heipsistä taas
Aikaa ei taas tunnu riittävän niin mihinkään, kun on pitänyt hoitaa asioita ja juosta ympäri maailmaa..
Luulin, et työttömänä aikaa riittää vaikka muille, mut jokapäivä tulee jotain lisää
Ehkä sitä sitten rauhottuu, kun muutto on valmis
Heta Kiitoksia :heart: Mullakaan ei kamalasti oo rinnat kansvanu, vähän on pienet vanhat rintsikat (tursuaa vähän), ehkä koolla.. mutta ei mitään dramaattista
pokemoni mites konferenssi matka meni?
fyssari, tiudeliini ja sanmar tervetuloa joukkoon mukaan :flower:
raskausarvista Ei ole vielä ilmestynyt
Bodushopin kaakaovoiteella oon rasvaillut aina sillontällön
Yleensä aina sillon, kun ihoo on alkanut kutittamaan
pitäs varmaan olla vähän aktiivisempi
Rulla meille annettiin tulos np-ultrassa, täälläpäin pitää antaa verinäyte viikkoa ennen ultraa, niin kätilö laskee riskiluvin ultrauksen jälkeen. Ikävää tuollainen odottaminen ja epätietoisuus :/
kotiin jäämisestä itse olen tällähetkellä työttömänä kotona, joten jään kotio
Sitten, kun imettämisen lopetan, niin aloitan työhaun ja jos saan hyvän työpaikan, niin mies jää kotio hoitovapaalle. Näin ollaan tässävaiheessa puhuttu
Tilannetta pitää tietenkin katsoa tilanteen mukaan, mutta vuotta kauempaa, en kotona pysty olemaan, kun pitää lainaa lyhentää yms. joten jos hyvä palkkaisen duunin saan, niin mies jää hoitovapaalle ja jos taas en niin sitten on pakko laittaa pieni perhepäivähoitoon, mutta katsotaan sitten, mikä on kannattavinta ja miten pärjätään...
hankinnoista Meiltä puuttuu enää kaikki sellaset pikkuhärpäkeet, vatteet, rattaat, kantokoppa, hoitoalusta, kestovaippoja, pinnasänky, matkasänky on hankittuna, muuta en nyt muista
heinähattu Kiitokset :heart: juu, tehtiin ennen oman myyntiä yhestä rivarista ehdollinentarjous, ja nyt kun saatiin oma myytyä niin tarjous tuli voimaan
Muutto olis sitten seuraavan kk puolivälissä ja sitten saadaan oma pieni rivarinpätkä :heart:
lapsimäärästä itse haluaisin 2-3 lasta ja mies 4, mutta katsotaan, miten tämmä elämä vie eteenpäin ja monta sitten loppujenlopuksi tulee
tässäkin meni melkein vuosi, joten sitten, kun työpaikan saan, niin varmaan aloitetaan toisen yrittäminen tai jotain.. en tiedä
ruuasta Olin kanssa koko lomamatkan ihan ylivarovainen, vaikka tehtiin ruuat itse siellä.. En syönyt mitään juustoja, kasvikset söin, kun ne oli paistettu ja lihaa en syönyt ollenkaan, kun oikein luottanut siihen,. et ne oli kaupassa säilötty oikein
Että täällä myös yksi ylivarovainen ilmoittautuu :wave:
Heipa Tervetuloa takaisin ja mukavaa työmatkaa espanjaan
Sain kanssa samanlaisia uutisia :heart: mun hyvä ystävä on kanssa raskaana :heart: meillä kanssa ainoa tuttavapiirissä, joten ihana jakaa odotus ja vauva aika ystävän kanssa. Ikäeroa meidän lapsille tulee 5kk
Aivan ihanaa, olen kanssa niin onnellinen heidän puolestaan!
(.) Tällä omassa olossa ei ole oikeestaan muutoksia, jos ei närästäisi eikä olisi mahaa, niin en tietäisi olevani raskaana
Tosin nyt on kyllä yöt tullut nukuttua huonosti, kun maha välillä painaa ja tulee harjoitussupistuksia, mutta ne nyt on niin pieni harmi
Potkut tuntuu joka päivä, mutta tuntuu käteen ja näkyy mahan päältä aika huonosti vielä, mutta kerkeehän tässä vielä
Hmm.. ei kaitten tässä muuta
piupula ja leevi 24+5