Kiva kuulla
EM ja Cham, et voi antaa yhtäaikaa. Meillä nuo vatsanpurut ei ole vielä kovinkaan pahoja ja moni ei tuollaisiin vielä antais mitään, mutta mä en vaan kestä katsella kun toista nipistelee. Annoin aamulla d-vitamiinit ja relan, voisin antaa seuraavan kerran kun herää niin nuo distafylit ja sit illalla. Luulin jo viime yönä, et vetäs vatsan kovaksi tytöltä nuo tipat (voiko niin ees käydä?) kun ähelsi ja selkeesti työnsi jotain mut mitään ei tullut. Aamulla sit onneksi väänsi kahdet aivan hervottomat satsit vaippaansa
Huh, on tää äitiys ihmeellistä
Oon kyllä niin onnessani tuosta
neljän tunnin syöttövälistä. Tarvitsin todella viime yönä ne unet.. Kokeilin sellasta, et syötän molemmista rinnoista vaikka näyttäis ettei ole enää hereillä. Pidän ekan rinnan ajan sen hereillä ja "pakotan" syömään kunnolla kun tuppaa nukahtamaan kesken. Ja sit siirrän toiselle josta syö sen mitä syö ja nukahtaa. Tuntui toimivan, saa nähdä auttaako ensi yönä. Kun ilmeisesti yksi syy tuohon jatkuvaan syömiseen on ollut se, että kumpikin nukahdetaan melkein samantien kun syöttäminen alkaa ja sit kun havahdun ja siirrän tytön sänkyynsä niin sekin herää ja haluu ruokaa jnejne.
Siirrettiin tyttö muuten pois siitä äitiyspakkauksen laatikosta kun paukutti yöllä niitä reunoja niin että mä en saanut nukutuksi. Ei kai tuo oikeesti niin iso vielä ole et täytyis siirtää pois, mut musta on kivempi nyt kun saa paketoida sen kunnolla sänkyyn kun sinne laatikkoon ei mahtunut kuin hätäseen joku viltti sen päälle.
Epparista olitte puhuneet. Mulle se tehtiin ja oon ihan hyvilläni. Ei kuulema olis mahtunut tulemaan muuten ja oisin voinut revetä pahasti. Paineen tunne oli aika raju ihan ekoina päivinä ja nyt kun tikit alkaa sulaa ja irtoilemaan niin kiristää ja kirvelee välillä. Mut muuten ei oo ollut mainittavasti kipee ellei itse rehki liikaa. Mä luulin sitä kamalammaksi operaatioksi kuin se todellisuudessa olikaan. Leikkaaminen eikä tikkaaminen tuntunut yhtään millekään.
Mä en osaa ollenkaan ajatella
lapsen hankkimista.. mennään nyt tän yhden kans. Ja joskus varmasti sit sisaruksia jos luoja suo. Mut ei nyt vähään aikaan. Ellei mieli totaalisesti muutu
Ja
Cham, olen peukut pystyssä ettei kissan tarviis lähtee :'(