Hei kaikille pitkästä aikaa
Mie en nyt kaikkeen kommentoi,kun tuolla taempana on niin kamalasti juttua :ashamed:
Pirtsi Onnea roppakaupalla ja tervetuloa :flower: :heart:
vilma Elä pode huono äiti fiilistä. Ja en usko,että Elma oisi saanut liian vähän ruokaa. Varmasti olisi siitä ilmoittanut.Ja Elma varmasti pitää sinua maailman ihaninpana äitinä,vaikka pullosta antaisitkin maitoa. Pääasia siinä siis se,että lapsi saa masun täyteen.Ja se että saa olla äidin lähellä :heart: Joten voimia sinulle :hug: Niin ja mukavaa reissua teille keski-suomeen.Ja kiva,että mieskin kotosalla.mun mies kans joutu pakko lomalle taas vaihteeks.Ihan kiva sinäänsä,niin sitten on meidän kanssa.
Mutta se sitten joutuukin liiton rahoille
HanTa Onnea paremmasta yöstä :heart:
Em Jopas sielä ollaan nukuttu hyvin :heart:
TA teillä onkin sitten ollut ihana suihkureissu :heart:
-Tulen kohta jatkamaan,tissittely tuokio--->
Noni,nyt on tyttö kylläinen.Kohta onkin yöunille meno aika
Chamorphis Voin uskoa miltä tuntuu.Itse jouduttiin luopumaan yhdestä kissasta ennenkuin tyttö syntyi.Tämä kisu oli siis säikky ja pelkäsi aika paljon.Kerran sitten raapaisi siskon tyttö otsaan,niin että joutui raukka tikattavaksi
Ei ollut kivaa luopua siitä kisusta.Olin saanut kisun totutettua siihen,että pelätä ei tarvitse.Silti vain pelkäsi lapsia ym.Mutta lapsen parasta täytyy vain ajatella. Mutta selvyys tohon sun hommaan is hyvä saada.
HanTa Teillä onkin ollut kiva päivä sielä.
Mekin käytiin kaupoilla tossa koko perheen voimin,ja tyttö vain nukkui. :heart:
johanna neukku kuulumiset bongattu :heart: Niin ja tosta hälytin jutusta.Meillä on joka arki päivä,niin että alkaa hälytin surisemaan.Ja just päivällä.Ei iltaisin eikä viikonloppuisin
Jännää.
tyty Nopiasta se aika menee.Ja rytmit tulee ajan kanssa.
Nyt vaan nautit vauva ajasta.Ja muistat levätä :heart:
Mutta nyt iltapuuhiin.Jaksuja kaikille ihanilel mammoille :heart: :hug:
Maria 3kk 3vk 3pvä :heart: