´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Yllätysyllätys mulla paastosokerit täysin normaalit, arvo 4.3 kun normaali on alle 6. Eli raskausdiabetestä ei ole. ALAT vain 23 (normivaihteluväli 10-45), eli sekin hyvä -> ei hepatoosia. Muista jutuista sitten negatiivisia vastauksia, ainoa poikkeama oli matala Na+ arvo, joka saattaa kertoa jtn munuaisista ja niitten toiminnan häiriöstä, tai sitten ei. Lääkärin kuulemma vielä tulkittava edellyttääkö tuo nyt ylimääräisiä toimenpiteitä.

Miracle: ei toistakaan :) Ylihuomenna vaan levollisin mielin pikkuista katsomaan! Kaikki menee kyllä just hyvin tällä kertaa, ihan varmasti :heart:
 
Chamorphis
Miracle juu ei mitään historianläksyjen toistoa tarvita! :D Sellaset saa unohtaa kokonaan.
Koiris kiitos! Oli kyllä niin hyvät eväät vaikka itte kehunki. Voileipäkakut tilasin, mutta kaiken muun kakkupohjia lukuunottamatta tein ite.
Vai ei pentunen meinaa ollenkaan luopua yksiöstään. No ei kai kukaan vaavi halua lämpimistä oloista tänne viilenevään ulkoilmaan?! :LOL: Ainakaa vapaaehtoisesti, mutta pakkohan sieltä on ulos tulla sitten kun aika on.

Mä oon ruvennu epäileen mielenterveyttäni noitten liikkeiden suhteen. Ne on tähän asti tuntunu tuola vasemmalla puolella kuplintana ja nyt eilen ja tänään mä oon tuntenu sitä kuplintaa vähän molemmilla puolilla ja eri paikois... WHAAT?! Pistää miettimään et onkohan ne ees ollu liikkeitä mitä oon tuntenu vai onko Nasusta tullu jo hyperaktiivinen molskija. Tai sit sielä on kax vaikka ultra yhtä heittääkin koko ajan.... :headwall: :D
 
Chamorphis
DD kiva kuulla et kaikki hyvin. Ei kannata murehtia siitä Natriumista. Se voi olla matala pelkästään vähä huonomman nestetasapainon takia. Jos oot syöny ja juonu vähän huonommin niin suola-arvot (eli K ja Na) saattaa heittää häränpyllyä. Mulla kans aina välillä ne on vähä mitä sattuu. Viimeksi oli Natrium just viitearvojen alapuolella. Tosin mullahan kyllä on niitä munuaisprobleemia, mutta en pitäisi välttämättä sitä yhteydes. Kalium mulla on joskus kesäsin ollu koholla kun on tullu vedettyä kilokaupalla mansikoita ja herneitä... Niis molemmis on Kaliumia... eli ne saattaa muuttua pienistäkin asioista... =)
 
cham kyllä ne liikkeet tuossa vaiheessa vaihtelee aika voimakaasti että ällös huoli! meillä ainakin pentunen pesiyty joku päivä tiettyyn nurkkaan ja seuravana mentiin kauheeta rallia pitkin mahaa että ihan päivä kohtaista on tuokin. Nyt se on oikeestaan viimesen kk ollut samalla "kyljellä", ainoastaan jokin tosi "outo" saa sen vaihtamaan jalkoja toiseen kylkeen. Viimeksi pari iltaa sitten kun oli käymässä nukkumaan ja koira kuorsas (meillä semmoinen 40kg berni ) pää mahan päällä niin pentusta rupes vituttaa ja käänty potkimaan toista nokkaan. Koira ei ikävä kyllä liikahtanutkaan ja kai se pentunenkin totes että näin kävi ja käänty takasin oikeelle kyljelle ja potkin suutuspäisään sitten patjaa :LOL:

Mirkulle lykkyä neuvolaan ja huomiseen ultraan. Hyvin se menee!!! :hug:
 
Cham: Jeps, sehän siinä onkin, että voi kertoa munuaisista jotakin, tai sitten ei. :) Virtsassa oli myös pieni löydös, joka kertoo yleensä siitä, että vähän päässyt ihosoluja messiin, mutta voi myös olla merkki tulehduksista munuaisissa tai virtsateissä (mulla tosin aina VTI menee munuaisiin, eli...). Terkka ei osannut sanoa siitä sen tarkemmin, kuulemma täytyy lääkärin tulkita, voi olla että joudun lisätutkimuksiin. Mutta pääasia nyt oli ettei sitä hepatoosia tai raskausdiabetestä ole. Ja että intin, etten joutunut turhaan rasitukseen :eek:
 
Cham, eikös vain se maha pullaha esiin lyhyessä ajassa :D :heart: Sama täällä, anoppi näki masu viimex ehkä kolmise viikkoa sitten, eilen sit meinas, et on se kyllä kasvanu :heart:

DD, lähetään varmaan nyt vkonloppuna katteleen niit rattaita, ja vähän kokeileen, et miltä ne "tuntuu" =) Jos ostais vaikka jo jonku vaatteenkin :heart: To on se rakenne, et jos nyt pikkuinen "vilauttaa" haaroväliään, ni sit vois EHKÄ ostaa jotain sinistä tai punaista ;)
Saas nährä... Vähän kuitenkin jännittää :ashamed: Toivottavasti pikkusella on kaikki hyvin :heart:
Se kelan rahasumma äippäpakkauksesta on kyl onnettoman pieni, et kyllä mekin se pakkaus otetaan :/ Vaikka ei ne kaikki vaatteet ole ihan mieleen, mut kumminkin =)
Miten en löydä tuota mainitsemaasi tuolia? :ashamed:

koiramamma, kyl se varmaan ennen joulua haluaa tulla maailmaan :D :heart:
Parempi olla joo murehtimatta, näin minäki olen itseäni vakuutellut :ashamed: =)

mirkulle tsempitykset täältäkin :wave:
 
Kiitos toivis! Sulleki tsemppiä rakenneultraan :heart:

Kyl mu mielestä ne äippäpakkauksenki vaatteet on iha kivoja kuha niihi yhistelee jotain. Ja mu mielest pitäs olla tosi kiitollinen, et semmonen pakkaus on olemassa ja sen saa. Se ku on harvinaista herkkua ja tosi arvokas, varsinki siihen rahalliseen korvaukseen verrattuna.
 
DD, se joka tekee sen ultran, ei oo kuulemma niin hanakka sanomaan sukupuolta :/
Sit me mietittiin, et ei kysytä, ellei sit ite nähdä kumpi siel möyrii :heart:
On kyl tukevan näköinen tuoli =) Mä oon vähän miettiny tripp trapin halvempaa versiota, mut saa nähä millanen sit ostetaan :/
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=287647&shopId=10008&findPath=true&compartmentId=10070&categoryId=10491&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#

Kiitti mirkku =)
 
Chamorphis
Toiveilija juu jotenkin hullua odottaa, että toinen rupee monottaan ihan oikeesti niitä suolia solmuun... Pitäis vissiin olla vaan tyytyväinen siitä, että nyt on vielä tollasta hentosta kuplintaa. Monoa tulee varmaan vielä enemmän ku tarpeeksi! :D :LOL:
 
Juu, sitä monoa, päätä, peppua, kylkeä ja kaikkea mahdollista tulee kyllä vallan tarpeeksi, Cham ja toivis! :D Mulla vauvaa potkii parin tunnin välein semmosen pitkän setin, ja maha meinaa oikeesti haljeta. Varsinkin sillon kun se samalla hakkaa ja potkasee, maha hyppää useemman sentin eteenpäin ja näkee ihan selvästi ne kintut :eek: Puhumattakaan rakon ja alapään monottamisesta. Yöllä ei saa unta, kun se potkii niin kovaa, että ei pysty mitenkään olemaan. Ja tietysti ne potkut myös herättää. Mies on saanut uuden harrastuksen neidin potkujen katselemisesta mahan pinnalta ja kokeilemisesta, joka päivä tuntuu että tyttö potkii hiukan kovempaa. Meidän potkurineiti on vähän villi :D :heart:

Mirkku: Oikeassa olet, äitiyspakkaus on kyllä hieno asia. Saahan ne vaatteet joita ei tarvitse sitten lahjotettua eteenpäin :)

Toivis: Noh, katsotaan kuinka käy =) Onhan se jännitys hauska säilyttääkin. Pääasia on se, että vauvalla on kaikki niinkun pitää ja että on terve. Sitä asiaa ei nimittäin ole lainkaan hauska jännätä... Mut hyvin se menee, ja oli kumpi vaan, varmasti aivan uskomattoman rakas :heart: Tuskin kauaa säkään joudut epäilemään, että onko ne liikkeitä vai ei. Voi, se hetki kun ekan kerran tajuaa mistä on kyse. Sitä onnea sulle toivon pikaisesti :heart:
 
Chamorphis
Toiveilija voi olla joo. Tänään Nasu on ollu jotenkin superaktiivinen ja samoin eilen. Yleensä mä oon tuntenu sen kuplinnan vaan, kun oon maannu vasemmalla kyljellä, mutta nyt tuntuu jopa istuessa! :D No sielä se Nasu kasvaa toivottavasti kovaa vauhtia... Onhan se nyt jo jopa viivottimen mittainen ja karkkipussin painoinen! :heart: :LOL:
 
Chamorphis
DD uu tota ihanuutta odotellessa! :LOL: Saas nähä vaan kuinka kauan menee ennenku tuntuu oikein kunnon potkuja. En kyllä ees oottanu tuntevani liikkeitä näin aikasin pelkästään ton istukan sijainnin takia, mutta nähtävästi se ei sit vaikuta niin paljoo mulla...
 
Cham: Joo :D Missäs sulla se istukka on? Mullahan on etuseinässä, mut silti oon kyllä tuntenut liikkeitä 14+. Tiedän et tosi aikasin, mut sillon mun äitini tunsi ne myös masun päältä (hällä on monta raskautta takana, että kyllä tunnistaa). Hentoja kuplintoja ne tosissaan sillon oli, oikeestaan 17-18+ rupes tuntuu selkeitä mottasuja, ja rv 20 ne rupes näkyy mahan päältä.
 
Yh.. ny alkaa se pahoinvointi kai iskee useemmi. Ku ny taas on huono olo :| Söin ompun, et helpottais. Mut en ny tiiä oliks siitäkää apua, jos ottais seuraavaks mustikkakeittoo. Eile viel söin pitsaakin hyvällä ruokahalulla!! Ny pelkkä aatteleminen oksettaa. Eli siel se jääkaapis ois se puolikas pitsa, mut ei kykene..
 
Zoe-F
Minuu on nyt ruvennu toi kuvotus vaivaan tällee päiväs aikaan. On ollu pari kertaa ihan tipalla ettei oo tullu yli. Mikshän vast nyt ku alussa ei ollu paljon mitään. Eikä varsinkaan näin usein.
 

Yhteistyössä