´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Chamorphis
Zoe-F vai oot menos Ikeaan shoppaileen?! Uu mua ei sinne varmaan uskaltais päästää, kun karkais pian mopo käsistä! :D Mä en oo uskaltanu ostaa vielä mitään vauvatavaraa. Tai no yhen Nalle Puh lämpömittarin kirppikseltä, mutta en muuta.... Eilen kaupas kattelin vauvanvaatteita ja satukirjoja, mut maltoin mieleni. Jotenkin tuntuu, ettei vieläkään uskalla vaikka mennään jo melkein puolesvälis... Onnex miehellä on "lapsellisia" kavereita vaikka kuinka paljon ja ne on jo kaupannu meille kaikkia vauvatavaroita. Eipähän tarvi ostaa kaikkee uutena. Mun veli on kans kaupannu meille tavaraa...
Miten muuten meinaatteko selvittää sukupuolen etukäteen?! Vaasas ei ilmeisesti edes kerrota sukupuolta vaikka näkiskin, kun on menny niin pieleen ennustukset... Mä haluaisin tietää, mutta mies ei, joten varmaan ootetaan sit niin kauan et näkee sit kun syntyy. Tosin ei sillä sukupuolella niin väliä oo, kunhan terveenä syntyy... (lue: mä haluaisin tytön ja mies toivoo poikaa :D :LOL: )

Chamorphis ja Nasu 19+1
 
Chamorphis
Zoe-F meillä anoppi ja mun mumma on sanonu, että tulos on poika. Kiinalaisen testin mukaan tyttö. Sormus/lanka testillä vähän vaihtelevasti molempia... :D Olis kans toisaalta kiva sisustaa jo valmiiksi, mutta varmaan jää sinne aika loppuraskauteen. Ja kuitenkin on paljon sellasia värejä mitkä käy molemmille. Lapsiraukka... mä hukutan sen Nalle Puh-krääsään! :D :LOL: :heart: :heart:
 
Cham, me ollaan puhuttu siitä kysymisestä, et ei kysytä, ellei ite sit "tunnisteta" kumpi murunen siel möyrii :heart: :heart: :heart: Äiti veikkaa poikaa, mul on sellanen poikaolo, mut sormustesti näyttää tyttöä :D :heart: Mies nyt luonnollisesti luulee ( toivoo ) näkevänsä pojan "vehkeet" siel huomisessa ultrassa :D :heart: Mut sama sille kumpi on, kunhan on terve ja hyvinvoiva :heart: :heart: :heart:
Enkä minäkään ole uskaltanut ostaa viel mitään pienokaiselle... :ashamed: Huomisen ultran jälkeen sit :heart: :heart: :heart:

Näin muuten ihan kamalaa unta viime yönä :'( :'( :'( :'( Johtunekko joulukuisten pinosta, ku siel oli niin surullinen juttu :'( :'( :'( Hui kamalaa, piti mies ihan herättää ja pari kyyneltä tirauttaa ja aamulla kuunnella pikkuisen :heart: ääniä itku silmässä :'( Hyvin onneksi jyskytti :heart: :heart: :heart:
 
Zoe-F
Viitaten tohon mistä toiveilija puhui niin minuu on alkan pelottaa et vaikka tää on pysyn sisällä tähänkin asti niin mitä jos sille käy jotaa ennen ku sen pitäis syntyy. Miä en varmast kestäis sitä. Muutenki saannu kipujen ja vuotojen takii yö kaudet itkee.
 
huomenta! :heart:
Talvis Voi eih,pahoittelut ja jaksamista :hug: :flower:

Minuakin alkaa pikku hiljaa pelottamaan enemmän ja enemmän.Koko ajan mietin että apua entäs jos mulel onkin tullut jo km.Pitäskö tehä testi jne? Että silleen. Testailetteko työ muuten aina alussa,mietin että pitäskö mun tehä testi.Mulla kyllä rinnat arenee arkemistaan ja limaa tulee aika paljon,mut silti :(
 
Petomammalla oli keskeytynyt keskenmeno aikalailla puolessa välissä raskautta :'( :'( :'( Kyllähän tuo vähän pistää hiljaseksi ja miettimään että ei se ns. turvaraja 12vk ookkaa mikää turvaraja!!

vauvis ja pikku myy 22+3 :heart:
 
Chamorphis
Hui! Aivan kauheeta! Meni ihan kylmät väreet ja itku tuli kun ton luki... :'( :'( :'(
Itellä kuitenkin on samat viikot lähes menos... Oli kyl kans ajatellu et sen vk 12 jälkeen olis turvallisilla vesillä, mutta aina voi sattua jotain.
Just ton takia en uskalla ostaa vielä mitään, kun mulla on sen istukan ja munuaisten kans ongelmia... No positiivista kuitenkin että lähes päivittäin tunnen liikkeet, että ainakin Nasulla pitäs olla tällä hetkellä kaikki hyvin. :heart:
No naiset ei anneta petomamman surun masentaa meitä vaikka tollanen pysäyttääkin! Nyt yhä suuremmalla syyllä meidän pitää kaikkien ajatella positiivisesti ja rukoilla, että kaikilla menee hyvin ja saadaan ennen pitkää se rakas nyytti syliin! :hug:
 
talvikselle suuret pahoittelut :hug: Niin äkkiä vietiin se mikä annettiin!!! :'(

Kurjia kokemuksia myös joulukuisilla, nämä on tosi ikäväiä asioita joille ei kuitenkaan voi tehdä yhtikäs mitään. Kovasti voimia sinne petomammalle ja kko hänen perheellensä...

Tänne ei mitään uutta. Viikot poksuu, mamma ei :kieh:
Lähden tuota pikaa laittamaan tulppaania etupihalle niin on kiva odottaa taas talven jälkeen kevättä :D mä oon pitkään haaveillut omasta tulppaani merestä ja ensi keväänä kohtaamme!

Kovasti nyt kaikille iloista mieltä ja tsemppiä!!
Koiruus ja pentunen rv 38+0 :heart:
 
Mä olen omia auringonkukkia kasvatellu parvekkeella :D Oon nois hommis semmone käsi, ettette uskokaan! Yleensä tapan aina het kaikki, mut ihmee hyvin oon muistanu kastella nyt! Ja ne on oikein kukintavaiheessa jo miltei! Eli ne o simmosia pienempiä auringonkukkia, noin 50 senttisiä=)
 
Chamorphis
Koiris ei välttämättä kannata vielä laittaa sipuleita. Mulla on käyny niin, että oon syyskuus iskeny sipulit maahan ja sit viime talvena mulla jouluaattona oli melkein kukas krookukset, kun oli niin lämmin... Tosin tuntuu, ettei sillä oo mitään väliä koska ne iskee, kun ne lämpimän syksyn ja leudon talven takia silti puskee pintaan! :kieh: :kieh:
 
Chamorphis
Koiris juu toivotaan niin... Jotenkin raivostuttavaa, kun laittaa vaivalla ja sit menee plörinäksi leudon talven takia. Tulppaaneista mulla ei tänä vuonna kukkinu yxkään samoin krookuksista ja narsisseista kukki vissiin jopa kaksi... :kieh: No nyt on "uus" tupa ja oma lupa, joten pitää kokeilla istuttaa kans sipulit nyt vähä paremmalla menestyksellä! :D
 
Mie kävin ny siel ultrassa ja sykkivä sydän sieltä löytyi!! :heart: :heart: oli 10,2mm pitkä ja vastas vkoja 7+1! LA:ta tosin ei lähdetä muuttaan, ja se on papereissa 10.4. Sen voi muuttaa listaan B) Vitsi miten ilonen mie olin ko siel näin sen sydämensykkeen!! :heart: Se ol jotai nii ihanaa! Kyllä ne vaistot on ne, joihi kannattaa luottaa =)
 
Chamorphis
Mirkku oi onnex olkoon!! :flower: Muistan kans sillon ku ite ekan kerran kuulin sydänäänet se oli niin upee hetki! Kyllä se herkisti kummasti! :heart: Koko ajan ennen sitä oli miettiny et onkohan sielä edes mitään kun en käynyt varhaisultras ollenkaan...
 
miracle ihanaa, täältä tulee onnen toivotuksia koko sydämestä :heart: Varmasti tosi ihana tunne. Mie tääl viel odottelen sitä päivää,pelottaa kauheasti että jos tapahtuukin jotain enkä huomaa itse :(
Mutta kyllä tämä tästä,kunhan alkaa lisää tulemaan nuita oireita,mutta oireitahan voipi olla jos onkin tuulimuna :ashamed:

Kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa! Mie jatkan neulomista :heart:
 
Sannya mulla ei oo koko raskaudessa ollu MITÄÄN oireita ja hyvin on noita viikkoja kertyny :D ...et ei se oireettomus merkitse yhtään mitään....

Usko pois, kyllä siellä sun masussa on kaikki hyvin :heart: :heart:

vauvis ja pikku myy 22+3

*muoks* TinyAngel kyllä siellkin kaikki on kohdillaan :heart:
 
4d kuulumisia Brunolta:

:heart: 138
BDP 59mm
AC 206 mm
FL 41 mm
654gr (syntymäpainoksi arvioi 3,5kg)
tarjonta RT

Rakenne kaikinpuolin normaali, nyt on kuulemma 100% varma tyttö. Sen verta selkeesti näky kyllä sukupuoli ettei paljoa tarvitse enää miettiä :D Vauvan koon mukaan ihan keskikäyrillä mennään niiden viikkojen mukaan mitä lasken (eli rakenneultran 18+ mukaan), neuvolan lasketun mukaan ois iso tulokas, mutta LA kuulemma selkeesti aiemmin. Neidillä on nätit paksut huulet ja pieni nöpönenä. Katon jos jaksan skannata noita kuvia tänne myöhemmin :heart: Bruno puhui ultratessä että vauva kovasti yrittää kääntyä perätilaan, ja selitti sitten sen merkitystä. Lapussa kuitenkin sitten lukee RT? Noh, toivottavasti on tai ainakin siirtyy raivotarjontaan. Itse olen perätilavauva, kuten kaikki sisarukseni ja miehenikin. Joten, mikäli siinä vähänkään perintötekijät vaikuttaa, tää vauva ei kauaa oikeinpäin pysy :D

Onnea miraclelle hyvistä uutisista sylintäydeltä!

DD ja potkuri 24+0 *poks* :heart:
 
Kiva lukea mukavia ultrakuulumisia :heart: :heart: :heart: Kyllä se on mirkku niin tunteikas hetki, kun näkee oman pikkuisen ekaa kertaa :heart: :heart: :heart:

DD, tyttö se sitten on :heart: Pikku prinsessa :heart: :heart: :heart:
Voih, kyllä voi olla huomenna jännät paikat :D 14.40 on se ultra :heart:
 

Yhteistyössä