´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Iltoja! Tääl ollaan vatsanippailujen kanssa yritetty olla, saatiin tuossa sovinto tehtyä ukon kaa,ku mulla ollu taas näitä äksypäiviä ja ukko ei välillä ymmärrä :LOL: Hitsi,nyt en muista mitä piti sanoa/kysyä :kieh:
Ai niin,sitä vaan,että onko muilla tullut syömis haluja.Eli syödä vaan.. Ku miulla nyt ollu pari päivää,että pakko mennä jääkaapille ja ottaa leipää ja siihen kasviksia tietty.Tuntuu vaan että pakko syödä. :whistle: Nytki tekee miel ruokoo,vaik söin n.2 tuntia sit :LOL:
 
Torstaita kaikille!
Tänään eka päivä kun maha särkyä on ollut vain satunnaisesti. Rintoja kylläkin alkanut aristamaan.Varsinkin vasenta.Väsyttää aikas lailla. Eilenkin nukuin semmoiset 3h päikkärit ja sitten sai mennäkkin jo yö unille kun kello oli jo niin paljon.
Sannya Mulla on ennemminkin ruokahaluttomuutta varsinkin aamuisin ei tee mieli mitään. Iltaisin kyllä tekee mieli ruisleipää juustolla, maidon kera. :D

TinyAngel 5+0
 
Huomenta!
Perkule mie en meinannu saada illalla unen päästä kiinni,ku nippaili nii lujaa.Noh äsken heräsin,sit heräsin joskus 6 aikaan ku meidän pikku kissa nuoli mun korvaa ja järsi mun sormia :LOL: Ihanata.
DaylightDancer Tosi ihania kuvia,ja sieltä tulee kyllä söpö kaveri maailmaan :)

Heh,tuli muuten mieleen paljonkohan nuo varhaisultrat maksaa?
 
Kiitti kaikille onnitteluista ja tsempityksestä :hug: :hug: :heart:
DD, katottiin illalla noita kuvia teidän prinsessasta, siinä sit heräs itselläkin halu siihen 4D-ultraan =) On vaan aika tyyristä :/ :ashamed: Mut taas toisaalta se ois kyl sen arvonen kokemus :heart: :heart: :heart:
Ja on kyl oikeesti sulonen tytön tyllerö, ihania kuvia, minäkin olin myyty :hug: :hug: :heart: :D
Mä ihastelin eilisen illan tota meidän pienokaisen ultrakuvaa :heart: Ja kyl siel ton kuvankin perusteella on jotain haarovälissä :whistle: Voi ku ois pian joulu ja sit tammikuu :heart: :heart:
 
Kiitos kaikille ihanista 4d-kommenteista. Ootte upeita, kaikki esikoismasut :heart:

Talvis, mikä vointi? Erityinen kiitos sulle kauniista sanoistasi. Elä täysin katoa täältä meidän keskuudesta :hug:

Toivis:
Voih :D Onhan se 4D kallis, me käytiin Femedassa Brunolla, ja hintaa tuli kelakorvausten jälkeen 160e. Nuo kuvat (+ 20 muuta) ja pitkä DVD neidin liikuskelua kainalossa ei tosin surettanut tuota maksaa! Oli ehdottomasti ihan jokaisen sentin arvoinen. Et jos tuntuu siltä et kuitenkin todella haluatte, ja tuo summan saatte kokoon, niin suosittelen lämpimästi. Nuo DVD:t ja kuvat skannattuina säilyvät kuitenkin ikuisesti. :)

Eiköhän se teidän mönkijä sit ole poika :D Meillä ei jalkovälissä rakenneultrassa näkynyt kun kaksi valkoista pistettä joiden välissä pieni vako, ja se on kuulemma varma merkki tytöstä (pojalla kaksi pistettä olisivast kasvaneet umpeen, jos näkyisivät edes). Mitään ulokkeita ei ollut. :p Nyt 4D:ssä se taas näytti jo ihan siltä miltä naisen kuuluukin :D

Mikähän siinä on ettei äitinä vaan kykene laskemaan silmistä noita ultrakuvia? Kokoajan oltava käden ulottuvilla kotona et saa katottua heti ku haluaa :D :heart:

DD ja potkurineiti 24+2 :heart:
 
Zoe oisko kannattanu kuitenkin sanoa, et menit kunnalliselle ultraan=)? Tuo sun maksu kun ei mitään mistään oikein kerro. Koska normaalissa (ilman vuotoja esim.) raskaudessa ei kunnallisen puolella pääse ultraan, ellei oo vähintään se kolme km takana. Eli Sannya, mun vastaus ehkä hieman realistisempi: 61?. Mutta tuokin vaihtelee kovasti, kannattaa siis kysellä hinnoista eri paikoista. Joissakin maksaa 130 euroakin.
 
Chamorphis
DD voi kun ihania kuvia! =) Tosi söpö vaavi tulossa!!
Mirkku ja Toivis kiva kun ultras oli kaikki hyvin!
Mä valittelin eilen, etten oo tuntenu pariin päivään kunnolla liikkeitä... No tänään on monotettu sitten taas koko viikon edestä! :LOL: Siis oikeesti tuntuu olevan taas superaktiivinen! Olin kaupas niin siinäkin monotti minkä kerkes... yleensä oon tuntenu sitä kuplintaa vaan kun oon istunu tai maannu. Taitaa tulla uus Beckham tai sit on nyt jo ADHD :D :LOL:
Uu nyt olis sitten hääpäiväkin päätettynä... eli naimisiin mennään 6.6.09 ja kirkkokin on jo varattuna!!! :heart: :heart:

Chamorphis ja Nasu 19+3
 
Neuvolassa käyty ja vähän jännitti koko käynti kun viimeksi kävi kuten kävi...
Noh kaikki kuitenkin hyvin ja mieliala nousussa (suklaata huulessa )

RV 38+2
paino -438g JEEE!!! (tosin turvotus laskenut ) yht: 14,7kg
RR 121/82
pissa - / -
Hb 135 eli aikalailla lähtölukemissa -> synnytys lähellä!
sf 35,5 kasvua +0,5cm
lapsivesi N
RT
syke 120-130
liikkeet ++

Vauva kiinnittynyt lähtökuoppiin ja nyt sitten odotetaan koska pentunen päättää että ulos olis päästävä! :D tuu kulta pian!!!! :heart: :heart: :heart:

Ihania ultrakuvia monilla :heart: Ja vielä mahtavampia uutisia, niistä onnittelut! Nyt ei jaksa enempää jutustella mutta olette mielessä!

Koiruus ja pentunen rv 38+2
 
Zoe jeps. Sulla olikin eri tilanne ja vuotoja sekä km epäily. Se kun ei päde meihin, joilla ei vuotoja ole eikä km:iä takana sitä kolmea. Sillä vain sanon, et ois voinu sen mainita, niin ei antais toiselle väärää kuvaa hinnoista jos et itse hinnoista mitään tiedä.
 

Yhteistyössä