~*Esikoishaaveista syntyneet vol. 2*~

Suukkis onnea hienosta bataattikokeilusta. Ne ilmeet on aina niin hupaisia kun saa ekaa kertaa sosetta suuhun... :D

zoe kiitti. Taisitkin muuten laittaa tuon listan jo aiemmin.. :) Sit meil on oikein hyvä suhde ainaki tällä hetkellä.

En tajuu.. ei meinannu kelvata velli tytölle tänään. :/ Sai pulloraivarit ku oli niin väsy, mut sit onneks vähän ajan päästä söi kuitenkin jonku 80-90 ml velliä. Vähän meni aluks tuputtamiseks. :ashamed: Mut onneks sit pienen rauhottelun jälkeen söi ihan mielellään. :) Jossain pitäis nyt vähän rukata tätä meijän aikataulua... kun laitoin klo 16 nukkumaan ja nukahti ittekseen nätisti sänkyyn, heräs klo 17, söi maitoa 100 ml ja alkoi väsykitinän heti melkein uudestaan. No sit mentii lenkille ja eihän se silmiään ummistanu vaunuissa. Sit sisällä oliki taas ihan tyytyväinen. Mut kylvyn jälkee tuota velliä yritettii antaa nii on jo niin väsy ettei jaksa syödä. :/ Siinä klo 17-19 pitäis saada pienet unet sille mut ei se vaan nuku... sit on ihan yliväsyny taas. :headwall: En tiiä pitäiskö sitä päivällisen antoa vähän lykätä myöhemmäks, et nukkumaan menis vasta 16.30. Sit jaksais valvoa nätisti ne iltapuuhat vielä.

no mut nukkuu nyt kuitenki jo. :) taidan mennä ompelemaan... surrrr... lämmittelyksi teen tilkuista kauppakassin. :D huomenna vois kokeilla jotain vaatetta. Hih. Jänskää. :)

Mie laitoin Aten unelle tänää jo jotai 18.20. Oli niin väsy, et huus vaan silmät kiinni. Sit rauhottelin aina sylissä ja suostu se syömään sit ku aikani sängyn jousien varassa keinuttelin sylissä :D Sit tunnin aikana heräili kahesti. Mut sen jälkee o nukkunu ny hyvin. Saa nähä mite yöllä.

Miten noiden soseiden kans ny olikaan sit? Et iha vaa lusikallisen-kaks ku antaa ni voiko ny sit huomen antaa vaiks kaks kertaa pvässä sen?

Zoe niinpä! Tosin saa ny kahtoo, et missä kunnossa se on (huomen mies menee kahtoon). Mut luulis, et ois ees yht hyvä ko se toinen. Mut vähänkö eka sapetti toi välittäjän toiminta! Et elkää koskaan käyttäkö H:lla alkavaa välittäjäfirmaa :D

Pirtsi tervetuloa!!! :heart:

Zoe-F omituista tosiaankin. koska mulla peruna mössö yksinään
ja porkkanan kanssa on onnistunut eikä oo mennyt miksikään
pakkasessa...

SuukkoSuulle
onnea bataatti kokeiluun. Munkin on pitänyt ostaa,
mutten koskaan muista. On kuitenkin mulle vieras ruoka. no vielä meillä
noiden kiinteiden syönti on vaan semmosta maistelua. muutama lusikan
kärjellinen lounaaksi. toivottavasti teillä ens yö menis vähän paremmin. :heart:

tämä äiti potee huonoäiti-sydroomaa...
tekikö oikein vai tekikö väärin.
Poika nukahti iltapäikyille seiskan aikaan... normisti nukkuu korkeintaan tunnin illalla.
herättelin häntä puol ysin aikoihin... hiljaksiin kutittelemalla.
Sain annettua ysin lääkkeen pojalle niin että hän on hereillä... normaalisti siis antaisin nukkuvana.
ja sitten sain syötettyäkin hänet.
Jonka jälkeen vielä seurusteltiin hetki.
Äsken kävin kippaamassa pojan juttelevana sänkyynsä. jossa nyt kätisee tutin perään, väsyneenä. kumma mikä taika pimeällä huoneella ja unimusalla on.
mutta pointti siis tässä lapsen herättelyssä oli... että kun päivällä ei nukkunut niitä 2-3 h päikkäreitä. niin ajattelin etten saa lasta yöllä nukkumaan jos nyt nukkuu 3 h ja alkaa sitten seurustelaan 10 aikaan.
tosin saattaahan tuo nytkin alkaa seurustelemaan puolilta öin...
Periaatteessa en kannata lapsen herättämistä, mutta silti tein niin...
teinkö siis oikein vai väärin, lapsihan sen rytminsä muodostaa, mutta kun normaalisti on yöunille käyty 20.30-21 tunnin -kolmen tunnin seurustelun jälkeen.

suukkis monelta Atte käy yöpuulle???

tervetuloa joukkoon pirtsi

Mä oon nyt ihan rikki :'( Tyttö imi ja imi ja imi ja imi rintaa, mut rintakumiin ei jäänyt mitään. Raukka jauhoi ja jauhoi, otti mun mahasta vauhtia ja yritti saada jotain mut ei. Lämmitettiin 50ml korviketta josta söi noin 40 ml, loppua en antanut ettei menis ilmaa. Istuin kiikkuun ja kapaloin sen. Nyt on unessa sängyssään, isänsä istuu vieressä kun mä en voi.. Niin paskapaska äiti. Oonko mä pitänyt lastani nälässä :'( Voi kun mun maitoni riittäis edes vähän johonkin...Onneks huomenna tulee 10 aikaan neuvola niin saan vähän purkaa huolta.

Anteeks kun TAAS tuli tällanen tilitys.

suukkis mä en tiedä kuin kaksi h.lla alkavaa asunnon välitys firmaan, enkä kummastakaan ole kuullut huonoja uutisia.
valitettaa on että aina jossain firmassa on se mätämuna...
Meillä kävi kanssa ikävästi, kun yritettiin ostaa ensimmäistä asuntoa... sitten ostettiin tämä.
Eräs vihreävalkoisen-logon omaava firma.
Myyjä otti meiltä suullisen tarjouksen, kun ei ollut aikaa ottaa kirjallista.
Soitti tunnin päästä että myyjähyväksynyt tarjouksen.
Oltiin ihan et jee...
tunti siitä, soitti että asunto myydään toiselle, on saatu korkeampi tarjous, jolloin me korotimme tarjousta...
ja vasta puoli ja me,
myyjä hyväksyi aina tarjouksen välissä.
meillä oli sopimus että maanantaina menemme pankkiin tekemään laina hakemuksen... meillä oli jo lainalupaus.
maanantai aamukoitti, saatiin viimeinen puhelu... jossa vastapuoli oli korottanut tarjousta ja meille ei annettu enään edes korotus mahdollisuutta.
Noh pikkusen suivaantuneena laitettiin pari ratasta pyörimään ja meidän edustaja kävi liikkeesä keskustelemassa... niin meille kuulemma oli luvattu maanantai aamuun asti aikaa selvittää pankissa asia... siis kuka saa su iltana pankista mitään tietoa???
ja kuitenkin alkuaan puhe oli viikosta pankki aikaa.
viimeinen silaus oli kun kuultiin, että välittäjällä oli ollut valmispoka tähän kyseiseen asuntoon.
Emme siis koskaan tule tekemään kyseisen välittäjän emmekä kyseisen firman kanssa yhteistyötä.
suullinen sopimus kun on kuitenkin pitävä.
soitin vielä suivaantuneena myyjälle ja kerroin hänelle muutaman tarkkaan valitun sanan.

HanTa Mun mielestä voi herätää joskus. Ei joka ilta. Itsekin joskus herättelen just silleen lempeästi :saint:

Vilma Onko Elma siinä välissä itkenyt paljon? Käsittääkseni se 40 ml ei kuitenkaan ole paljon, eli ei Elma ole nälkään ollut kuolemassa :saint:

Mulla meni nyt ohi Suukkiksen asuntoasia :ashamed: Millain se välittäjä mokasi? Oliko jo olemassa tarjous ennen teitä vai teittekö te tarjousta?

Paska-äiti-fiilis täälläkin :ashamed: Ilta raivottu syömisen kanssa. Kun eilenkin tankkasi sinne 23.30 asti niin yritin tänään alkaa seiskan aikaan tankkausta. Köllöteltiin sängyssä pari tuntia minä tissi paljaana ja seurusteltiin. Tai välillä mä luin kirjaa ja Nuppu touhotti omiaan. Mahdollisuus oli rintaan heti kun haluaa. Minä muutaman kerran hellästi yritin käännellä. Ja ei syönyt kertaakaan :headwall: Sitten äiti oli niin itkuinen ja turhautunut koko imetykseen ja Nuppukin alkoi kätisemään niin eihän siitä sitten enään mitään tullut ja minäkin aloin äksyilemään. Osittain äksyilyt oli miehelle, joka katsoo vain tv:stä kisoja :headwall:
Jätin Nupun yksin sänkyyn ja katsoin että kauanko miehellä menee, että menee Nuppua hoitamaan. No, aika pian menikin. Mutta itki vain miehen kanssa ja minä menin taas yrittämään tissille.
Ei syönyt ja nostin sitten vain omaan sänkyyn ja valot pois. Lähdin pois. Mies oli koneella ja mä tulin tähän toiselle. Nuppu alkoi kitisemään ja en mennyt. Mies kyllä meni nopeasti.
Ei ole juurikaan syönyt nyt illalla, mutta mies sai juuri nukkumaan. Saa nähdä koska herää syömään yöllä.
Ihme juttu, pari iltaa tankattiin tosi paljon ja tänään ei sitten syödä juuri ollenkaan :eek:

*muoks* Nyt harmittaa ihan todenteolla, että menetin Nuppuun hermoni :/ Ja miehellekin kun asiat pitää sanoa suoraan eikä olettaa että hän tietää milloin minä haluan hänen tulevan Nupun kanssa ja milloin en. Kun yleensä ei saa makkariin tullakaan tai minulle puhua kun syötän illalla. Nuppu häiriintyy heti jos alan jotain huutelemaan.

Sompio eli sanottiin, et ilmottaisi jos siitä tehdään tarjous (että voidaan sit korottaa). EI ilmoittanut kun OLETTI, että meillä tulis joku ehto meidän tarjoukseen (ja tää ekan tarjouksen -joka siis hyväksyttiin suullisesti- tekijällähän oli kai rahat het valmiina. Kute ois ollu meilläkin!) kuten siis vaikka oman kämpän myyntiehto. Eli et sit vasta ostetaan sillä ja sillä hinnalla ku ollaan oma kämppä saatu myytyä. Ja siten ei sit ees ilmoittanu vaikka me nimenomaan sanottiin, et ollaan kiinnostuttu ja toivottais sen soittavan heti jos tulee tarjous. Eli tosi ammattitaidotonta! Ja se välitysfirma loppuu a:han :D

vilmav no voi ei! :( Toivottavasti se maito ny riittäis. Jaksamisia ja kerrohan mite jatkossa menee :hug:

Sompio joskus sitä on vaa hermot aika kireellä. Mieki poden joskus huonoo omatuntoo jos vaikka itken väsymystä (kahesti ny oon itkeny, kerran menin pojan kans olkkariin kaksisteen ja toisel kerralla mies oli vieressä lohduttamassa. Molempien aikana oli pientä riitaa miehen kans) ja Atte on siin vieressä. Ku tiedän, et se aistii, että äidillä ei oo kaikki hyvin ja sillo se menee ihan hiljaseks vaikka ois kätissy sitä ennen. Mut ihmisiä me vain ollaan ja se kuuluu tähän. Pääasia, ettei koskaan lyödä tai muutoin vahingoiteta lasta. Ei se siittä vahingoitu jos joskus tuollain meneeki hermo. Kummiski miehes oli siinä ja sehän hoiti sit Nuppua mikä ol vaa hyvä juttu :) Se o hyvä mennä lepuuttaan hermoja jos tuntuu, et ne on ihan finaalissa. Miula käy niin joskus. Tosi harvoin siihen verraten kui usein huutaa rinnalla, mut kummiski. Ja se menee nii nopeesti ohi, et yleensä en pode huono äiti -syndroomaa jos vain lähen huoneesta pois tai hengähdän vähän. Toki jos yksin on ni sillo niitä hermoja ei oikeen oo varaa menettää. Tosin sillon ku huus sen 5h putkeen ni sillo lopussa menin toiseen huoneeseen itkemään samal ku soitin miehelle. Se helpotti ja pian jo menin pojan luo taas lohduttaan. Toki se tuntuu pahalta, mutta inhimillistä se vain on :hug:

alkaiskohan nää yöt taas vaihteeks paranemaan :D
"Peikko" nukkui 5 h :D lääke ja 90 ml ruokaa, ei jaksan syödä enempää kun uni korjas.
siis jännityksellä odotan, monelta herää seuraavaksi.

jostain syystä kun alkaa olla täysin loppu jatkuvan heräämisen takia, toinen alkaa taas nukkua :D
mutta ei voi tietää kuinka huomenna käy :D

muoks
kaikin puolin parempi yö kun aikoihin :D
poika kävi unille
21.30 -
ja heräs 2.30 - 5.00 - 7.15 - 8,15

huomenta!

vilma :hug: :hug: meillä kävi sama juttu. Siis et Myy söi iltaisin niin paljo et lutkutti tyhjää tissiä vaan koko ajan ja ei jääny iltaisin tyytyväiseks. Alettiin sit antamaan lisämaitoa että sais parka mahansa täyteen. Ekoina iltoina mulla oli JUST toi sama paskaäiti-fiilis. HItto sentään kun tuosta imetyksestä ja lisämaidosta on tehty sellainen mörkö, osittain omaa vikaakin kun netissä pyörii kaikkea lukemassa miten täydelliset äidit jaksaa ja kestää kaiken ja rinnat verillä imettää... mut ei se pullo oo niin paha! :hug: :hug: Meillä on nyt oikein iloinen ja tyytyväinen lapsi, ja äiti on tyytyväinen.

sompiolle kans :hug: :hug: hei - ihmisiä me ollaan. Äideilläkin on lupa väsyä ja menettää hermonsa. :)

Meillä taas yllätysten yö: ainoastaan yksi herätys klo 02.30. :eek: Eli nukkui 7 h pätkän ja sit vielä 5 h pätkän. Nous puol kaheksan!!! :heart:

nyt tuolta jo huutelee ekoilta päikkäreiltä jotain... :wave: :wave:

huomenta!
Tänään käytiin poitsun kanssa aamulla
suihkussa ja hyvin taaskin meni. Ihanaa
ku ei pelkää suihkua ollenkaan. :heart:

vihdoinkin poika ekoilla päikkäreillä.
saan juoda rauhassa aamukahvini. B)

Nyt on ollut viimeisen viikonaikana oikea
sylimaakari, ei viihtyis lattialla yksin ollenkaan.
eipä siis taida meidän prinssi oppia kääntymistä
ainakaan vähään aikaan...

tänään onkin sitten 4kk neuvola-lääkäri.
ei huvittais mennä yhtään justhan poika
viime viikolla oli lääkärin tutkittavana....

Moikkelis!

Vilmalle :hug: Älä suotta tee siitä lisämaidon antamisesta itselles mitään mörköä, pääasia on että vauveli on tyytyväinen ;)

HanTa Kyllä minäkin olen joskus lempeästi herätellyt neitiä ihan senkin takia, ettei alkais sit keskiyöllä seurustelemaan.. eri asia tosin on, miten neidin saa hereille ettei nukahda samantien uudelleen :D

Mulla ois pian lähtö jälkitarkastukseen, mies tulee töistä kotiin hoitamaan neitiä siksi aikaa. Mies on isällään töissä, joten pystyy aika hyvin tarvittaessa joustamaan.

Meillä neiti syö ainoastaan pullosta korviketta. Mä imetin hurjat 2-3 viikkoa ja senkin ajan neiti sai koko ajan lisämaitoa pullosta. Mulla ei oma maito riittänyt neidin hurjalle ruokahalulle (sittemmin kyllä tasaantunut sekin), ja toisekseen imetys sattui hyvästä imuotteesta huolimatta niin kamalasti, että kyyneleet vaan virtas ja piti yrittää olla ääneen huutamatta jotta neiti sais rauhassa syötyä.. no, sit tosiaan luovutin ja pumppasin vielä muutaman viikon maitoa ja syötin sit äidinmaitoa pullosta.. Nyt kuitenkin koko perhe on tyytyväisempi :) Mut kyllä se oli vaikeaa luovuttaa imetyksen suhteen! Kamalat huonoäiti-itkut tuli kyllä itkettyä ja podin huonoa omatuntoa, mut onneks se on nyt helpottanut.. joka paikassa vaan tunnutaan jopa painostavan imetyksen suhteen, että on sit hirveät omatunnon tuskat kun se ei jostain syystä onnistukaan :(

Meillä syödään tällä hetkellä HA Nannia ja meneillään on kokeilu, josko voitais siirtyä takas tavallisen Nannin käyttöön. Tuota H.A Nannia alettiin syöttää ihan siksi kun muut tuntui aiheuttavan mahavaivoja..

Onpa ihanaa kun neiti on alkanu nukkuun pidempiä öitä, viime yönäkin klo 23-04 ja sitten söi ja jatkoi uniaan vielä 8 saakka :) Kunhan ei ois vaan väliaikaista.. :(

Niin ja kiitos kaikille onnitteluista :)

Mut nyt suihkuun ja lääkärireissulle..

Pirtsi ja Ella

vilmav2 :hug:
ihan oikein teit et annoit rintaa sitä kannattaa antaa
mahdollisimman
usein jos tuntuu ettei maito riitä (koska
imemällä vauva tilaa maitoa lisää ) ja sit
lisäksi viel vastiketta jos ei lapsi
tuu kylläiseksi.
:heart:

mä annoin ku poika oli ihan pienen
pieni niin ensin rintaa (kummankin) ja jos ei vielkään
ollu tyytyväinen niin sit hieman vastiketta.
nykyään rintamaito riittää muuten, mutta ennen yö unia annan
pullosta maissivelliä niin nukkuu yön hieman paremmin (3h pätkissä )

Olen lukenut Minni Niemelän imetysopasta.

Tässä Vilmalle:
Lisämaidon antaminen vauvalle ei tarkoita sitä, että imetys on epäonnistunut tai loppumaisillaan, vaikka osittaisimetyksen aikana maidonerityksen ylläpitäminen voi olla vaikeampaa kuin täysimetyssä. Osittaisimettävän äidin kannattaa ajatella positiivisesti ja pitää jokaista rintamaitopisaraa voittona sen sijaan että jokainen lisämaitoannos olisi tappiota.

Ja tässä EM:lle, Pirtsille ja muille (vaikka olettekin jo asian kanssa sinut)
Lyhyeksi jäänyttä imetystä ei tarvitse hävetä tai salata, se ei ole osoitus huonosta äitiydestä. Yleensä se on merkki siitä, että jokin on mennyt pieleen jo imetyksen alussa tai että imetystä ovat hankaloittaneet liian monet yksittäiset tekijät. On sallittua surra sitä, että täysimetys ei syystä tai toisesta onnistu.

Suukkis Ok, kiitos kun selitit :D Aiotteko ostaa uuden ilman myyntiehtoa vanhan asunnon myymisestä? Vai onko siellä niin hyvä tilanne, että uskotte pääsevänne siitä helposti eroon? Me tehtiin 3 vuotta sitten kaupat valmistuvasta rivitalosta ja pistettiin oma myyntiin. Oli vähän pelko persiissä, että mitä jos ei mene siihen mennessä kun tämä valmistuu... Mutta asunto meni kahdessa viikossa kaupaksi ja ilman välittäjää :eek:
Kiitos tsempeistä :heart: Nyt on taas parempi mieli, kun yöllä imetys sujui hyvin ja Nuppu nukahti samantien uudestaan. Öisin imetys on ihanaa, kun Nuppu painautuu ihan kylkeen kiinni ja syö nätisti. Illalla asento on välillä mitä on kun venkoilee tissillä. Ja sitten kun alkaa syömään niin en ala korjaamaan asentoa vaan saa syödä sitten väärässä asennossa.

HanTa Onnea paremmasta yöstä :heart: Meilläkin oli hyvä yö, kun illalla sai nukahtamaan =)
Nuppu nukahti lopullisesti klo 23.00, söi 06.00 ja nukahti heti uudestaan. Ja sitten söi 7.30 :heart:
Ihmeellisesti vaikka nyt ei ollut minkäänlaista iltatankkausta vaan sain mennä tissit täynnä nukkumaan niin silti nukkui 7 h :eek: Ensin pari iltaa tankkasi ja tilasi ilmeisesti maitoa, mutta jätti tilauksen käyttämättä :LOL:

EM:llekin onnea hyvistä yöunista ja kiitos tsempeistä :heart:

Sompio kyl me het se ostetaan ku vaa voidaan (ku se myy :D) jos vaa on hyvä kämppä. Sit vast laitetaan tää myyntii kun on julkisivuremppa tehty. Eli ens vuoden alusta. Otetaan lyhennysvapaiks kummatki lainat ja kitkutellaan vuos ainakin JOS ei meniskää kaupaks. Mut kyl tää sen verran hyvä kämppä on ja ku toi remppaki tulee ni uskotaan, et aika hyvin menee kaupaks. Enne synnytystähä meil oli tää myynnis oisko ollu pariki kk, mut sillo tääl näytti kyl muutenki kamalalta ku ei ollu tota extra kaappia ni rojut oli ties missä ku ei vaa mahtunu. Ja tosissaa se remppa sit laittaa tän talon julkisivunki ihan eri näköseks. Et jospa tää menis kaupaks :)

HanTa hienoa, et poika nukku taas hyvin! Meil siis mennään yöpuulle viimeistään kasilta, yleensä puol seiska tai seiska. Sit menee kasiin jos on tissittely ja iltapuuhat menny jostai syystä myöhemmäks, jos o kylässä tms. Unohin tuoho vastata viimeks.

Meil nukuttii ny sit 3h aluks, sit 2h pätkissä. Kerran valvo 1h tai 1,5h siin neljän mais. Noh, kai se on edistystä tuokin, et ei ihan 1h pätkissä herää... Mie oon kyl aikas kade teille jotka saatte tommosia 7h unia posottaa :D Kelpais meikäläiselleki. Noh, kyl se tästä ajan kanssa sit viimeistää. Ja sit siel isommas kämpäs vois koittaa omaan huoneeseen siirtämistä. Mut mua kyl pelottais sit ne kaikki kätkytkuolemien riskit sun muut :( Vaikka kuin siis tietäisin, ettei sinänsä oo näyttöä et semmosesta johtuis tai et ite ois mitenkää semmosta aiheuttanu jos siirtää omaan huoneeseen. Mut kai se on vaa jossai vaihees koitettava et paraniski yöt sillain.

Jälleen kiitän teitä ihanat naiset :heart:

Neuvolasta käytiin tarkastukselle ja saatiin asioihin selkeyttä. Paino on noussut kuudessa päivässä 150g eli ihan riittävästi. Eli maidon pitäisi riittää. Se kauhee imeminen on kuulema vatsavaivaa, koska maha on aivan pingottunut ja kakassa vihreä sävy ja oireet kuulema hyvin klassiset. Lisämaitoo ei kuule tarviisi, mutta saan sitä antaa jos yhtään sille tuntuu. Viime yönä tyttö nukkui 4,5 tuntia ja sit valvottiinkin loppuyö kun tuli taas tuo kauhee imu ja hätäinen olo vauvalle.. Annoin taas lisämaitoo mut ei tullut onnea ja autuutta, ähellys jatkui...Nyt sain hetkeksi tytön rauhoittumaan. Juttelin terkan kanssa kauan ja kerroin kuinka epätoivoinen olo mulla on.. Ja se sanoi että niin normaalia että ollaan ihan pihalla aluksi. Kehoitti lähtemään sukuloimaan jos vaan mahd. ja niin me tehdäänkin. Perjantaina suunnataan nokka kohti keski-suomea järjestelemään häitä ja kastajaisia ja tietysti pitämään sitten ihan itse juhliakin, reilu viikko ollaan, seuraavan viikon maanantaina tullaan pois. Äiti lupas varata Elmalle ajan vyöhyketerapiaan, josko se helppaisi tai sit ei.. Mahvaivan takia pienennetään nyt d-vitamiini annosta kahteen tippaan ja mahd.kokonaan pois hetkeksi. Lisäksi Distafyliä ja relaa.

Luojan kiitos tuo mies on joka toisen viikon lomautettuna. Mulla kaatuu täällä yksin seinät päälle kun tuntuu etten osaa hoitaa tuota lasta. Ja pakko päästä "kotona" käymään, ehkä asioihin saa siten hieman etäisyyttä kun nyt vaan kaikki pyörii tuon mahan, kakan, pissan ja syömisen ympärillä ihan liian kanssa. Itseni tuntien mun pitää olla nyt tarkkana sen kans etten masennu...

Vaikka nyt en muuta jaksa sanoa niin luin kaikki viestit ja olette kaikki mielessä :hug:

Zoe-F Tuo ympäristön painostus olikin just se pahin. Tuttavat vaan sanoivat moniinkin pulmiin et, "tissiä vaan suuhun" tms.. ja oli sit niin noloa sanoa, etten mä imetä.. :( mut onneks imetys ei oikeasti ole mikään äitiyden mitta, vaikka usein siltä tuntuukin.

Onko kelläkään muulla ongelmaa saada vauva nukkuun päikkäreitä? Meillä neiti nukkuu vaunuissa max. niin kauan ku ollaan liikkeellä ja omaan sänkyyn nukuttamista on turha kuvitellakaan päivä aikaan.. ainoa missä nukkuu on syli ja sellainen "koliikkikeinu", joskin sinnekään ei enää nykyisin tahdo nukahtaa :headwall: ja senhän tietää mitä kitinää on ilta, kun ei päikkäreitä nuku.. :( Nytkin laitoin keinuun, josko sinne nukahtais.. mut ei näköjään, kauhea parku :( pitää hakea syliin..

Chamorphis
Pirtsi tervetuloa! :flower:

Muita en jaksa kommentoida... Mulla on niin helvetin paha olla. :'( Käytiin lääkäris ja lekuri sitä mieltä, että kissa lähtee, koska TODENNÄKÖISESTI aiheuttaa pojan yskän. Mikä hiton kissa-allergia on sellanen, että jätkä yskii pääasias yöllä ja aamulla? Usein rupee yskimään rinnalla just ennenku nukahtaa. Mikä kissa-allergia aiheuttaa sen, että jätkä yskii muutaman kerran ja sit oksentaa kaares kaiken mitä on syöny? Toi tapahtunu kolme kertaa viimesen parin viikon aikana. Mikä kissa-allergia tekee sen, että jätkä röyhtäilee niin et suuhun nousee selvästi jotain? Olis niinku aika halavatun kivaa saada 100% varmuus tähän asiaan. Oireet mun mielestä vois olla jotain muutakin. Joo laita kissa hoitoon, mutta mihin mä yhtäkkiä saan 7 vuotiaan kissan???? Lopettaa en halua, koska jos onkin jotain muuta niin sit vasta v***taa jos se onkin lopetettu. :'( :'( :'( Ahdistaa niin kovaa, kun poikaa pakko ajatella, mutta kun ei haluaisi luopua niin rakkaasta "lapsesta".... :ashamed:

Yhteistyössä