Pirtsi, meillä tyttö yritti ylös tänä aamuna klo 5 |O Annoin korviketta 50ml kun oli mun tissini jo jyrsinyt kertaalleen tyhjäks. Röyhtäytin ja laitoin omaan sänkyynsä tutin kanssa. Aamulla puoli kahdeksan heräsin sen ääniin, eli ilmeisesti se on itse nukahtanut siellä.
Paska äiti varmaan oon, mut uskon että jos olis itkenyt niin mä olisin herännyt.
Sompiolla ihan autuaat yöunet!! Mulle kans :heart: Meillä ilta oli taistelua kun tyttöä väsytti, mut sit haluskin syödä ja mulla ei ollut sille juuri enää maitoo antaa.. Söi melkein 80ml korviketta ja simahti. Nukkui nelisen tuntia ja heräs syömään. Sit kaks tuntia ja taas. Jonka jälkeen nukku ehkä puoli tuntia ja sit annoinkin sen korvikkeen jo.
Korvikkeista, mä oon antanut Tuttelia, voisi toisaalta kokeilla jotain muutakin. Mä en tiennyt et vatsavaivoja voi tulla jostain tietystä merkistä
Mut arvatkaapa mitä!! En antanut tipan tippaa tuolle tytölle nyt aamulla yhtään mitään distafylejä tai d-tippoja ja muutamaa uni-itkua lukuunottamatta se on nukkunut rauhassa puoli kymmenestä saakka. Neuvolasta saatiin lupa jättää d-tipat pois hetkeksi. Distafylin jätin muuten vaan antamatta, katsotaan kuinka menee. Tuntuu et nyt tyttö saa paljon enemmän pierua pihalle ja ilman itkua. Mut en juhli vielä
Kantorepusta, Elmukka painoi viime punnituksessa 3300g ja veikkaan et nyt kun saa ruokaa enemmän niin pian on sen 3500g ja voidaan hankkia Manduca :heart: Sponsorointia hankintaan on kuulema tulossa kastelahjan muodossa, kiva
Enhän mä toki tiedä viihtyiskö tuo siinä, mut mä niin odotan et pääsisin metsään kävelyllä jne tytön kanssa :heart:
Me ajellaan joko tänään tai huomenna keski-suomeen ja toki yritetään ajoittaa matka niin et tyttö nukkuis. Mut jos herää ja on kovinkin nälkäinen tms. niin
voiko korviketta antaa noin pienelle huoneenlämpöisenä? Et sais pahimmat nälkänsä pois ennen taukopaikkaa. Ei meillä kyllä oo kuin reilun kahden tunnin matka mut kaikkeen täytyy varautua
Toisaalta olis ihana ajella jo nyt illalla, mutta tyttö nukkuu näin aamuisin paremmin ja pidempään niin voi olla parempi lähtee sitten. Eilen illalla nukku isänsä vieressä tunnin kun mä kävin kaupoilla.. Et en tiedä uskaltaako sellasilla unilla ajella mihinkään. Kun ei voi tietää viihtyykö kaukalossa hereillä, ainakaan illalla.