jenninho onnea ja tervetuloa palstailemaan :flower:
teddybear siitä se sitten alkaa.. ihmisten arvostelut sun valinnoista ja omien "parempien" mielipiteiden tuputus... en nyt tarkoita masentaa tai olla ilkeä tms, mut neuvoni: tässä vaiheessa kannattaa rakentaa tuonne aivoihin se kommentinsuodatus-filtteri. sitä tuut meinaa tarvii
pääasia on, että sulla ja sun miehellä on hyvä olla ja olette toistenne tukena :hug:
mä päätin sillon ku alettiin kertoa sukulaisille+ystäville, että jos tulee yksikin poikkipuolinen kommentti meiän halusta perustaa perhe, ni ei tartte olla sit yhteydes ollenkaan. toisin sanoen, tukea ja meidän puolesta iloitsemista otetaan vastaan, mut mitään napinoita en ala kuuntelee. oletin siis pahinta koska meiän kihlajaisis rivien välistä jotkin sukulaiset oli sitä mieltä että ei mitään vauvoja koska mulla opiskelut vielä kesken eikä olla naimisissa (?). mutta ihanaksi yllätyksekseni kaikki on ollu iloisia meiän puolesta :heart: miehen äiti oli aika puusta pudonnu ku kuuli, mut hän ei kyl vilpittömästi vaan osannu odottaa sitä, on kyllä innoissaan tulevasta lapsenlapsesta.
"mummoantureista" puheenollen, mun mummon reaktio oli iloinen mut jotenki "harjoitellun" oloinen. mä oon ihan satavarma että se tiesi siitä tai oli arvellu asiaa ennen kuin kerrottiin. heh
vähän on vieläkin nuutunu olo. :/ en oikee jaksa mitään muuta kommentoida, mitä nyt oma napa tuli kerrottua tarkkaan
ai niin, vielä päivän paras kommentti koulukaveriltani:
- Oletteks te harrastanu raskausaikana seksiä?
... se on vähän erikoinen tapaus. =)
Talvis ja rakas möykky 32+2