´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

DD Onnea hyvistä kuulumisista :heart: :heart: ...Toi 4d-ultra olis ihana, mutta se maksaa aikasta lailla...tai näin olen ainakin käsittänyt :/
Toivikselle tsemppiä huomiseen ultraan, kyllä siellä kaikki on just niinku pitääkin :heart:

Mulla on tänään "muljunut" alavatsassa enemmän ku ikinä...melkeenpä kokoajan "muljahtelee" :D ...oliskohan noi sitte niitä ns. liikkeitä :/ ...tuntuu välillä vaan aika (hyvällä tavalla) tympeeltäki, ku tuntuu että ottaa mahanpohjasta =)
 
Juu oli se aika hurjaa nähdä, et sellainen mytty omassa kropassa vois kasvaa ja kehittyä.. Ja se ku se sydän sykki, voi että! Sitä näkyä en kyl unohda! :heart:

Onnea Toivikselle ultraan! :heart: Hienoa DD, et teil ol myös ultrassa kaikki hyvin! Mie arvasinkii, et pikkunen perii sun paksut huulet :heart:
 
Zoe-F
Miä en tänää oo tänää mitään muuta kun siivonnu vaatehuoneeseen (täynnä mun auton osia ja remppa kamaa joka saa lähtä ) tilaa uudelle tulokkaalle ja laittan hyllyihin paperit.
Samalla kun paperia ostin tiimarista niin tulipa ostettua uudet päälliset sohvan tyynyihin.
Siinäpä ne nyt sitten olikin. Tänää on vähä laiskottan.
Zoe ja Öttiäinen 10+5 :heart:
 
Huomenta tytöt :heart: Huoh,mie vasta heräsin ja nyt mietin,että mitähä tekis.Mulla olis taas 13.30 ajotunti,toissa päivänä meni päin pyllyä ajotunti.Ajoin mersulla ja en tykänny yhtään siitä.Sit sammutin auton ainakin 5 kertoo. :kieh:
Zoe ihanaa varmaan järjestellä ja tehdä tilaa uudelle tulokkaalle :heart: Ai että,miekin oon jo miettiny kaikkee,että mihihinkä tulis pinnasänky jne jne.. :whistle: Mut ehkäpä turhan aikaseen.
Hmm,juupa juu miepä tästä menen aamu pesuille ja heräämään. Mukavaa päivää kaikille :flower:

Sannya ja Nuppu 4+2 :heart:
 
Zoe-F
Miä heräsinki vasta nytten.
Heräsin kyllä aikasemmin ja silloin oli jo sellanen tunne et nyt pitäis nousta ylös.
Mut enpä miä jaksan, kelloki oli vasta kuus. Näin siin sit käy.
Täällä sataa. Koko yön ropis (nukun aina ikkunat auki, kesä tai talvi)
Tänää ei ookkaa paljon mitää tekemistä.
Illalla meen käymään uudessa konditoriassa kahvilla.
Ja ehkä saan astianpesukoneen vihdoinki kotiin.
Zoe ja Öttiäinen 10+6 :heart:
 
Mie laitan kuvaa neidistä sit illemmalla, on niin hirveesti hommaa ku jostai 30 otoksesta pitäs valita paras :D

toivis: Varmasti jännittää, rakenneultra on hermostuttavan piinaava! Tarvii kaiken muun jännityksen lisäksi hermostua siitä, onko kaikki varmasti vauvalla kehittynyt oikein. Oma kokemus oli ainakin hurja. Muutenkin oltiin just käyty neuvolalääkärillä, joka ei saanut sydänääniä kuuluviin (rv 18+4). Oli sitä mieltä että nyt on jotain vialla, täytyy lähteä jatkotutkimuksiin! Kerroin että meillä on rakenneultra vielä samana päivänä, että riittääkö se sitten, ja sovittiin et jos ei siellä kaikki täsmää niin sit uudelleen mietitään asiaa. Koko päivänä ei mimmi yhtään möyrinyt tai potkinut.. oltiin miehen kanssa ihan paniikissa kun astuttiin ultrahuoneeseen. Molemmat olimme koko tutkimuksen ajan varpaillaan, että mitä sieltä nyt saattaakaan paljastua.. Mutta kaikki oli loppujen lopuksi juuri mainiosti, ja niin on kyllä teilläkin :heart: Sydän sykki heti alkuun, ja kun olin kertonut tuosta lääkärikäynnistä ultraajalle, ultraaja vaan totesi että vilkas lapsi täällä on, jonka sydämenlyönnit ihan normaalit. Ihmetteli että mikä puoskari siellä neuvolassa on katsonut, kun vaikka se istukan sijainti etuseinämässä vaikeuttaa, niin silti pitäisi kyllä löytää tässä vaiheessa noin vahva syke. Paljon onnea teille molemmille jännittävään önkimönkin katselutuokioon, ja miehelle pippelinmetsästykseen :D :hug:

DD ja potkurineiti 24+1 :heart:
 
Chamorphis
Toivis kyllä siellä kaikki hyvin on! :hug: Me naiset ollaan sitten kummallisia kapistuksia. Heti ollaan ajattelemas vaikka mitä. Täytyy tunnustaa, et se eilinen petomamman tarina on saanu itellä mielikuvituksen laukkaamaan... :ashamed: Mä meen samois viikois nyt ja heti tietty ajatteli, et entä jos itellä käy noin... Varsinkin kun en oo eilen ja tänään tuntenu liikkeitä läheskään niin paljoa... Vaikka ei kait voi olettaakaan et se Nasu siellä ihan jatkuvasti olis monottamaskaan....
Hyi mua... Nyt vaan tollaset ajatukset pois mielestä ja taas muistaa se positiivinen ajattelu! =) Pitää olla näköjään jatkuvasti itteensä muistuttamas siitä!! :D :LOL:

Chamorphis ja Nasu 19 + 2 :heart:
 
Mul oli hirmusen rauhaisa olo enne varhaisultraa:heart: Mä en jännittäny yhtää paitti viis minsaa enne sinne menoa pikkasen. Mut yön nukuin oikein hyvin eikä aamullakaa/päivälläkää jänskättäny B) Saa nähä miten on sit np-ultrassa saati sit rakenneultrassa :D

toivikselle viel kerran tsempit ultraan! Hyvin siel kaikki on!! :heart: :hug:
 
Täällä taas :wave: :wave: :wave: Ja PALJON rauhallisimmin mielin =)
Elikkäs, aloitetaas äipästä... Paino sama, ku viime neuvolakäynnillä, ei grammaakaan lisäystä :eek: , rr 124/ 80 ja pulssi 112, yllätys yllätys, tuumas sekin hoitaja, et hieman vissiin jännittää... :D ,
hemppa 120, hivenen laskenu edellisestä :/ Jospa ottas taas käyttöön noi rautatabut :/

Dodii, ja sit pikkuinen ( varsinainen potkuri hänkin :heart: ), oli todellakin vilkkaalla päällä, naurahti sekin lääkäri, et kylläpäs on touhukas kaveri :D
Epikriisissä lukee näin: Istukka kohdun yläosassa. Liikkeitä runsaasti. Pään ja kasvojen alueella ei poikkeavaa. Selkäranka ja vartalo ehyet. Raajat normaaliasentoisina. Sydän nelilokeroinen. Ventrikkeli ja rakko erottuvat normaalisti. Munuaiset näyttävät normaaleilta.
Napanuoran lähtö normaali. Uä-mitat vastaavat 20+3 vkoa =)
Kyllä oli helpottava kuulla, että kaikki on hyvin. Nähtiin pikkuisen nenänpääkin :heart:
Näyttipäs meille pyllyäkin :LOL: Mikä veijari :heart: :D Nähtiimpäs jotain muutakin siinä samalla, kun pyllisteli... ;) Sanoin lääkärille, et joko tossa on pojan vehkeet tai sit napanuora :whistle: Lääkäri meinas viekkaana, et noh, kumman luulet olevan ;)
POIKA!!! :heart: :heart: :heart: Ainakin meidän tulkinnan ja lääkärin vihjailun mukaan mun masussa möyrii pikkuinen poika :heart: :heart: Kyllä tuli tippa linssiin; ilosta :heart:
Tässä vielä kuva meidän pikkuisesta
 
Toivis: Voih! Onnea vilkkaasta poikalapsesta :heart: :hug: Saatiin sitten kahta eri sorttia aikaseksi, vaikka onkin ollu pelottavan samanlaiset raskaudet :D Katsotaan vielä kuinka paljon tulee ikäeroa meidän neidille ja teidän prinssille, tuskimpa ainakaan hirmu montaa viikkoa :)
 
Kiitos DD =) :D :hug: :heart: On kyllä niin helpottunut, ilonen ja onnellinen olo :heart:
Vaikka eihän toi nyt 100 varma oo, mut kyl mul on edelleen se poikaolo, vahvempana vaan :D
Voit kuvitella miehen kasvot/ ilmeen, ku osoitin vauvan haaroväliä siitä monitorista :D :heart:
On kyl ollu tosiaan aika lailla samanlaiset, oireineen päivineen :D :heart:
Tiä vaikka onkin tyttö sit kun syntyy :D Näinkin on käynyt... :eek: :eek: :eek:
 


Tuos on se meidän rakas mytty! :heart: Isommast kuvast ei nii hyvin saa ees selkoo.. mut ny on ees jotenkii selkoo saava kuva vaikkei kovi hyvä ookaa.. :ashamed: Pittuus siis oli 10,2mm ja sydän siel jumputti ihanan lailla jo het ku se ultraamisen aloitti :flower:
 
Ihania ultrakuvia Miracle ja Toiveilija, Kiva kun kaikki on hyvin.

Mulla ei ole vielä tullut mitään fiilistä, että kumpi tää vauveli vois olla. Ehkä sitten myöhemmässä vaiheessa.

Kysymys: Missä vaiheessa tulee laittaa vauvan nimivaihtoehdot mahd. hätäkastetta varten?
 

Yhteistyössä