´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Miracle toivottavas päivästä tulee ihana ja sää suosisi. Onko sulla jotain huivia tai vastaavaa? Illat on kuitenkin jo aika kylmiä.
Uneksija tervetuloa!

ON: Tänään tuli tasan kymppi täyteen, tätä on odotettu. :) Ollaan kertoiltu jo aikas lailla kaikille ja nyt alkanu jännittää se np-ultra reilun viikon päässä. Varhaisultrassa pieni sydän sykki ja toivon mukaan nyt yhtä ihana näky edessä.

Suunnistaja ja rakas 10+0
 
Suunnistaja, kyl mulla olis satiinihuivi, mut voipi olla, etten tuu käyttäneeks. Ku kummiskin sitä mennään autoissa tai sit ollaan koko ajan sisällä ni eipä sitä taida tarvita =)

Eile tuli oltua koko pvä menossa, oltii Suomi-Ruotti maaottelussa! Oli kyl hauskaa! :xmas:
 
Huomenia siskot :wave: Täällähän ollaan keskusteltu, ja sopukin syntyi, hyvä niin :hug:
Me käytiin eilen sit päivä shoppailemassa =) Kokeiltiin eri vaunuja, et miltä ne tuntuu työntää jne... On niis kyl eroja :eek: Varsinki vaunujen painossa :/ Meillä se on yx kriteeri, et ei saa olla liian painavat, et minäkin jaksan nostaa ne autoon ja pois; tää toinen käsi ku on mitä on :/
Sit ostettiin meidän pikkuiselle ensimmäiset vaatteet :heart: Että oli ihana hypistellä niitä pikkuruisia vaatteita :heart: Ostimpa jo pari tuttiakin, ku oli niin hellyyttävät :D :heart:
Kiva päivä siis kaiken kaikkiaan :heart:
 
Juu se on tärkee ominaisuus vaunuille, et ei oo liian painavat :heart: Toinen on mulla heittoaisa sekä sen säädettävyys. Se on kans tosi iso juttu, että on tilaa ostoskasseille siel alaosassa. Myös pyörät ois kivat jos niit ei tarvihe erikseen täytellä. Mut eipä sitä niin laiska saa olla, et jos hyvät löytyy ni sen vuoks ei ottais :D Ja saaha niit sit myös vaihdettuu niit renkaita =)
 
Meil on kans myös ne kriteerit, et heittoaisa pitää olla, samoin työntöaisan korkeussäätö, ei liian pitkät, et mahtuu peräkonttiin, ei liian painavat, sit aikasemmin oli sellanen mielipide, et pitää olla ilmakennopyörät, mut tääl meillä päin mis riittää lunta ja sohjoa, ois ilmakumipyörät sit paremmat vaik niitä pitääki ain välillä pumpata =) :D :/ Sit kannattaa tarkistaa, et mimmoset renkaat tiettyyn malliin voi vaihtaa =)
 
Huomenta naiset! :heart:
Mitäpä tänne kuuluu?Mulla on ollu nyt kaks päivee tota nipailua ja ihme säätöö tuol mahas.J :heart: kyllä tuntuu ilmaakin olevan :whistle: Ja turvonnut on navan alta vähäsen huomaa kun laihistaa massua.
Hei,ootteko käyneet tuolla--> http://www.vauvapalsta.net ihan mukava paikka,ite kävin tunkemassa sinne myyntiin tavaraa,täällä pidin myös vähän aikoo,mut ajattelin että heitän sinne ku tääl on tosi ruuhkaista tori puolella. :D Hei ei kellään olisi käyttöä muuten kukkapäivä peitolle,miulle olis tulossa myyntiin sellanen punertavan kukkanen sopii 120cm sänkyyn :heart:
 
hyvää sunnuntaita kaikille.
Anoppi on nyt niin innostunut, että kaivoi mieheni vauvakirjan esiin ja kastemekon. niitä sitten tänään ihailtiin ja ihmeteltiin :D Anoppi kyseli jo saako vauvan vaatteita hankkia. No mikäs minä olen estelemään :D sanoin no jos nyt välttämättä näin ajoissa haluat, ja kunhan ei oo v.punaisia tai v.sinisiä. :heart: :heart:

toiveilija82 vai olet vaunuja jo käynyt katselemassa...onhan se tärkeää saada hyvät vaunut.

Miracle:meillä oli kyllä heinäkuussa häät, mutta en tosiaankaan tarvinnut mitään huiveja, vaikka oli mulla semmoinen varalla. Minulla oli ennemmin kuuma kuin kylmä. vaikka yö myöhään juhlittiinkin.Nyt kyllä luvannut yö pakkasia...
 
Zoe-F
Iltaa!
Miä kävin sit eilen ikeassa törsäämässä. Melkein kaikki löyty mitä etin.
Vaunut olis kyllä hakusessa mutta en mä uutena osta.
Olo on olo :p mitään vikaa missään :)
Zoe ja Öttiäinen 11 + 2 :heart:
 
Nostellaas tätäkin pinoa välillä :)

Kopioin itseäni hiukan :p

Tääl ei mittää onkelmia eikä juuri oireitakaan :ashamed: Mut sydänäänet ko sillo jo huomattiin, ni en jaksa mittää pelätäkään :) tää raskaus on vaa ollu oireettomampi ko edellinenkään. Eli ei oireita oikeen mitää muuta kuin menkkojen puuttuminen ja runsas vvuoto :heart: Eli mahtis olo on!

Häihin enää 5 pvää!!! :eek: :eek: |O :snotty: :ashamed: :whistle: :/ =) B) :'( :D Eli olotila on kutakuinkin tuo! Mä meinaa oon iha sekasin ja jännittää kauheesti ajoittain! Tuntuu, et oonko muistanu kaiken oleellisen yms! Noh, jospa se tästä hellittäis..

Koekampaus on ke:na. Huomen allekirjotetaan sopimukset pitopalvelun kans (mä tykkäsin, et o kivempi ku on mustaa valkosella) ja värjään hiukset, to:na miehen työkaveri pistää mulle rakennekynnet, haetaan viinakset.. Pe mennää koristeleen juhlapaikka.. Jäiköhä jotain kertomati.. Noh, sit laukkina on se suuri pvä! Sillo mie meen kampaajalle ja meikkaajalle 9.30 ja valokuvaus alkaa klo 14.00. Kirkossa tulee seremonian alkaa 16.00.

Eikä me vieläkään osata tanssia valssia!!! Iiks!! Tai kyl mie ne kuviot osaan ja mieskin perusaskeleet, mut miehellä ongelmia tuottaa se askelvaihto eli jos haluu suuntaa vaihtaa... Noh, kyl me täs viel opitaan :D Vaikkei aikaa hirmusti ookaan..
 
Zoe-F no mitäs kaikkea ostit ikeasta? mäkin oon ajetellut mennä sinne ostamaan ainakin ammeen ja potan, maksavat siellä niin paljon vähemmän kuin muualla.
Mun sisko soitti tänään että kirpparilla ois ollut harmaat ja siistit vaunut 80?, mutta musta on kyllä vähän liian aikaista ostaa niitä, kun en oo vielä varma minkälaiset oikein haluan.
 
Zoe-F
Miä ostin hoitopöydän, siihen pehusteen ja pehmusteeseen pari kangas päällystä ja hoitopöytään pari laatikkoa jotka ripustettiin siihen reunaan vain. Muutama vaaterekeen kiinnitettävä kangas laatikosto ja sitten kylppäri laatikostolta näyttävän tummanpunaisen metalliverkko laatikoston (leluille yms) pinnikseen reunapehmusteen, ja katos verhon joka tulee kattoon kiinni ja siinä on vaaleanvihreitä lehtiä ja vannan ja haarukoille ja veitsille yms metallisen kuivatustelineen.Ittelleni ostin kyl kaks pientä bambun oksaa ja niille pienet maljakkopullot. Tänään sain vielä lahjoituksena ikean muovisen syöttötuolin ja siihen pehmusteen. Turvakaukalon tinkasin itselleni viikonlopun aikana ja huuto.netissä tinkaan juuri kylpytuesta ja emma yhdistelmä vaunuista ja sitten olen kysellyt ympäriinsä parvekevaunuja (meillä hirmu hankala saada käyttövaunut sisälle jos edes hissiin mahtuvat niin siksi erilliset) ja pinnistä olen kanssa kysellyt. Mitähän muuta.. hmm.. no kantoliina pitäisi jostakin löytää ja sitten ei tarviskaan kuin ootella :D Mun täytyy vielä mennä kouluun vähäksi aikaa sun muuta niin olen yrittän käyttää mun sairasloman hyödyksi :D
 
Zoe-F
No juu. Miä yritän nyt niin jos sit myöhemmin on raskaudes jotaan vaivaa niin ei jää hankkimatta. Tosin mulla kyllä se pelko ettei kaikki ultrassa ookkaan hyvin mutta sit ajattelin et saahan noi sitten johonkin säilöön seuraavalle.
 
Zoe-F olen samaa mieltä kanssasi. Kyllä asioita kannataa hankkia ajoissa...olen minäkin hankkinut jo vaikka mitä kaikkea. :D vaikka minuakin hieman jänskättää kun en oo vielä kertaakaan ees neuvolassa käynyt, toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin niin sinulla kuin minullakin. :heart:
 
Heippa tytöt! :heart: En ole taaskaan kerennyt kirjotella.Tänne näyttää kuuluvan ihan hyvää :) Tuli mieleen nuista ostoksista.Myö mennään perjantaina hakemaan sitteri,ku löydettiin halpa ja hyvä.Mutta ei ostetakkaan varmaan heti.Hitsi ku olis kauheet himot mennä ostoksille ja kirpparille varsinkin,ku siel on vaikka mitä! Mutta ensinnäkään,ei rahatilanne vielä salli ja toisekseen tuo ukko ei oikein innostu asiasta.Ku sanoo,että hätäilen :LOL: Heh,no kaveri jo lupas antaa leluja ja vaatteita ym. :heart:
Mut hei,todella paljon voimia teille.Mun on pakko mentävä suihkuun ja nukkumaan.Huomenna olisi ajotunti ja vika teoriatunti :kieh:
 
huomenta tytöt :wave: Täällä ollaan palattu takaisin suomen puolelle :D Reissu meni hyvin...paljon tuli käveltyä...ja voihan perskele miltä mun nilkat näytti eilen illalla kun päästiin kotiin :eek: ..oli ihan muodottomat ja turvoksissa. Nyt onneksi jo tusvotus laskenut...

Vielä olis tämä viikko lomaa jäljellä, ja sitten alkaa taas arkinen aherus sinne marraskuun puolen välin tienoille, kun jään talvilomalle ja sen jälkee äippälomalle :D :D

vauvis ja pikku myy 23+2 :heart:
 

Yhteistyössä