´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

taidampa sitten minäkin soitella huomenna neuvolaa...mietein vaan että missä välillä soittaa kun käyn töissä ja sieltä en uskaltais soitella. Työkavereille kun en halua ihan vielä kertoa. Voikohan neuvolaan soittaa vielä neljän aikaan?
 
Mie oon kans noit brio kombi vaunui kahtellu =) Toiset on Emmaljungan rattaat mitä vois harkita =) Ja heittoaisa, ilmakennopyörät sekä erityisesti se tila ostoksille siel allaalla pittää olla. Kaikkein suurin vaatimus on, et yhdistelmävaunut. En todellakaa ala osteleen vaunuja ja rattait eriksee B) Tosin anoppi puhu, et ne haluu ostaa meille vaunut sit!! Ite valitaan mut et he maksais :heart:

Ja eihä toi istukan takia voi alkuraskaudessa vuotaa noin aikasil viikoilla ainakaan ku eihä se istukka oo viel ees kehittyny? Jos se o sitä vuotoo vain, et ne kohdunkaulan pienet verisuonet rikkoutuu nii helposti. Toivotaan Talvis, et ei ois mittää vakavampaa! :hug: JA todella paljon onnea kihlauksesta!! :heart:

Yksityisellä varhaisultra maksaa tuol mihi mie meen ni noin 60-70?. Sano hinnaks 63? tms, mut en menny ny ihan takuuseen, et kuuluks siihe toimistomaksu vai velottaaks ne sen erikseen. Ihanaa! Se ultra on jo ylihuomisen huomenna :D!! :heart:

TA
:lle kans viel tännekii onnittelut plussasta! :heart:
 
miracle kiitti, katselinkin netistä mihin piiriin mä kuulunkaan.onneksi oli ihan selvä lista mihin piiriin kuuluu.pakko mennä etsimään sitä neuvolaa kun en yhtään tiiä missä se onkaan.katselin kartalta, mutta en tiiä kuitenkaan tarkalleen missä se on...mitään aikaa en löytänyt. mutta kaippa täälläkin päin on tollaset hankalat ajat, että varmasti koko työpaikka saa kuulla että oon raskaana, mälsää!!!! pitää mennä johonkin piiloon soittamaan :LOL:
 
TA mie soitin sillo vaihteeseen eka, et sain tietää soittoajat. Se kun taitaa olla aina auki.

Ja meki varmaan annetaan het toisen tulla ku on tullakseen :heart: Rankkaahan se tulee olemaan jos het raskautuu, mut kyl siit selvitään! Ja muuteskii haluan pienet ikäerot lapsille jos vaa mahollista. Ja joha täskii meni 8kk ennen ko tän raskauden sai alulle ja ny ainaskii tuntuis suht varmalta et kaikki menis hyvin vaikkei oireita oikeen ookaan.
 
Tosi hankalaa musta että noi neuvola ajat on suunniteltu kotona oleville...mitä mä muutenkin selitän töissä kun oon menossa neuvolaan? pakkohan se on niidenkin ajaksi ottaa vapaata, eipä kukaan ala epäilee :kieh:
 
TinyA no sanot, et on hamppila-aika tai muuta vastaavaa. Ja onha toi kurjaa ko ne on noin suunniteltu noi soittoajat, mut eipä siitäkään mitään tulis et terkka aina ois puhelimen päässä. Ja pittäähän silläkin se ilta vappaata olla kun töihi aamusti menee =)
 
miracle saa meillä poistuu, tosin luonas aikoihin porukkaa paljon pihalla.
mennään aina samojen kanssa lounaalle ja kyllä ihmettelevät jos poistun jonnekkin...
taidan vaan lounaan jälkeen sanoa meneväni vessaan, mutta meenkin jonnekkin varastoon piiloon soittamaan...heh! :LOL:
 
Superonnittelut plussanneille!!! =)

Huomenna on eka neuvola, jännää. Varhaisultrahan oli jo pari viikkoa sitten, että sen puolesta ei jännitä. Mutta yleisesti vaan.. Sitten aateltiin huomenna kertoo vanhemmille tulevasta isovanhemmuudesta, on molempien vanhemmille eka lapsenlapsi. Kertominen jänskättää aika paljon, iik!

Kaikki hajut kuvottaa NIIIN paljon, muuten olo ollut ihan ok. Maha vaan tuppaa kasvamaan. ja kaikki asiat ärsyttää :kieh:

Zoe toivottavasti saatte asiat kuntoon. Yritä puhua hänelle! :hug:

Suunnistaja ja rakas 9+1
 
Zoe-F
Suunnistaja Miä oon puhunnu hyvällä ja pahalla, keskustellu ja huutanu. Mut jos toinen ei vaan kuuntele niin en mä jaksa jankuttaa. En miä jaksa enää olla ees sille ystävällinen. Olkoot yhtä yksin ku miäki. Minuu ärsyttää niin helvetist ku se oli aamullaki niinku mitää ei olis tapahtun.
 

Yhteistyössä