´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Talvis, voi ei! toivottavasti ei nyt vuoto runsaantuis eikä tulis keskenmenoa! :| Kovasti tsemppiä ja onnea raskauteen, et kaikki menis hyvin!! :hug: Mut ei kai klamydia tuossa ajassa kovin isoja tuhoja ois ehtiny tehdä? Ja eikös ku oireilis vasta suunnilleen 7 vkoilla?
 
miracle joo, ku oireilee vast 7.-9. viikoilla. mut se on yks syy miks meen varhaisultraan nyt/joskus aikoinaan, en halua että sattuis munatorvi repee.. hienoa olla 20-v lapseton yhdellä munatorvella. enkä klamyst tie, kuin kauan se pitkä aika on et alkaa tekee tuhojaan. aina vaan aattelen pahinta. :ashamed: en uskalla men vessaan kattoo miltä näyttää, vaik tekis mieli juosta koko ajan sinne...
 
Juu mäkään en halua, et joutuis toista munatorvee poistamaan ja kaikkia niit kipuja sit kestämään ni tää varhaisultra on iha tarpeellinen :heart: Voi kumpa se ei ois sitä, vaan kaikki jatkuis hyvin ja saisit jäädä tänne meidä kanssa :heart: :hug:
 
Kuten tytykin sanoi, monissa lähteissä lukee et etenki seksin harrastamisen jälkeen saattaa vuotaa. Ku kohtu on muutenkii ny paljo verekkäämpi ku ennen. Noissakii lappusissa mitä neuvolasta sain, ni niis lukee just noin :) Eli ei peliä viel oo menetetty! :heart:
 
Tämmöstä lukkee siin lapus minkä sain:

" Joskus yhdynnän jälkeen voi esiintyä vähäistä veristä vuotoa, mutta siitä ei ole syytä huolestua. Kohtu vain on erityisen verekäs nyt ja kohdunkaulan pienet verisuonet voivat rikkoutua helposti. Asiasta kannattaa mainita seuraavalla neuvolakäynnillä". Eli kyllä se niin on :heart:
 
Aapuuvaa |O Mulla oli mielessä kelle kaikille piti kirjotella, mut arvatkaapa onko enää... :ashamed:
DD:lle ainakin piti kirjotella, et on kyllä tosissaan sellanen "pallo" toi sun maha :D :heart: Kirjaimellisesti niinku oisit keilapallon syönyt :LOL: Ja aika äkkiä se näyttäs kasvaneen :eek: Saas nähä millanen se on sit joulukuussa =) :heart:

Talvis, äläpä nyt hättäile :hug: Ja tietenkin se on jo tuossa vaiheessa rakas, kun sitä on niin odottanu ja toivonu :hug: :heart: Toivotaan, et kaikki on kuitenkin hyvin :hug:

Koiris, :hug: :hug: :hug: Kyllä varmasti säikähdytti tuommoinen, hui että :hug:

Itse minä; olen alkanu katteleen meidän mönkeröiselle rattaita :heart: Toissapäivänä iski kauhee vaunukuume :LOL: Käytiin kattoo yhen tutun hyväkuntoisia rattaita, mut niis ei ollu työntöaisan säätömahdollisuutta, niin unohdimme sit ne rattaat. Mies on kuitenkin sen verta pidempi minua, et hyvä ois hommata sellaset mis se ois :/ Sit oon aatellu ne sellasilla ilmakennopyörillä ja heittoaisalla =) Nyt tekis mieli jo ostella jotain vaatteitakin :heart:
Tähän asti ollu jotenki sellanen, et en uskalla vielä... :ashamed:
 
Moikka kaikille!
mie oon niin onnellinen. ihanaa että tämä onni suotiin meillekkin. viisi kuukautta oli pitkä aika odottaa, mutta nyt vihdoinkin odotus palkitaan.
eilen aamulla testasin haalean viivan ja tänä aamuna jo selvästi vahvemman.
Hieman jännittää tulla tänne näin ajoissa, mutta tarkoitus ois nauttia alusta asti enempi kuin murehtia.

TinyAngel 4+3
 
TinyAngel onnea onnea!!! :hug: :heart: :flower: :) mennään melkein samoissa ;)

toivis just luin kans artikkelin noista vaunujenostosta... kyllä kannattaa tosiaan kunnolla harkita.. ja miettiä, mitkä on tärkeimpii ominaisuuksii.. meillä sitten varmaan joskus on tärkeetä että menee kelis ku kelis ku maalaiskunnassa asutaan, ja minun on kevyt työntää ja saa ostokset alle. tämmösiä oon kerinny miettii =)

(.) minusta tuli sitten eilen soon to be rouva S. mies kosas häähumussa, kun halusi löytää sopivan hetken joka yllättäisi, ja onnistui!! huomenna sormusostoksille ja tahdon sanotaan vuonna 2010 :heart: :heart: virallisesti kihlaudutaan ens viikon la, kun tulee vuosi seurustelua, mutta en mä jaksa salata =)

Talvis & Nuppu 4+4
 
Onnea Talvis :flower: :flower: :flower: Meillä ois tarkoitus mennä naimisiin ens vuonna :heart: :heart: =)
Pitää kyl oikeesti miettii noita vaunuja, et millaset ostaa :/ Mulla sama ton keveyden suhteen, ku mul on tää toinen käsi mikä on :/ Sit noi ilmakennorattaat on vielki keveemmät, ku ilmakumirattaat, eikä niitä tarvi täyttää niinku noita ilmakumirattaita =) Mut sit taas se, ku ollaan puhuttu, et toinen lapsi voi tulla sit heti, ku vaan on tuloillaan, ni sit pitäs taas hankkii tuplarattaat :/ Voih...
 
mäkin oon miettinyt hieman vaunuja jo ennnen plussaa, mutten mitenkään tosissani oo vielä katsellut.
Joka tapauksessa haluan yhdistelmävaunut.
Nämä ois haaveena, mutta mieli saattaa muuttua kunhan oikeasti pääsen niitä katselemaan.
Brio Kombi 2008 -yhdistelmävaunut,


täältä löytyy lisää tietoa vainuista
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2639/pl
 
kuinka moni teistä on jo kertonut vanhemmille raskaudesta? Kuinka aikaisin kerroitte?
Minun tekisi niin mieli kertoa jo tänään. Eilen kerroin hyvälle ystävälleni...
mutta olenko liian hössöttävä jos alan kertoilemaan kummankin vanhemmille ja meidän sisaruksillekkkin jo näin aikaisessa vaiheessa?
 

Yhteistyössä