´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Talvis, eiköhän juu =) Pitää vain lähteä johonkin "isompaan" kaupunkiin katteleen ja vähän kokeileen erilaisia vaunuja, et miltäs ne oikeen tuntuu =)
Niin me ollaan puhuttu :heart: Tässä ekassa kun kesti melkeen vuosi, et kyl toinen saa tulla sit ku tulee =)
 
TA sen verta ku mä oon vaunujen kuvii kattellu ni oon mieltyny myös noihin brio kombeihin =) varsinkin ne tummanpunaiset :heart: mun mielestä ihanan malliset yms.. ominaisuuksist en o lukenu, olisko sopivimmat.. luotan että vaunuliikkeessä osaavat auttaa, ja jos eivät, ni soronoo! vaihdetaan liikettä.
 
TinyAngel ...mä kerroin kans tosi aikasin melkein kaikille :LOL:..ei vaan voinu olla kertomatta :D

Itsekki oon tsekkaillu noita babystylen sivuja, ja Jovi Air yhdistelmät 2008, kupari on nyt semmonen mieluinen vaihtoehto.
Onneksi toi baby style on täällä Oulussa, nii pääsee paikan päälle katseleen, kun on sen aika...
 
toiveilija niin no se on... yk 9 eik teil ollu ku onnen toi.. mistä päin muuten olittekaan? mä lahopää :ashamed: meil meni suht helposti, tää oli eka kierto pillerien jälkeen missä ovis tapahtui (vrt niitä 40-50pv kiertoi ekat 3 yk:t), ja tärppi kävi.. eikä oltu ees ovispvä paneksittu... 2 pvä ennen ja pvä jälkeen..

haluisin kans nopsaan lisää lapsii mut ei tuu koulun kans mittää.. yks vaihtoehto mitä oon miettiny, et nyt ku kerkiin olee vuoden ennen ku syntyy, ja sit vuos välii, ni voisin olla 2v koulus niin et viimeinen vuosi jäis toisen ä-loman jälkeen käytäväks.. mut saattaa olla liian rankka ni sitä mietitään. mulla pitkä ajomatka kouluun, 45km suuntaan.

asiast iha kolmanteen, kävin nopsaa esikkoo kuumeilevis, onks Sannya plussannu?? :heart:
 
TA, me kerrottiin vain molempien vanhemmille ja sisaruksille 5 vkolla :heart:
Parille kaverille joskus vkolla 8, ja muille sit myöhemmin =)
Mä taas hassu ajattelin, et varmasti tapahtuu jotain, jos meen kaikille kuuluttamaan, et oltiin hyvinki hissukseen sillon ihan alussa :ashamed: :heart: Nyt ei oo enää epäselvää ihmisille, ku masuki on kasvanu siihen malliin :D :heart:
 
TA mä möläytin parille kaverille jo tällä viikolla. :LOL: miehelle leikin etten oo kertonu kellekään :LOL: noo, oli pakko, että saan hiukan hillittyy itteni. mä käyn varhaisultras rv 7 lopun tietämil, 4vko päästä. sitte kerrotaan ainakin lähimmille sukulaisille. kavereille sitte rv 12 jälkeen.
 
Talvis, yk 9, mut sit ku kierrot oli pillereiden lopettamisen jälkeen mitä sattuu, ni melkeen vuos siin meni :/ :ashamed: :heart: Mut odotus palkittiin äitienpäivänä :heart: On nyt muukin merkitys äitienpäivällä :heart: :heart:
Me asutaan kans tuppukylässä, Pohjois-Pohjanmaalla ;) ;) ;)
Niin, nää asiat on sellasii mitä pitää miettii :/ Niinku sit sekin, et mitä ehkäsyä käyttää raskauden jälkeen, et ei mee kroppa taas ihan sekasin :/ =)
Ja kyl Sannya on plussannu =) :flower: =)
 
eilen oli pakko kanssa kertoa hyvälle ystävälleni. Tuntui tosi mukavalle jutella asiasta.

jospa sitten minäkin uskallaudun kertomaan vanhemmille ja sisaruksille...tänään tai viimeistään huomenna. Kaikille muille kerron vasta sitten joskus...lähempänä viikkoja 12...
 
mä taisin soittaa sillä viikolla ku testasin...et ihan heti melkein! ja sain eka neuvola käynnin rv 10+...oli siinä oottaminen :D
Mutta kävinhän mä sit varhaiultrassa yksityisellä rv 6+. tiesi ainaki että siellä joku on elossa, ja oikeessa paikassa :heart:
 
toiveilija joo mä tuskin palaan ainaka noihin yhdistelmäpilsuihin... jottai minipillerei tms.. mitää ihme myrkkyi en itteeni enää ahda.

TA rohkeutta peliin :heart: ja onhan se sitten sitten ainakin perheen kesken mukava jakaa surukin, jos semmonen ilmaantuu.. saa tukea.. kavereille ainakaa ihan kaikille en vältsiin lähtis heti kertoo, kun on sit ikävä soitella perään jos jotain sattuu. :/

hei osaatteks sanoo kuin arka toi kohdunsuu on vuotaa ja mist syistä.. huomasin eilen pieniä ruskeita täpliä pyyhkiessä, ja tänä aamuna myös. kävin hetki sit kakkosella ja tuli ihan punaista verta. vois paskominen oikeesti laittaa vuotaa? :D :LOL:
 
Talvis Mäki ajattelin niin että perheelle kerron, ja se että jos sattuu että ois jotaki pahaa tapahtunu nii olis porukka tienny missä mennään jne....
Mutta onneksi pikkuinen on pysynyt hyvin matkassa...sais vaan alkaa tönimää äitiä tuolta sisältä päin, nii tuntuis vähän konkreettisemmalta tää odotus :D
 
Talvis no sitä mä vähän mieteinkin että läheisille(joita muutenkin näkee tosi usein) vois kertoo jo nyt. Tukea tarvitaan kävi miten kävi...hieman vieraammille sukulaisille/kavereille kerron vasta myöhemmin...ehkäpä sitten kun seuraavan kerran näkee.
 
TA gynekossa kävin, ja tai maksaa kela korvausten jälkee n 130 egee, mutta oli sen arvoista..Mulla oli ainaki tosi ihana mies lääkäri (erikoistunut naistentautien- ja synnytyslääkäri)
Teki samalla sisätutkimuksen, tarkisti kohdun- ja kohdunsuun ja sen jälkee ultras =)
 
TA pulssista sanoivat varhaisultra n 100 e, josta 27e kelakorvaus, mut siel 30e lääkärinpalkkio viel. niin ja nlaan soitin 4+2 :LOL: varhaisultraa en sentää viel varannu, ku sanoivat et viikkoo ennen ku soittaa ni riittää, saa ajan...

vauvis me ei kyl viel oo kerrottu sukulaisille... kumpaaki pelottaa tää tuhruttelu.. pitäis varmaa käydä apteekis ajelees tänää ku muutenki ollaa liikentees ja tehä testi taas. jos vieläki haalenee viiva ni mä heitän hanskat tiskiin. sanoin miehellekki iha 100% läpäl et hemmetti, murheenkryyni alust alkaen, ni hänt ei kyl naurattanu... :( olihan se kyl hiuka mauton...
 
Talvis sehän on yksilöllistä...ja istukan sijaintikin vaikuttaa paljon siihen tuleeko vuotoja jne...Ei kannata olla huolissaan.
Mullaki yuli muitsaakseni joskus 12+ ihan vähän ruskeeta paperiin ku pyyhki, ja laskeskelin siinä kiertoo, nii mulla olis pitäny siinä kohtaa alkaa menkat...
 
vauvis, arvasin, et kysyt tota... :D :D :D Kyl meilläki on Ouluun jonku verran matkaa, enempää en uskalla tässä paljastaa :D ;) :whistle:

TA, mä soitin heti ma neuvolaan, ku su tein + testin =) Mitä pikemmin, sitä parempi =)
Meillä on kans pituuseroa, ni se on hyvä olla se korkeussäädettävä aisa, eikä pituussuunnassa säädettävä =)
 
mä oon varmaan pahin hössöttäjä koko esikoisporukasta. :ashamed: äsken kurkkasin alakertaan ni oli kyl jo semmone veriviiva et ei tod paljoo naurata.. välil vihloo masusta... alaselkä särkee, mut en tiä minkä piikkiin sen pistän, tän kummallisen asennon, vai eilisten juhlien, ku istuin autos takana keskellä millon missäki asennos ja tuolit juhlapaikall erittäin epämukavii...
 

Yhteistyössä