi vasta kasilta. Ja sitten nukahti uudelleen ja nukkuu edelleen :saint:
 
Milloinkahan sitä meille alkais vakiintua nuo kunnolliset yöunet.. ei ainakaan vielä :( Viime yö meni taas sen tutumman kaavan mukaan eli nukahti 22-22.30 tienoilla, heräs syömään 2.30 ja aamulla heräs sit 6 aikaan eikä enää nukahtanu. Tätä tää meillä on.. Mitenhän noista yöunista sais edes pidemmät, tuntuu hurjan lyhyiltä nuo unet?! Ja iha hirvittää taas tää päiväkin et miten sen saa nukkuun päikkäreitä, ei varmaan taas mitenkään muuten ku sylissä nukuttamalla :headwall:

Me kokeiltiin maissivelliä tässä muutamana iltana, varmaan vajaan viikon ajan. Nyt kuitenkin vaikuttaa et se aiheuttais ummetusta neidille eikä oo enää uskallettu antaa sitä. Harmi sinänsä ku maito-velliseos näyttäis pysyvän huomattavasti maitoa paremmin sisällä eli ei puklaile sitä niin paljoa. Kauhean kiljunnan ja huudon kans ähersi kakkaa just toissapäivänä, joten se sit siitä maissivellistä :( Mitähän velliä sitä edes uskaltais seuraavana kokeilla..

Mitähän sitä tänään sais aikaiseksi.. Ei varmaan oikein mitään jos tämä fiilis ei ala parantua - taas riidelty ukkelin kans eilisestä saakka.. tai no ei koko aikaa riidelty, mut aika kireä fiilis on koko ajan. Luulen et juuri tuo, et jomman kumman on pakko olla koko ajan Ellan kans kiristää eniten meidän välejä. Eli ettei edes päikkäriaikaa ole "vapaana" siitä tekemään muita hommia.. niin ja kantoreppua ei oikein sisällä voi käyttää ku Ellalle tulee siinä niin kuuma - ja kantoliinoja en jaksa alkaa edes opetteleen.

Sori omanapaisuus tällä kerralla :ashamed:
 
Chamorphis
Pirtsi siis noihan on ihan normiunet yhdellä syötöllä. Nukahtaa vaan kohtuu myöhään ja herää aikasin, mutta ei ne rytmit yhdessä yössä muutu! Kyllä se lapsi nukkuu yönsä kunnolla sitten kun on sen aika. Joillakin saattaa herätä vielä 1,5 vuotiaana öisin...
 
Chamorpsis Juu, niin onkin ihan normiunet ajatellen sitä et syö kerran välissä.. Ois vaan niin kiva et nukkuis vielä yhden samanlaisen pätkän perään, mut jospa se sit jossain vaiheessa.. Kai sitä vaan itsellä käy niin kateeksi niitä joiden vauvat nukkuu jo nyt 8-10 yöunia :ashamed:
 
zoe ja EM just noita mäki mietin, mutta varmaan se rela auttaa tiukassa olevaan kakkaan. kumma vaan ku eivät apteekissa tienneet. :/ levolackia ne sano että voi antaa, mut sitäkään ei voi ikuisesti antaa.

d-tippoja ollaan vasta nyt alotettu, joten nekään ei voi olla vikana. koitan lopettaa leivät ja kahvin ja semmoset joista tulee kova maha. selvästi iltahieronta auttaa :)

pirtsi kyllä se siitä alkaa nukkumaan pidempiä aikoja :) meidän pojalla on aika samat ajat, nukahtaa pidemmille unille samaan aikaan ku teillä, herää yhden kahden maissa ja sitten neljän viiden maissa vaipanvaihtoon. sitten seittemältä taas syömään ja yhdeksältä herätään.
 
Pirtsi Tollain meilläkin mentiin pitkään. Onko meillä nyt n. 3 vkoa nukuttu pääsääntöisesti nämä yöt. Ihan just kun teilläkin meillä nukahdettiin 22-23, syötiin 3 ja 6 maissa. Eka jäi tuo 3 maissa pois ja muutamana yönä on satunnaisesti syönyt vasta 7 tai 8 aikaan. Tosin meillä on suhteellisen hyvin nukuttu kyllä päikkäreitä alusta asti. Tai alkuunhan meillä nukuttiin päivällä ja valvottiin yöllä :( Se vaihe oli onneksi aika lyhyt, mutta erittäin raskas. Kyllä se teilläkin siitä tasaantuu :hug:
Meilläkin välit kiristyy varmaan iltaisin eniten siitä, että jommankumman pitää olla Nupun kanssa. Ja koska mulla menee syöttöihin aikaa niin paljon niin mun mielestä miehen pitäisi enemmän hoitaa iltaisin Nuppua. Ja miehen mielestä asia ei ihan niin aina menisi :/
Päivällä Nuppu kyllä viihtyy hetken leikkimatolla yksinkin, mutta iltaisin vaatii koko ajan seuraa tai syliä.

Nibblerillähän nukutaan suhteellisen hyvin näin alussa jo :heart: Meilläkin alussa vaihdettiin yöllä vaippa mutta jätin sen sitten pois. Peppu kestää kyllä olla pissavaipassa 12 h ja meillä virkistyi liikaa vaipanvaihdossa. Tosin jos kakka tulee niin se kyllä pestään yölläkin.
 
hei onko kukaan käyttäny disfatyl tippoja? Jos on ni kui nopee ne rupes tehoo? Meillä siis alotettu d-tipat ja samalla alko kitinä mahaasa ja huonot päikkärit :headwall: alottelen tippoja tosihitaasti mutta näköjään neitin massu heti reagoi..mie skävi eile ostaa noit disfatyl tippoja ja ainakii on vähä helpottanu. Luen tein juttuja melkee päivittäin mutta en kerkee kirjottaa ikin mitää :ashamed: aika menee tytön kaa iha kokonaa ja sit ku se nukkuu ni pitää tehä koti hommia..eilen ei oikee kerenny mitää ku nukku nii huonosti päivällä ja illal nukutuksee meni piitkä aika :/

Tyty ja Kippana 2vk 3pv
 
tyty me ollaan. Tosin en huomannu niistä vastaavaa hyötyä olevan. Ehk hitusen autto. Mut nyttemmin taas lopetettiin ne. Ja elä sie kotihommista murehi, ehtii niit tehä sit ku vaavi on isompiki :D

Pirtsi hmm.. mitenhän tän ny sanois.. Ku mun mielestä tuollanen unirytmi ois enempi ku suotava.. Meil on kummiski täs tahkottu yli 4kk 1h ja 2h, joskus luksus pitkien 3h (laskettavissa kahden käden sormilla noi luksus unet) yöunien pätkissä.. Eli nii.. mie oon kai aika huono kommentoimaan ku minen valita tuostakaan. Se kummiski helpottaa sit joskus. Ja ny ku on alkanu tulla 3h pätkiä ni oon ihan haltioissani. Toiset vauvat nukkuu sen 8h ja ollaan me iloisia niiden äitien ja isien puolesta joiden muksuilla näin on :) Kyl se meilläki viel helpottaa :hug:

Meil ei välit oo onneks kiristyneet miehen kans. Toki jos poika huutaa toista tuntia ja mä yritän sitä koko ajan tyynnytellä yms. ni sit mul meinaa hermo men ja saatan ärähtää. Mut sit mies ottaa pojan ja sovitaan miltei het :) Mie oon vaa nii tottunu et elän ny lastani varten ku imetänkin. Toki nyt ku alkanu saada kiinteitä ni on mieski pystyny osallistuun siinäki ja se on ollu tosi kiva kahtoo ku se syöttää poikaa tms :)

Wow.. Oltiin vaippahulinoilla vaan tunti ja meni noin. 80? rahaa :whistle: :whistle: En ny tiiä ymmärtääkö kukaan muu (kuin ehk Talvis ja bb) tätä mun höyrähtäneisyyttä noihin :D Mut vitsi, et osas tulla hyvä mieli! Ostin yhen Nineten talviyön, Nupsukan unelma siro sisävaipan, Made by Riina AIOn sekä GooGoolta sen Tots bots easy fit yhdenkoon bambuAIOn (toi muute makso vaan 17? ku oikee hinta ol 22,90 ni pakkohan se ol sitä koittaa!). Mie oon niiiii innoissani ku noit o kehuttu nii paljon!! tosin toi googoon vaippa on iha uus tuttavuus, en oo siit käyttökokemuksiakaan kuullu. (*muoks äsh! Sehä oli Nupsukan unelma AIO minkä ostin. Olin nii kahen vaiheilla, et sit loppupelistä en muistanu kumman ostin :D)

Ja sit lähettii tosissaa tunnin päästä ku lompakko alko ammottaan tyhjyyttään :D Sit mentiin syömään kunnon ravintolaan, otettiin jälkkäritkin pääruokien lisäks. Sit lähin Aten kans kottiin ja mies men töihi. Voi että oli ihana pvä!! :heart: :heart: (Vaik Atte nukkuki vaan ehk 30min päikkärit. Ny taas nukkuu, tiiä sit kui kauan. Ja autos nukku kai kans puol tuntia).

Nii ja mun piti hehkuttaa: Ton reissun aikana eli hulinoilla ja autossa Atte joi TUTTIPULLOSTA maitoa miltei 70ml!!!! :eek: :heart: :heart: aivan mahtavaa! Atest o tullu iso poika ku ny ihan ite otti kaksin käsin pullostaki välil kii.

Ny on nii känkkis ku on iha väsy.. ku ei nukkunu äskenkää ku ehk 20min..
 
Tyty Me käytettiin vain parina päivänä, että en tiedä sano niistä mitään. Tuntui, että Nuppu puklasi paljon enemmän niinä päivinä ja jätettiin se pois.

Suukkis Hyvä, että oli onnistuneet hulinat ja muutenkin :heart:
Mä tarvin illalla hengähdystä kun sen imetyksen kanssa on niin taistelua, että olen paremmalla päällä kun mies välillä ottaa Nupun ja mä pääsen tekeen jotain muuta. Ja se ei ole sama asia jos mä joudun pyytämään miestä ottamaan. Sen pitää tulla vapaaehtoisesti niin se tuntuu musta heti paremmalta :saint:


Tänään tuli sellainen megakakka, että petarikin on pesukoneessa justiin. Vaippa oli kyllä hyvin laitettu, mutta päästi silti lahkeesta läpi. Tursus kyllä selästä ja jalasta kun laitto hoitopöydälle selälleen.
 
Tyty Me käytetään niitä disflatyl-tippoja edelleen eli neiti n. 2,5kk eikä kyl uskalleta niistä vielä luopua. Ellalle ne on auttaneet tosi hyvin heti huomaa itkuisuutena jos on unohtanu antaa tippoja. Eli en itse voi ku suositella :wave:

Onpas suukkiksella ollut kiva päivä. Me ei oo uskaltauduttu ravintolaan vielä Ella mukana, kai sitä jotenki hirvittää et neiti saa jonku kauhean kiukkukohtauksen siellä..

Mä taidan nyt lopettaa tuon yöunista valittamisen, anteeksi et ylipäätään oon siitä valitellut ku toisilla on yhä tai ainakin ollut tilanne huonompikin :ashamed: Kai mä siksi kaipaan niitä kunnon yöunia ku en voi päikkäreitä nukkua kun ne vaikuttaa heti unen saantiin yöllä :( ja oon toki sit niin kade niille joiden vauvat on jo 1,5 kk iässä nukkuneet 8h yöunia putkeen..

Mua nyt niin hävettää :ashamed: Mulla oli niin huono aamu muutenkin ku oli tuon ukkelin kans välit niin kireinä, onneks nyt on vähän taas helpottanu ku on saatu puhua rauhassa (neiti suostui nukkuun koliikkikeinussa jopa 3h päikkärit)

Mut osaako kukaan siis sanoa mitä velliä kannattais maissivellin sijaan kokeilla?
 
Pirtsi höpö höpö :hug: Enhä mie toki sillä tarkoittanu, etteikö valittaa sais jos itsestä tuntuu raskaalta ja vaikealta. Yritin ehk ite vaan vähän eri näkökulmaa antaa, et jospa ne asiat ei ihan niin huonosti ole kun joskus tuntuu :) Ja kyllä ne unet tosissaan sit viel paranee ajan myötä. Lapset on noin pieniä niin ohitsekiitävän ajan, et kyl me selvitään :hug: Ja toki siis kun itse on useimmiten sen 2h välein heräilly, ni tuntui aluksi vähän hassulta lukea kuinka yksi yösyöttö olisi huono asia. Kaikki kun on niin suhteellista. MUTTA en todellakaan sano, etteikö sulla olisi toki rankkaa ja raskasta. Jokainen kokee asiat omalla tavallaan. Anteeksi jos siusta tuntui, et mie jotenkin vähättelin siun tunteita :hug:
 
pirtsille jaksuja! :hug: Mustakin kuulostaa ihan samalta rytmiltä mikä meillä oli ennen vellien aloitusta. :) Silloin tyttö meni klo 23.30 nukkumaan, heräs kolmelta ja kuudelta ja sit yheksältä nous ylös. Meillä yöunet piteni vellin aloituksen myötä kai... tai ainakin saatiin silloin tyttö nukkumaan klo 21. Mätkäisin yks ilta reteesti 120 ml velliä pulloon, tyttö hörppas sen, hymyili pari unista hymyä ja sit simahti. :LOL: Siitä asti on menny aikasin nukkumaan. :)
Mut joka tapauksessa tsemppiä! Mä oon ihan varma et teillä ne unet kans tasaantuu pian! Minkäs ikäinen teijän pieni nyt olikaan?

Meilläkin tyttö heräs viime yönä kaks kertaa. Joskus herää kerran, joskus kaksi kertaa. Ne on ihan hyvät heräämiset, mieluusti ottaisin yön ettei herää ollenkaan mut tuo kelpaa kyllä. ;) Kuitenki yöunta tulle sen 12 h. Huomenna siirretään tyttö omaan huoneeseen nukkumaan!!! :eek: :eek: :eek: :eek: apua. Mitenhän onnistuu.... :D Voi olla et kiikutetaan se nätisti takaisin meijän huoneeseen muutaman päivän päästä taas. :LOL: Mut kokeillaan. Jospa se rauhottais tytön nukkumista kun me ei olla siellä häiritsemässä. :D

Taas tein tytölle soseita. Nyt on porkkanasosetta ja omenasosetta. Pakkasesta löytyy nyt noitten lisäks vielä perunasosetta ja kukkakaalia. :D Huomen maistetaan kukkakaalia ekaa kertaa. Ainii, meijän Myy muuten INHOAA perunaa. :LOL: Tänää syötettiin perunaa höystettynä porkkanaomenalla niin kiukutteli IHAN koko syönnin ajan. :eek: No, eipä siinä perunassa nyt kummoisia ravintoarvojakaan oo että ei haittaa vaik ei se maistu pelkälleen. Huomen koitetaan sillee et lautasella on perunasosetta, porkkanasosetta ja kukkakaalia mut omina makuinaan. Ja sit ottaa lusikkaan vuorotellen vähän kaikkia... :p

EM, sosekokkiäippä ja Myy, kiljahteleva pieni pallukka :heart:
 
EM oho! Toivottavasti nukkuis entistä paremmin omassa huoneessa! :heart:

Mie muute tajusin, et olin vaahdotusterällä tehny sen aiemman bataattisoseen :LOL: Ny sit tein eilen sil soseutusterällä ja johan sattumia tuli paaaaljon vähempi, ei juur mittää :) Eli joo, joskus vois paneutua siihen mitä tekee :kieh:
 
EM Kuinka te raaskitte :'( Mä en varmaan voi vielä moneen kuukauteen siirtää Nuppua :ashamed:

Uskomatonta, Nuppu on nukkunut jo ½ tuntia :eek: Josko nämä meidänkin illat alkaisi aikaistumaan :saint: Äiti nauttii iltapalaksi omenapaistosta, vaniljakastiketta, kermavaahtoa ja siideriä. Vuos sitten juhannuksena olen viimeksi juonut niin saattaapi tämä nousta päähän jos kokonaisen juon :D Kun jätin pillerit pois niin en juonut ollenkaan alkomahoolia koko yritysaikana.
 
sompio miusta kans meillä ollaa nyt eilisestä alkaen puklailtu ihan ylimäärästä.. :/ liekkö disfatylin syytä..pitää seurata et jos puklailu jatkuu ni pitää lopettaa tipat ja ottaa jotku muut käyttöö.

Vihdoin sain typyn nukkumaan..meillä on alkanu kauheet iltatankkaukset..syö ja syö ja syö :D ite ei vaan kerkee syyä :headwall: mieski lähti yövuoroo ni äsken vasta söin iltapalan ku neiti nukahti..tosin kohta varmaa kiljahtaa jotain perinteisesti.
Tänää kävin vaa'alla ja lähtöpaino saavutettu neuvolakortin mukaan..eli -8kg kaikki lähteny mitä tuli raskauden mukaa ja kaikki vanhat vaatteetki menee päälle. Tosin jos koti vaa'an ja mittailujen mukaan mennää ni pitäs viel semmoset -3kg saaha poijes ni ois siinä ihanne painossa..itelläni kyl tarkotus ihan laihuttaa nyt pikkuhiljaa semmoset 6kg poijes ni sitte olisin tyytyväinen =) kohan pääsen treenaamaa ja enemmä vaunuilee ni helpompi päästäkki tavotteesee.
 
sompio en tiiä. :D Mut pakko. Mä en saa nukuttua ja musta tuntuu et tyttö heräilee meijän takia. Sänky narisee ku vähän kylkee kääntää jne. Katotaan miten menee. :) Uskon et ihan hyvin. Tärkeintähän on et koko perhe saa nukuttua. :heart: Ensin mennään itkuhälyttimen kanssa mut sit ois tarkotus sekin jättää pois et herään sit aina vaan itkuun enkä niihin unen ähinöihin. :)
 
Chamorphis
Pirtsi joo olishan se kiva kun nukkuis heräämättä yöt. Vaikka meilläkin poika herää nykyään enää kerran siinä 2-4 välillä niin silti tuntuu et ite aamusin ihan tööt vieläkin. Meillä kans nukuttiin ekat kuukaudet päikkärit vaan sylis. Yritä kattella kiva asento itelle ja samalla nukkua siinä. =) Ja kyllä sä saat paasata yhtälailla siinä missä kaikki muutkin! :hug:
tyty meillä käytettiin disflatyliä monta kuukautta eikä ilman oltais pärjätty.
nukkuminen meillä poika nukkunu omas huonees monta kuukautta. Itkuhälytin ei oo ollu käytös ku ulkona ja mä herään kyllä joka hemmetin ähkäsyyn siltikin. Ärsyttää kun omat unet on niin katkonaisia sit sen takia. Oon kyllä nukkunu katkonaisesti jo ennen poikaa... :/
 
Tyty Tuo puklailu ei ole todettu mitenkään yleiseksi haittavaikutukseksi ja voi olla meillä vain sattumaa. Mutta meillä alkoi siinä se vauvahieronta auttamaan vatsavaivaoihin, niin ei ollut tarpeen enään jatkaa disflatyliä.
Meilläkin tuo iltatankkaus on tuttua hommaa :wave:
Imetys on minulla ainakin ollut hyvä laihduttaja. Syön kuin hevonen ja alkuun karisi kilot itsekseen. Eikä tosiaan kannata alkaakaan nyt sen kummemmin laihduttamaan, ettei sitten vaikuta maidon määrään.
Ekat viikot mä kävin täällä vaan suurinpiirtein valittamassa ja kysymässä neuvoa. Sitten vasta ehti taas alkaa kommentoimaan enemmän muidenkin juttuja ja nyt alkaa olla aikaa olla koneella enemmänkin.

EM Tottahan tuo ja kannattaa kokeilla. Ja saahan sen typykän takaisin siirrettyä jos siltä tuntuu niinkuin itsekin aikaisemmin sanoit :saint:
Mä varmaan vaan itse en osaisi nukkua myöskään Nuppu toisessa huoneessa vaan kuuntelisin silti ähkimistä ja joutuisi ramppaamaan toisessa huoneessa :/

Cham Mä olen kanssa vuosia nukkunut huonosti ja ollut unilääkkeitäkin ajoittain käytössä. Ihmettelen kuinka hyvin olen saanut nukuttua nyt ne pätkät mitä Nuppukin nukkuu. Tai aina välillä on tosi katkonaisia öitä itsellä (niinkuin viime yö), mutta välillä nukun aika sikeästi. Sikeimmin nukun alkuyön, joten Nuppu pitäisi saada iltaisin ajoissa nukkumaan. Mikä ei siis aina vielä onnistu :D
 
Juu, no jospa mä silti lopettaisin noista yöunista valittamisen, ellei nyt sit takapakkia aleta mennä :( Eilen yritettiin laittaa neiti aiemmin yöunille ku oli niin väsyneen oloinen jo klo 20 tienoilla.. no neiti sitten ähisi levottomasti tutin kanssa ja heräs aina ku se tippui suusta.. ja sitten kun klo oli 22 niin neiti simahti täysin eli juuri silloin kuin normaalistikin alkaa yöunille. Elikkäs mitä tästä opin; ei kannata laittaa yöunille ennen klo 22 :) Muutoin yö oli sit ns. normaali eli heräs sit 1 tienoilla syömään ja nukkui sit maitovellin saatuaan 6 saakka. Ja siis eihän mua niinkään se haittaa että neiti herääkin yöllä syömään, mut kun se jatkais unia aamusta pidempään ilman että herää klo 5-6 1½-2h ajaksi hereille ja jatkaa sit päikkäreillä yöuntaan.. eli että kokonaisyöunimäärä ois pidempi.. nukkuispa suunnilleen välin klo 22-8, se ois hyvä vaikka sit heräiskin välissä syömään. No, kaikki aikanaan, I know.

Minun yö sitä vastoin oli kaikkea muuta ku normaali. Menin erehdyksissä nukahtaan eilen päikkäreille ja siitä seuras se että viime yönä valvoin 3 saakka nukkumatta silmällistäkään!! Sit otin nukahtamistabletin ja sain sit jonkin ajan kuluttua unen. (illalla tuli otettua pari siideriä joten sen takia en uskaltanu ko. tablettia aiemmin ottaa) Onneks mies nousi Ellan kans aamulla ylös ja sain itse nukkua 9 saakka.. mut samapa ei sit arkena onnistuiskaan joten parempi vaan yrittää olla hereillä tämä päivä.

No höh, taas tästä tuli tällainen nukkumisjäkätys.. :ashamed:

Pirtsi ja Ella 2,5 kk
 
Chamorphis
Pirtsi kannattaa kuitenkin yrittää laittaa aiemmin nukkumaan. Meillä nukahti kans ensin vasta 22.30, mutta siitä sit ruvettiin aikaistaan iltarutiineja pikkuhiljaa. Ensin vaihdettiin yövaippa klo. 21 ja nukahti n. 21.30. Nyt vaihdetaan yövaippa klo. 20 ja nukahtaa yleensä 20.15-20.30. Ens alkuun ku nukahti kaheksalta niin heräs tunnin päästä ja söi vielä vähän. Nyt ei herää enää kun sit vasta yöllä syömään. Eli kannattaa tosiaan aikaistaa niin ennen pitkää vaikka herääkin välillä se rupee toimimaan. =)
 
Pirtsi Mä suosittelen kanssa kuitenkin aloittamaan ne iltatoimet aikaisemmin. Meillä joskus nukahtaa aikaisemmin ja joskus ei, mutta josko tottuisi jossain vaiheessa siihen aikaisempaan aikatauluun.

Zoe Meillä ainakin tuo kaappipakastin tekee kauheasti jäätä ja mun mielestä siellä on hirveesti hukkatilaa. Mä taas haluisin arkkupakastimen :/ Totta kyllä että siellä pitäisi olla joku laatikkosysteemi. Meidän äidillä on ainakin päällä laatikot, mitkä menee siellä sivussa sellaisiin uriin. Lienee ollut siinä mallissa alunperinkin?

Kävin äsken yhdessä partiojutussa vaunujen kanssa ja Nuppu alkoi huutamaan kun matkaa kotiin oli vielä n. 20 min. Aloin juoksemaan vaunujen kanssa kun ei millään rauhoittunut. Ja sitten ryökäle nukahtaa kun ollaan tuossa meidän tiellä tulossa :headwall: Jalat ihan maitohapoilla kun en ole juoksua viime aikoina harrastanut :/ Tuolla se nyt nukkuu takapihalla vaunuissa. Otin jo tumpunkin matkalla pois kädestä, että jos imisi edes peukaloa ja rauhoittuisi siihen, mutta ei :D
 
snif. Siellä se nyt nukkuu omassa huoneessaan. :heart: :heart: Tai siis nukahtelee... lutkuttaa tuttia ja halii harsoa, välillä itkee kun tutti tipahtaa. Mut rauhottui tosi nopeesti sinne varsinki ku laitto huoneen pimeeks. Meijän huoneessa aina nukku sillai et yövalo oli päällä. Saa nähä miten yö menee, et roudataanko sänky samantien huomenna takas, :LOL:
 
onnea nyt niille kahdelle lapselle, ketkä tänään on nimen saaneet :D

Meillä on nyt tahdottu ja vettä roiskittu eilen :D
Ja tilaisuus oli ihana rento ja rempseä... meidän näköisemme, poika kasteltiin Kimiksi (suukkis, saa lisätä etusivulle) Toinen nimi tuli minun isäni mukaan ja kolmas sitten oli mieheni toinen nimi :D
mutta niitäpä en paljasta koko maailmalle.

jatko juhlat, olivat myös ihanat... mukava oli kun sai rentoutua, ja kiitos mummille, joka hoiti Kimiä :D Niin vanhemmat saivat myös bilettää...
parasta ehkä oli, että mut ulkoistettiin omista bileistä, bestman, laittoi meidät miehen kanssa puoli yksi kotiin :D ja me kerrankin tottelimme ja lähdimme viettämää laatuaikaa kotosalle ;)

anteeksi nyt omanapaisuus, ootte kirjottaneet niin paljon... et pitää huomenna keskittyy taas lukemiseeen :D
 

Yhteistyössä