´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

DD, voi teidän pientä potkurineitiä :heart: :heart: Mulla kans mies oottaa innosta pinkeenä, et tuntee ne liikkeet tosta masun päältä, ja näkee :D :heart:
Voih, välillä meinaa ihan itku tulla, ku kuuntelee pikkusen :heart: ääniä ja juttelee sille tonne mahaan :heart: :heart: :heart: On se niin rakas :heart: :heart: :heart:
Mieski juttelee melkeempä joka päivä pikkuselle tosta mun masun päältä :heart:
Kiitti, sitä minäkin odotan ku kuuta nousevaa :heart:

Cham, hyviä päikkäreitä :wave:

mirkku, toivottavasti ei iske niin pahana, ku esim. mulle tai DD:lle :x :x :hug:
 
Chamorphis
Ah ku päikkärit teki terää! Tosin tuntuu, että oon ihan unella vieläkin... Pian pitääkin ruveta kokkaamaan ja saa oottaa että ukko kulta tulee töistä kotiin.
DDmulla se istukka on kans etuseinäs, mutta tosi alhaalla. Ilmeisesti melkein kohdunsuun luukulla. Varmaan menee muutama viikko ennen kunnon potkuja?! Nyt oon viikon verran tuntenu niitä kuplintoja. :D :heart:
Mirkku toivottavasti sulla ei tulis kovin pahana toi pahoinvointi. Samoin Zoe-F :hug: Mulla tapas auttaa aika hyvin se, että söin suolakeksin aamulla sängys ennenku nousin ylös. Sellasta pientä kuvotusta oli kyllä, mutta ei tarvinnu oksentaa. Mä oksensin vaan niinä aamuina kun en saanu syödä mitään verikokeiden takia... :x Nyt tulee oksennusrefleksi edelleen aina ku pesen hampaat!
 
Cham, mullaki tulee joskus oksennus hampaita pestessä, viimex eilen :x Ei kiva!
Mun terv.hoitaja sano, et sil on edelleen vastenmielistä pestä hampaita, ku sil on odotusajasta jääny "kammo" ton oksentelun takia :eek: Aamulla ja illalla aina ajattelee, et onko mun pakko... :ashamed: Hui, toivottavasti meille ei jää mitään kammoa hampaiden pesusta :D :ashamed:
 
moikka neidit/rouvat!! =) kauheesti ootte turissu täällä :)

koittakaahan selviytyä tuon pahoinvointinne kanssa :hug: aatelkaa vaan sitä pientä ihanaa ihmettä joka kasvattaa perheitänne :heart:

(.) tänään oli melkoisen tuskaa olla töissä selän ja vatsan takia. en ollukkaa sit iha loppuun asti, vaan lähin työterveyshuoltoon.. oli niin ihana lääkäri että :heart: oli tosi kiireetön, ja oikeesti kuunteli mitä vastasin kysymyksiin.. antoi pari pvä sairaslomaa ja passitti pissatestiin, et suljetaan tulehduksen mahdollisuus pois. oliki melkoinen miettiminen mitä kirjotetaan saikkelappuun, ku pyysin ettei olis niin kauheen selvästi mitää raskauteen viittaavaa. päätyi sitten latinankieliseen versioon uhkaavasta keskenmenosta.. :'(

kyl mun mielest on tosi outoo, et jos tämmöne vois olla iha normaalia alkuraskaudessa. mut jotenki toi vuoto ei oo semmost menkkamaista, vaan enemmänki vetistä verta.. ohutta... kaks super-siteellist yhteenlaskettuna oon varmaan vuotanu. voi mä toivon et Nuppu ois kunnossa :| kiitos kaikille, jotka ootte tukeneet mua... :heart:

Talvis & Nuppu 4+5
 
Talvis mut eiks se oo läpinäkyvää? Siis ko eikös se latinankielinen nimi oo abortus imminens? Mul se laitettii sillo lappuun kans ku mulla se km tuli ja sain lähetteen polille. Ni mietin, et mulle ainakin toi het maallikkonakin kertois, et on ees ollu raskaana.
 
oon iha hirveen väsy... mä kuljeskelin kaupungil pari tuntii muutamis liikkeis et saan kerättyy pissaa näytet varten.. lopuks olin niin väsy et vaan laahustin pitkin humalistonkatuu ja vääntäydyin lapraan. :( nyt tarttis käyttää piski pihal ja sit varmaan meen torkuille...
 
Nii no voihaa se kyl olla ehk parempi.. Mä ite vaa tajuaisin asiayhteyden paremmin abortus sanasta kuin gravidan -sanasta :LOL: No, mä oonki tämmöne maallikko pahimmast päästä varmaa :D

Mut toivon kovin, et sun nupulla ois kaikki hyvin!! :hug: :hug:
Asut sie muute turussa ko tul tuosta humalistonkadusta mieleen? Ei ko ny muistin mis asut! Mut onks sielkii humalistonkatu vai ookko turus käymäs tms?

Minnuu meinaa vähä se mu ultra jännittää.. Enää kaks yötä siihen :p
 
moikka kaikille!
Eilen kerrottiin anopille ja appiukolle ilo uutiset. Aikas vakavina kumpikin oli. Anoppi kyllä lopulta iloinen ja kyseli kaikkea mahdollista...kohta lähden omille vanhemmille kertomaan saman asia, kyllä jännittää.

Tänään soitin neuvolaan ja ekan neuvola ajan sain päivälle 23.8.Kyllä oli hankala soittaa töistä kun piti kuiskutella... Neuvolan täti kysyi heti ekaksi että saakos onnitella. sitten kyseli vointiani jne...

 
TA hö.. Mie ku toivoin et ne ois riemusta kiljahellu. No mut ehk ne tarvi vaa aikaa sulatella :) minkäs ikäne miehes olikaan ja olitteks kauan ollu yhes jos ne nii vakavina. Ku tehä ootte kummiskii naimisis ni ois luullu niide jo odottavan uutisia.. No mut pääasia et kummiskii anoppi ees vähä aja pääst ol kivasti mukana ja ilonen :heart:
 
miracle mieheni täytti juuri 29-vuotta ja yhdessä ollaan oltu miltein 8-vuotta.
Appi vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi, kaippa siksikin uutinen jota joutuu hieman "sulattelemaan"
ja ollaanhan me ulos päin annettu semmoinen vaikutelma "ei lapsia, kiitos!" Jotenkin vain ei haluttu kertoo etukäteen kellekkään vauvakuumeilusta...

kerroin tänään vanhemmillenikin. Tulihan se heillekkin aika yllätyksenä. Äiti halaili ja onnitteli. :heart:
 
Neuvolan täti muuten kertoi minulle Lasketun ajan ja se on 30.4.2009

väsymyksen lisäksi oireina on mahasärky...varsinkin nukkumaan mennessä, mutta töissäkin. Neuvolan täti sanoi vaan että onneksi jotain oireita :D
 
anoppi soitti äsken ja onnitteli oikein kunnolla.Myönsi että tuli kyllä niin yllätyksenä että. Ja on nyt koko eilisen ja tän päivän vaan miettinyt asiaa...appi ukkokin oli kuuleman eilen meidän lähdettyä alkanut puhumaan, että nythän sitten pääsee rakentamaan leikkimökkiäkin. :D :heart:
 
TA, kiva kun anoppi lämpeni. Laitoin LA:si listoille :heart: Joko on synnäristä tietoa?

Zoe-F on ollut ahkerana! Hienoa, että jo nyt yrität ilman laastareita ja purkkaa. Mitä nopeammin saat itsesi täysin nikotiinittomaksi, sen parempi sinulle ja vauvalle. Voimia riippuvuuden lopulliseen selättämiseen :)

miracle: kiva kuulla että neuvola meni hyvin! tuuthan säkin sit keskiviikkona mahd. aikasin raportoimaan ultrakuulumiset kuvien kera :heart:
 
miracle olin turus, ku meil on työterveyshuolto pulssis. =) tsemppiä ultraan!! kaikki on hyvin, usko pois :heart:

TA joo iha simoväsy. kiersin kyl iha kivan kierroksen kaupungilla, ku etsin sopivaa valokuva-albumia, semmosta leikekirjatyyppistä tähän raskauden ajan näpertelyyn, mut tunnin jälkeen olin iha katkipoikkipuhki. :( hienoa että uutisenne otettiin vastaan hyvin!! voihan se tosiaa ollakki järkytys aluks, jos on antanu ittestää toisenlaisen vaikutelman. kyllä ne appivanhemmat iha varmasti lapsenlapsii toivoo =)

Zoe mukava kuulla että sulla on ollu fiilikset ilman korvaushoitooki ihan kivat. =)

DD josko laitat mulle sitteki synnäriin kyssärin? Mä olin ihan otettu tosta LASin vierailusta, tosi mukavaa. TYKS on ollu mielessä lähinnä siks et sukulaiset ja ystävät vois tulla helpommin vierailulle mut mähän samperi siellä oon synnyttämäss. Et jos sen vois pitää auki vielä. =)
 
Hip Hei! Ollaanpas täällä oltu ahkeria! Yritin lukea kaikki,mutta silmät harottaa minne lystää,väsyttää ihan kauheesti.Nukuin ihan älyttömän hyvät yö unet pitkästä aikaa! :p Noh se on tätä raskautta :heart:
Luin nuita teijän yökötys tarinoita,voih :hug: Mie viel odottelen tääl niitä ihania hetkiä :D
Tänään tein sitten toisenlaiset tossut ku aloin miettii nuita värejä ja kokoja.Tein sellaisesta punaisesta langasta jossa on eri sävyjä,tein kahdella kerroksella.Tuli tooosii pienet töppöset.Pitää viel höyryttää ne että vähän tulee kokoa lisää :heart: Ja sisko haluaa virkata peiton,ihanaa ku sukulaiset on niin innolla mukana,äitiki melkein itki puhelimes kun kerroin asiasta.Hitsi ku en päässy käymään! :ashamed: Ja veljelle ilmoitin,että siitä on tulossa tupla eno,noh tää tokas että kivaa,mikäs siinä <3 :D

Joo mä lähden nyt nukkuu,alkaa tulee taas ihan liikaa tekstiä :p hyvää yötä ja kauniita unia :heart:
 
Sannya mulla ei ainaka viel oo ollu pahoinvointia, enemmänki semmosta, ettei tee oikein mieli mitään :/ oon syöny hurjan vähän viimeisen viikon aikana... tartteiski käydä anoppilassa puntarilla, et tietäis oonko paljonki laihtunut.. hienoa että teilläkin otettiin uutiset ilolla vastaan :heart: kuin monet töppöset oot muute tehny? eik sul aika paljon oo kasas jo :p
 
TA, ai sää olet sieltä päin :D Tuttuja ko. kaupungissa, tullut käytyä useastikin. Lisäsin sit ton synnärinkin etusivulle.

Talvis: Nyt on tyhjänä toi sun synnärikohta, ilmota sitten kun päätät. Oikeassa olet, se on yksinomaan sun synnytyksesi, eli sinun päätöksesi. Menet sinne, missä olosi parhaimmaksi tunnet :heart: Mulle se paikka on amerikassa kotikaupungissani, ja sinne lähdetään vaikka se paljon järjestelemistä onkin vaatinut. Joka tapauksessa olisi vaikea valinta edessä, kun amerikassa on minun suuri ja läheinen sukuni, ja täällä sitten taas äitini ja mieheni suku. Pettymys siis joka tapauksessa tuotettava jollekin, sillä kaikki eivät voi olla samassa paikassa LA:n aikoihin. Pitkään vaivasin päätäni miettimällä miten vauvan kaikkien isovanhempien (sekä suomessa että usassa asuvien) kannalta olisi parasta, kunnes mieheni sai minut tajuamaan että tärkeintä on se, että minä synnytän, missä minulle on turvallisinta, siellä missä tärkeimmät tukijoukkoni ovat. Muut ehtivät kyllä sitten nähdä pikkuista, kun tulemme tammikuussa takaisin. Mies on ollut ihana kun on järjestänyt lomaa töistä kk ennen LA:ta, että pääsee lentämään mun kanssa. Ja muutenkin, kuten oon tainnut jo kerran jos toisenkin hehkuttaa :D
 

Yhteistyössä