¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Sannya Kerro sitten mitä neuvolassa sulle sanottiin. Mulla on kanssa ollut muutaman kerran kävellessä samantyylistä kipua juurikin navan tienoilla. Mutta olen sen aina liittänyt rasitukseen. Levossa sitä ei ole ollut. Enkä ole siitä kyllä huolissanikaan ollut :ashamed:

Onnea TA:lle ja koko perheelle :heart: :heart: Lepäilehän nyt ja tuu sitten kertomaan kuulumisia kun ehdit/jaksat :D

nyt se lähti...
köriläs ollut, kokonaista neljäminuttia pois... ja minä olen itkenyt jo silmät päästäni.
Haluisin luottaa että kaikki menee hyvin, mutta en juuri nyt osaa.
Itkin jo illalla itseni uneen... tuntuu vaan niin helvetin pahalta päästää toinen tienpäälle.
Kyllä se toinen piti sylissä koko yön ja sanoi rakastavansa... mutta ei sitä mitä odotin kuulevani, halusin kuulla.
"kaikki menee hyvin, ja pärjätään"

Huomenta kaikille!

Täällä taas herätty ajoissa :D Mies lähti just töihin,ja sillä on tänään synttärit :heart:

HanTa Voi sinua,miekin olisin varmasti itkenyt silmät päästäni ja kaikkee muuta.Sen verran herkkä kun olen.Sillon kun mies oli kyssissäkin ja vaikka juteltiin mesessä joka päivä ja tiesin että kaikki on hänellä hyvin,silti vaan itkin joka päivä.Toivon kovasti voimia sulle :heart: :hug:

Hmm,mitähän mä tänään keksin tehdä,kun näin ajoissa olen taas hereillä,vois petivaatteet vaikka vaihtaa.Ja vois avata tän läppärin,ja katsoa mikä tossa tuulettimes on,ku se on alkanu surruuttaa kauheen kovasti,tää oli vielä jonkin aikaa hiljainen kone.On tainnut saada liikaa iskua raskaana olevalta kiukkuiselta akalta :ashamed:

Sannya ja Nuppu 38+1 :heart:

Hiphei.Täällä ehkä tuli jymy supistus,en ole varma asiasta.Mutta kipu alko alamasusta,ja menikin yhtäkkiä alaselkään.Tuli viiltävä ja polttava tunne,aivan kuin menkkakipu mutta oli kyllä pahempaa.Menin sohvalle,en pystynyt olemaan missään asennossa.Kesti yli minuutin. Voi luoja mikä tunne oli.Kaiken lisäksi mulle tuli kylmät väreet ja kylmä muutenkin.Nyt olo on taas ihan ok.Ja tässä odotellaan,josko tulis seuraava samankaltainen.Ja jos tuloo,nii taitaa tosiaan olla supistuksia.
Mie lueskelin tuossa sellasta,että monet sanoneet supistuksien tulevan ala selkään ja välillä alamasuun.Ja sit on monia jotka vertaa menkkakipuihin,mutta kovempiin.Eli supistuksia on erilaisia :)

HanTa :hug: :hug: Kaikki menee hyvin ja kyl te pärjäätte!!! Mut on aika inhottavaa ettei välttämättä oo paikalla kun lapsi syntyy... :( Mut silti te pärjäätte!! :hug:

Vilma onnea poksuista! :D Vastahan säkin plussasit!!!

Sannya b:)d ehkäpä, ehkäpä!!!! ;) jospa pääsisit kohta tositoimiin! JÄNNÄÄ! :D

Em & Dododliina 37+1 :heart:

Hei tossa kaikille hyvä sivu. :D

http://www.helistin.fi/?page=8611333&id=5926676

2.Muuttuvatko supistukset liikkuessa?

Toisin kuin harjoitussupistukset, oikeat supistukset jatkuvat liikkeestä tai asennon vaihdosta huolimatta.-Mulla piti toi äsken paikkaansa.

Mistä tietää synnytyksen alkavan?
2.Säännöllistä kireyttä tai särkyä alaselässä tai vatsassa-Tätä on koko ajan.
3.Painetta lantiossa tai emättimessä.-Tätäkin tuntunut välillä :D

Voi itku mua jänskättää.Hei missä kaikki on? Huh huuuuuu´??

Moikka kaikille!
Sannya Kuis edistyy?Aika jännää!
HanTalle ison iso lohdutus halinen
TA Onnea Onnea

(.)
Mulla on alkanut ihmeellisesti nyt jo maha turpoomaan, nyt vasta rv 4+3 ja oikeesti maha on niin iso et on jo vaikeeta peittää pömpötystä.
Autossa istunkin nykyään farkut auki ku muuten painaa

Mua ärsyttää eniten ehkä nukkumisessa nyt se että vaikka väsyttää ihan sikanaa ni ei saa kunnolla unta, voi mennä monta tuntia että nukahtaa ja miehen mukaan oon myös ollut paljon levottomampi nyt ku aiemmin. Oon kyllä ollu aina kova juttelee unissaa, mut nyt kuulemma oikee saatan ruveta huutamaan..

Pikkasen jännää... tänään mennään maistraattiin vihittäväksi, (vappuna vasta ns virallinen hääpäivä jännittää silti, tänään oon ROUVA

Mitäköhää muuta piti sanoo, ainii en oo viel uskaltanu ees neuvolaa soittaa :ashamed:

EM Niinpä,mie kans luulisin että oli ihka oikee suppari.Kun lueskelin nuista supistuksista.Kun ne tuntuu olevan erilaisia jokaisella. :) Mutta silti niihin liittyy tuota alaselkä vihlontaa ym.

Pitäis lähteä kaupassa käymään.Meinasin leipoa mansikka rahka piiraan miehen synttäreiden kunniaksi :heart: :p

jenninho onnea hääpäivän johdosta :D

em, vilma ja sanya ja tietenkin kaikki muut...
kiitos olemassa olostanne...
kyllä tää tästä... just nyt ei itketä ihan niin paljoa... mutta ei olo kuitenkaan hääppönen ole... :(

vauva heittää voilttia masussa... ja minä oon ihan väsynyt, mut ei saa nukuttua :(

sanya muistaa sitten laittaa viestin kun lähtee tositoimiin... ettei tarvii ihmetellä missä olet ;)

Taas oli niin hirveesti tullut juttuu että puoliin unohdin vastata taas.

johanna83 Kerrot sitten mulle heti et mimmosta on koksissa synnyttää... mie kerkeen viel muuttaa muualle :LOL:
Tajusin just että me ollaa 5TUNNIN :eek: päästä naimisissa.
Pelottaa
Oikeet juhlat on vappuna, paikalle tulee noin 30 läheisintä sukulaista ja ystävää, aika perinteiset juhlat on tiedossa, karjalanpaistia, kunnon morsiusmekko, yö sauna, yms.
Vielä ois paljon hoidettavaa, musiikit pitäs miettii mekko sovittaa vimpoa kertaa yms.
Mut alkaa olee jo sentää voiton puolella.

Ainii johanna83 Me ollaa sunkanssa samanikäsiäkin =)

Hih,nyt on kaupassa käyty ja mansikkarahka piiraskin on uunissa kypsymässä.
Seuraavaksi onkin neuvola,ja miestä en päästä sisälle tulemaan,enneku neuvolan jälkeen.Kun piirakka on sopivasti kerennyt jäähtyä sillä välin.Päästäänkin sitten piirakka kahville :heart:

Ai niin,mies oli nähnyt viimeyönä unta,että saatiin kaksoset :heart: :heart:

Yhteistyössä