´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Mulla kanssa meinaa oksennus tulla hampaitten pesun yhteydessä, hyi.

Voi Talvis toivon koko sydämestäni, että kaikki olis hyvin :hug:

Mulla oli tänään eka neuvola, terveydenhoitaja oli mukava. Tosin se vaihtuu jo ens kerralla kun muutetaan. Sydänääniä se ei ees yrittäny kuunnella. Vanhemmille kerrottiin myös tänään, Kaikki oli oikein innoissaan! =)

Suunnistaja ja rakas 9+3
 
huomenta leidit :flower:
Talvis Ei nuo töppöset ole ku vasta ensimmäiset,mie oon purkanu parit jo :LOL: Ku en osaa päättää,mut nyt nuo on ihan hyvät :p On miulla sit viel ne kahdet tumput jotka tein kesällä .Viel olen ajatellut että,jos yrittäis vääntää jonkun pipon tai kietaisu paidan,jos osaan :D

Mie vasta heräsin,silmät ihan sumeena.Pitäs varmaan mennä pesee naamakain ja hampaat.Ja sit pitäs siivota ku sisko tulee käymään.Se on kauhee äpättäjä jos on yhtäänkin sotkusta :kieh: Noh voin myöntää,on tääl aika sotkusta :| :whistle:

Sannya ja Nuppu 4+0 :heart:
 
Zoe-F
Moi Moi!
Miä tiskasin eilen. Ja suunnittelin siivouspäivää täks päiväks. Tai ainakii osaa siivouksest.
Ei täst montaa päivää oo ku imuroin, mut toi koira jättää niit kavereitaa ympäriisä.
Eilen oli taas ihan kamala iltapömppö. Aamuu mennes häviää. Tuhkimomaha.
Eilinen meni ihan hyvin ilman tupakkaa ja ilman mitää nikotiinilaastareit/purkkii.
Puhuttii miehen kaa ja se yrittää olla enemmän mun tuken näis kaikis asiois.
Ehkä se siit sit lähtee suttaantuu.
Oujee! Palkkakuitti tuli! Täys palkka vaikka jouduin viimeseks kaheks viikoks sairaslomalle! En kyl ollu ihan kolmee kuukautta töissä mut eiks ne maksa sen mitä palkkakuitis lukee?
Zoe ja Öttiäinen 10+4 :heart:
 
Talvis, voi että, mulla on peukut ja varpaat pystyssä, et vauvalla on kaikki hyvin :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kovasti voimia jaksaa käydä tämmöstä koettelemusta läpi :hug:

TA, kiva, et anoppi soitti sit jälkeen päin :heart: Oli kerenny sulatella asiaa :heart:


Sannya, mä kans tahtoisin osata tehdä tommosia pikkutossuja ja nuttuja :heart:
Mut ei oo oikein taito pysyny muistissa ala-asteen jälkeen :ashamed:

Zoe, sähän oot ollu ahkera =) Ja todella kiva lukea, et sait puhuttuu miehen kans ja olet pärjänny ilman tupakkaa tai nikotiinivalmisteita =) :hug: Hyvä, hyvä! =)

Ja minä, joka en oo ennen tykänny maksalaatikosta, nyt tekee mieli :p
Sitä rusinatonta laatikkoa :p :p
 
Zoe-F
Mun mielest maksalaatikko on koiranruokaa.
Tai siis meillä entinen koira söi maksalaatikkoa.
Jos kysytää että maksalaatikko rusinoilla vai ilman, niin mä vastaan että ilman maksalaatikkoa, ja rusinat tuoreeltaan eli rypäleinä.
 
Maksalaatikko on ihan jee ilman rusinoita mut en mä sitä hingu mitenkää :D :p Mut siis kykenen syömään jos ei muuta oo.

Talvis mikä on tilanne? Millonka siul se joku ultra sitten on? Pidän kovasti peukkuja Nuppunne vuoks et olis kaikki hyvin! Ei viel saa lannistua! :hug: :hug: Jospa se siel sinnittelis ja tulis sitten äitykän iloksi huhtikuussa terveenä ja vantterana voimapussina :heart:

Mul ois se varhaisultra jo huomenna! Iiks! Kauhee nopeesti menny aika! =) DD sulle peukkui huomiselle, et saisitte hyviä ultrakuvia mukkaan missä toisen nassu näkyis hyvin :heart:
 
Chamorphis
Ompas täällä Zoe-F ollu aktiivinen! mä oon ollu pari päivää taas niin väsyny et hui olkoon. En tiedä mitähän mahtaa hb näyttää täl hetkel. Viimex ollu 120. Mulla onkin vasta ens viikolla neuvola ja myös kontrolli tosta munuaishommelista sisätautien puolella.
Taas tuntuu äitin Nasu olevan tosi aktiivisella tuulella. Nyt tuntuu kyllä niin paljon enemmän sitä kuplintaa kun viikko sitten! Monta kertaa päiväs!! :D :heart:
Joko Vauvis oot tuntenu liikehdintää?
Meillä kans eilen naapuriin kannettiin pieni nyytti, että ihan kiva kun on suurinpiirtein samanikänen lapsi naapuris. Ei tuu kun puolisen vuotta ikäeroa. En vaan oo tehny vielä tuttavuutta edes niiden kans ja ollaan kuitenkin asuttu pari kuukautta täs... :ashamed: No vielä ehtii! =)

Chamorphis ja Nasu 19+0 riks raks ja poks uus viikko!
 
miracle uusintaultra viikon päästä, tiistai 2.9.. mut poistakaa mut sillä välin täältä pinosta :( r-testi oli niin nega tänään ku mahdollista... ja tissioireetki hävis eilen..

ainut mikä muistutta hetken kestäneestä raskaudesta on edelleen ruokahaluttomuus.. mut se on vaan henkisestä pahasta olosta.. vuotokin muistuttaa jatkuvasti, ja selkäkivut etenkin. kiitos tuestanne kaikille, mä pomppaan tänne uusiks mitä pikimmiten =) :heart: onnea kaikille odotukseen, ja elämään tuhisevien pakkausten kanssa :flower:

Talvis
 
Chamorphis
Talvis :hug: Toivottavasti tuut pian takasin! Voimia sulle!

Vauvis kyllä ne siitä vahvistuu! :D Ootan kans oikein kunnon potkuja. Taitaa Nasu olla aamu-uninen kun liikkeet tuntuu aina enemmän päivällä ja illalla. :LOL: :heart:

Mirkulle onnea varhaisultraan!! =)
 
Chamorphis kyllähän ne sit ajan kans vahvistuu..vaavi on kuitenki nii heiveröinen vaikkakin iso, nii ei se viel kovin voi mojottaakkaan :D ...Onneksi on perjantaina neuvola, nii pääsee täytteleen ne kelan paperit ja muutenki käymää siel pitkästä aikaa =)
Ja lauanataina sitten laivalle...aaaahhhh... :D :D

vauvis ja Pikku Myy 22+3 :heart:
 

Yhteistyössä