´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

joka tapaukses soitin äsken neuvolaan, soittavat mulle pian takasin, kyselen pääsiskös labraan veritestiin tms.. me asutaan niin tuppukylässä et meillä ei niin vaan mennä labraan, ei oo joka pvä vissii auki. :/
 
Talvis, ei kannatakaan olla huolissaan :) Varmasti vaan laimeempi pissa! Tsemppiä neuvolaan, se onkin kiva käynti vaikkei mitään hirveesti tehdäkään =)

Kävin tänä aamuna uusintakokeissa (hepatoosikokeet, munuaisjuttuja, paastosokeri verestä, sokerit ja protskut pissasta). Soitin neuvolaan, ja ainakin pissa oli täysin puhdas. Verikokeista ei vielä tuloksia ollut, mutta kuulemma erittäin epätodennäköistä että sieltä sokeriarvoissa olisi jotain poikkeavaa kun virtsassakaan ei ollut. Eli, summa summarum, kannatti luottaa omaan tietoon ja vaatia nää lisätestit ennen rasitukseen asti menoa =) Soittelen vielä maanantaina uudestaan lopuista tuloksista, toivotaan että hepatoosi- ja munuaisvikaepäilyt myös olisivat aiheettomia.

DD ja potkurineiti 23+2 :heart:
 
hah munkin on tuotava tää näytille :D



Tänään jo vähän parempi päivä. Nyt odotan miestä kotiin,on kuitenkin vielä aika kurja olla yksin täällä koona kaikkien kauhu skenaarioden keskellä. Onneksi pentunen on ollut vilkas ja viihdyttänyt äiskää potkimalla suolia suoraksi. Useamman kerran yölllä heräsinkin niitä liikkeitä tunnustelemaan.

Oikein paljon jaksamista kaikille!
Koiruus ja pentunen rv 37+2 niin kun näkyy
 
Zoe-F
Tänää kuudes päivä polttamatta ja revin just nikotiini laastarin pois kädestä.
Vähän välii ollu tänää huono olo ja luulen et toi laastari ei oo ainakaa parantan asiaa.
On mul purkkaa jos ei ilman pärjää mut luulis jo pärjäävän.
 
Talvis mä oon vallan missannu sun plussaukses tuolla vauvakuume puolella! ("teko"syynä sanotaanko se hirmuinen sivujen paljous) ELI ONNEA, ONNEA!!!! :heart: Ja muillekin ketkä olen missannut tuolla vauvakuume puolella! :ashamed: Ja paljon iloa ja onnea odotusaikaanne! :heart: :flower:
 
DaylightDancer mutku emmää ymmärrä, ku yhtä lail se oli aamupissa ku se eilinenki :ashamed: noh kyl täs on r-tuntemuksia et ei se auta ku vaan uskoa. hyvä ettei sulla ollu niissä arvoissa mitää vikaa :hug: nyt näin jälkeenpäin aatellen, hyvää se lääkäri tarkotti kun halusi varmistaa että vauvalla kaikki hyvin. hiukan hätäpäinen ehkä päätöksissään, ja viel hätäpäisempi aukoo suutaan |O mutta varmasti hyvät mielessä silti. :heart:

DeviLiah eipä mitään ;) ei tosiaan joka kommenttii jaks lukee ajatuksel läpi!

ruoka ei oikein maistu. jotenki ällöö kaikki mitä tuol jääkaapis on. meninki ostaa kaikkee herkkuja, kirsikkatomaattei, rypäleitä, kiivei, kuppikeittoja.. :p
 
Zoe voisko johtua siittä, et nikotiinin määrä vähentyny elimistössä, ja se laastarista hönkiytyvä nikotiini tekee pahaa oloa. mulla oli sama purkan kanssa, meinas oksu lentää :$ ja jos oli ollu vaikka krappepäivänä ilman tuprua ni seuraava normipäivä maistus ekat savut melko erikoiselta.
 
Chamorphis
Eilen tais olla jotain puhetta siitä täällä et oli muutamalta kysytty et onko toivottu lapsi... Rupesin tuumimaan ja muistaakseni multa on kysytty kans sitä sekä neuvolas et äitiyspolilla... Hmm...
Täälä näköjään muillakin tekee mieli herkkuja... mä täs just laitoin kinkkupiirakan uuniin. :p Harmi vaan kun en saa koskeekkaan siihen tänään... Pitäs vielä ainakin pari piirakkaa vääntää huomisia pippaloita varten. Täytekakkujakin pitää vielä tehä tänään heti kun anoppi tuo mulle ne pohjat...

Chamorphis ja Nasu 18+3
 
Chamorphis
Talvis kiitos! =) Huomenna onkin pöytä koreena sitten... Jännittää vaan et räjähtääkö tupa siitä ihmispaljoudesta... :LOL: Meillä on kyllä 120 neliöinen omakotitalo, mutta vieraitakin on n. 40... Ja sit kun on vielä näitä ihania lapsukaisia, jotka on siinä iäs että joka paikka pitää kollata! :D
 
Uskosin, et se kysyminen (onks toivottu vai ei) johtunee paljolti iästä. Multa ei mitään semmosta ole kysytty ja mähän olen miltei 24v.

Talvis, toivon kovasti et ei ois kemiallinen tai muutakaan! Eiköhän se ole vain normaalia heittelyä, jos vaiks kävitkii unissas yöllä veskissä, etkä muista enää ;) :hug: :hug:

Mie tein lasagnee, njamskis!! Tosin tein sitä samaan malliin ko ennenkii, ni ny se juusto siin pinnal maistu iha liian suolaselt.. :/ Muute kyl oli taas tosi hyvää :heart: Ja pätkis mini biteseikin ostin :ashamed: Ko eilen alko tekee nii mielettömästi mieli :ashamed: :snotty: =)
 
Zoe no kaikki ei ole kuten sie =) Mua ainakin rauhottaa kun näkee sen tumman viivan siinä. Ja konkretisoituu paremmin, et todella on raskaana. Mielenrauhaa se tuo ainaskii ko useesti testailee ja mikäs sen mukavampaa ko plussia testailla :heart:
 
Zoe-F
Kyllä mä varmaan olisin viälä muutaman testin tehny mutta ei ollu tuohta sentin senttiä. Ja olin niin varma muutenkin sillo et oon raskaan ku oli niin paljon kaikkii oireit.
 
:attn: mulla ei ollut MITÄÄN oireita kun plussasin, eikä niitä oo ollu myöhemminkää...siksi ei tuntunut tuo raskaus todelliselta...Testit sitte oli mulle se, millä mä varmistelin että oon raskaana varmasti... :D Vieläkin on sellaien epätodellinen olo, vaikka masukin oon nähny, ja masu kasvanu..mutta ne LIIKKEET, en tunne niitä vieläkään!!!!! |O |O :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :ashamed:

vauvis ja prinsessa (joka ei liiku niin että tuntuu) 21+5 :heart:
 
en mä nyt tarkottanu et tästä saatais kauheesti puhumisen aihetta.. pelko on vaan suuri... mullahan oli alkujaan noita pilipali-yliherkkiä testejä, jotka näytti TOSI hailua viivaa. ihan olematonta, mutta kuitenki. odotin pari päivää, ja hain kaks apteekin omaa testiä, joita pidän todella varmoina, luotettavina. ja tuli haalea viiva. näin kun se eka 5min oli menny, että jotain sieltä hohkaa. toisen 5minuutin lopussa vasta erotin sen haamun, ja ku testi oli kuivannu viel hetken ni paljon selvempi viiva. sit ajattelin, et oonki vaan tosi alussa, ja joka tapaukses toinen testi kaapis. tän aamuisen testin piti olla rohkaiseva paksu tumma viiva joka sais mut hihkumaan äitiysnlan terkkaril "jee mä oon raskaana". no eipä ollu, epävarmana soitin sinne ja varattii eka aika. kun tänä aamuna viiva oli ehkä hieman jopa haaleampi, ainaki sillä kesti testiajan ihan viimisil sekunneille tulla. :ashamed:

ja kaikkee tätä on varjostanu mielettömät alavatsakouristukset ja kivut. ei helkkari mitää muuta liiku päässä ku et pysyyks mukana. joo, äsken oltiin miehen kanssa saunassa ja innostuttiin hempeilee. tadaa, tuli vaaleaa punaista verta.

tässä sitä nyt sit odotellaan klönttejä ja hyytymiä ja kipuja.

lisäks aloin vielä pelkää ku:ta.. kun luin että ku voi johtua vaikka munajohtimis olevist kiinnikkeistä, joita joku tulehdus esim klamydia on aiheuttanu. ja mulla on ollu klamydia kaks kertaa. mut on tarkistetty gynellä 2krt/vuodessa johtuen hpv-tutkimuksesta, katottu taudit, mut on tsäänssi et kumpiki on voinu olla sen 6kk melkeen.

vauvis jospa neiti potkii siellä, mut et vaan ymmärrä niitä potkuiks/liikkeiks? =)
 

Yhteistyössä