Moikkelis!
Vilmalle :hug: Älä suotta tee siitä lisämaidon antamisesta itselles mitään mörköä, pääasia on että vauveli on tyytyväinen
HanTa Kyllä minäkin olen joskus lempeästi herätellyt neitiä ihan senkin takia, ettei alkais sit keskiyöllä seurustelemaan.. eri asia tosin on, miten neidin saa hereille ettei nukahda samantien uudelleen
Mulla ois pian lähtö jälkitarkastukseen, mies tulee töistä kotiin hoitamaan neitiä siksi aikaa. Mies on isällään töissä, joten pystyy aika hyvin tarvittaessa joustamaan.
Meillä neiti syö ainoastaan pullosta korviketta. Mä imetin hurjat 2-3 viikkoa ja senkin ajan neiti sai koko ajan lisämaitoa pullosta. Mulla ei oma maito riittänyt neidin hurjalle ruokahalulle (sittemmin kyllä tasaantunut sekin), ja toisekseen imetys sattui hyvästä imuotteesta huolimatta niin kamalasti, että kyyneleet vaan virtas ja piti yrittää olla ääneen huutamatta jotta neiti sais rauhassa syötyä.. no, sit tosiaan luovutin ja pumppasin vielä muutaman viikon maitoa ja syötin sit äidinmaitoa pullosta.. Nyt kuitenkin koko perhe on tyytyväisempi
Mut kyllä se oli vaikeaa luovuttaa imetyksen suhteen! Kamalat huonoäiti-itkut tuli kyllä itkettyä ja podin huonoa omatuntoa, mut onneks se on nyt helpottanut.. joka paikassa vaan tunnutaan jopa painostavan imetyksen suhteen, että on sit hirveät omatunnon tuskat kun se ei jostain syystä onnistukaan
Meillä syödään tällä hetkellä HA Nannia ja meneillään on kokeilu, josko voitais siirtyä takas tavallisen Nannin käyttöön. Tuota H.A Nannia alettiin syöttää ihan siksi kun muut tuntui aiheuttavan mahavaivoja..
Onpa ihanaa kun neiti on alkanu nukkuun pidempiä öitä, viime yönäkin klo 23-04 ja sitten söi ja jatkoi uniaan vielä 8 saakka
Kunhan ei ois vaan väliaikaista..
Niin ja kiitos kaikille onnitteluista
Mut nyt suihkuun ja lääkärireissulle..
Pirtsi ja Ella