¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

BabyB tervetuloa takaisin nettikatkoksen jälkeen..

Sannya aivan ihana tuo verhosysteemi jonka teit.. :)

vilmalle jaksuja flunssan kanssa..:hug:

delfis :hug: kiva kuulla et parempaan suuntaan menossa..

Onnee kaikille hyvistä neuvola/ultra kuulumisista.. :) en nyt muista keitä oli ku oli paljon lukemista viime kerrasta..

Mitäköhän TAlle kuuluu..? varmaan nyytti kainalossa jo.. :)
Ja EMlla ja Sannyallakin lähenee loppua.. jännää.. :) tsempitykset teille..

Täällä poksu viikot.. :D ja olo ok.. väsymystä ja mieletön ruokahalu.. :D
Kerrottiin ultran jälkeen perheille.. vastaanotto oli laidasta laitaan.. miun omat vanhemmat onnitteli ja vaikutti iloisilta, kuten myös miun sisko ja veli.. miehen vanhemmat hiukan häkelty, mut muuten ok.. miehen sisko taas töksäytti et 'tuleeks teille vauva?! oliks ees vahinko?!?' vähän pahoitin mieleni tuosta kommentista, itkin pahan olon pois ja nyt annan hänen kommentin olla.. huoks.. siinpä se.. tulipahan purettua taas..

TB 11+0

Ps. Kiva että kävit Kukkaiskeiju moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia.. :)

HanTa Onneksi sait vaihdettua neukkutätiä :heart: On se kuitenkin niin iso asia, että on mieleinen. Kun siellä kuitenkin käydään sitten vielä vuosia syntymänkin jälkeen.
Onko miehesi työpaikka siellä kaukana pitempiaikainen vai väliaikainen? Minkälainen hänellä on se asumispuoli työpaikkakunnalla, voitteko mennä vauvan kanssa joskus mukaan? Lähteekö hän töihin jo ennen vauvan syntymää? Sori kyselyt, mutta yritän saada tilanteestanne kokonaiskuvaa. Ei ole pakko vastata :ashamed:

Sannya on ommellut kivan verhon :heart:

Alley Mä en muista tarkkaan koska aloin tuntemaan liikkeitä, mutta aikalailla samoin kun HanTa on vastannut. Ensin oli sellaista "kutittelua". Nipistely voisi kuulostaa enemmänkin kasvukivuilta, mutta en tiedä :D

Teddybearille jaksuja noiden kommenttien kanssa :hug: Eiköhän ne miehenkin vanhemmat ja sisko siitä iloitse kun vähän tokenevat. Jos tuli liian suurena yllätyksenä.

Kävin tänään ostoksilla ja mukaan tarttui kaikenlaista pientä: sukkia, kypärämyssy, tossut, sukkahousut, ohuita tumppuja, tutti, tuttipulloja, pesuainetta, rasvaa, maidonkerääjä, itselle siteitä ja hammasharja yms. Mutta sitä jalallista ammetta en saanut. Yhtä katselin, mutta kun en oikein tiennyt onko se amme pieni vai ei :whistle: Ei ollut kyllä pahanhintainen, kun yhteishinta 39,90 ?.

sompio
hänellä on vakituinen työsuhde ko firmaan... mutta lomautettiin vuoden vaihteessa :(
nyt pääsee takaisin työelämään.
Uusi työmaa sijaitsee 300 kilometrin päässä kotoa.
työmaa on pitkäaikainen vuoden tai useamman... se kuinka pitkään saa olla siellä ei ole vielä tietoa... hän kuitenkin haluaisi Helsinkiin hommiin... mutta se edellyttää ensin työmaiden aukeamista täällä päin. ja sitten siirto anomusta jne jne.
Hän lähtee n. vuorokauden kuluttua keskiviikko aamuyöstä 2-3 aikaan.
Asumisesta emme vielä tiedä... aijemmin ovat asuttanee a. kaksiossa yhden ihmisen b. kolmiossa kaksi ihmistä...
Eli mahdollisuus kyläilyihin on varmaan... riippuen minkälaista työpäivää tekevät.

tässä yritän kehitellä jonkin näköistä varasuunnitelmaa että kuka synnärille mukaan, jos köriläs ei pääse...
Sisko ilmottautui vapaaehtoiseksi... :D mutta en tiedä... hän on nuori noh 20... mutta en tiedä... sisko kyllä oli kaasona ja tuleva kummi... mutta silti.
Noh jos nää ajatukset selkiytyis tästä torstain neukkukäynnillä... ja kun tähän järkytykseen on tottunut, niin saa asiat oikeeseen perspektiiviin.

tb kuulostaa varmaan vaikealta... mutta koita olla välittämättä niistä kommenteista. tiedän ne sattuvat nyt, ja ne sattuvat myöhemminkin... mutta yritä olla onnellinen vai itse vauvasta :D

sompio sait itse tehtyä aikasta hyödyllisiä ostoksia :D

HanTa Ette te sitten koko perhe voi sinne kokonaan muuttaa, jos havittelee kuitenkin töitä Helsingistä :/ Mutta toivottavasti kyläilyt yms. onnistuu ja mies jaksaa ajella vapaapäivinä teidän luo.

Juu, olen aika "ylpeä" ostoksistani, että en sortunut mihinkään ylimääräiseen vaan ostin kaikkea mitä oikeasti puuttui ja oli minun listallani :D

Iltoja kaikille!

Kiitos pinnis kommenteista :heart: Mie tein vielä pari muutosta siihen.Noi röyhelöt siis kuuluikin ylös päin,ja sit virkkailin tollasia kukkasia sinne =)

teddylle onnittelut poksuista :heart:

Mie kävin äsken taas vähän kävelemässä,kävin taas R:llä mutta nyt kävin miehen siskon kanssa sielä vaan mukana olemassa.Kovia supistuksia ei tullut,ihan vaan ennakoivia.No sit kävelin vielä rappusetkin 3:een kerrokseen.Vähäsen supisteli.Rupeaa toi kävely olemaan kyllä tosi hankalaa,selkää jomottaa. :kieh:

Mutta nyt menen lepäilee.En ole tänään ottanut niitä nokosiakaan,vaikka on pitänyt monet kerrat ottaa.Aina oon keksinyt jotain puuhaa tilalle.Ja nyt on kyllä niin väsy olo.
Hyvät illan jatkot kaikille.Mie kyllä vielä täällä tänään käyn ;)

ompa kaunis pinnis Sannyan prinsessalle... :heart:

pikasesti sarjassamme tyhmiä kysymyksiä....
* kun teille on th merkannut, että vauva on rt niin onko se asento sillon kuin tarkasti peppu ylhäällä, pää alhaalla? vai tuleeko se merkintä jos on vähän edes sinnepäin (pää alempana ku peppu) miul ei oo viel merkattu kertaakaan mitään, todettu vaan et vähän poikittain mut pylly ylempänä -->onko tää sillo jo rt? sekavaa sepostusta... :ashamed:
* kun tuntee vauvan hikottelevan, niin voisko olettaa et siin kohdas ois kenties pallea? vai mikä osa sitä sillon hytkyy? :D

tuli vaa tämmösiä hassuja mieleen....

Onnittelut Sompiolle hyvistä ostoksista!
-Ja HanTan vauvalla on kova vaatevarasto :)

Nyt en enää muuta muista... sorry!

hyvää yötä sanya

sompio juu ei muuteta koko perhe... just kotkasta pari vuotta sitten muutettiin pois... enkä sille suunnalle enään halua.
Toisekseen mun tukijoukot asuu täällä... sisko, veli perheineen äippä ja iskä...
sekä osa kamuista :D
kolmannekseen vasta junannuksena ostettiin tää asunto, ja remppakin vielä kesken...
toi kesken eränen remppa nyt ärsyttää mutta en halua luopua tästä kämpästä ;)
Kyllä mä uskon että pärjätään, kunhan vaan tää alkushokki ensin helpottaa.

TB mekin kerrottiin viime viikonloppuna sukulaisille ja mieskertoi facebookissa kavereille. Vähän samantyyppinen vastaanotto tuli siellä yheltä kaverilta kuin sun miehen siskolta. Tää kaveri on miehen lapsuudesta asti ollu sen paras kamu, mutta nyt lähi aikoina alkanu kuulostaa ihan dorkalta :ashamed: eli se sanoi että olen pahoillani, kun mies laittoi sinne että hänestä tulee isä. Olihan tuo tarkoitettu vitsiksi, mutta mun mielestä aika mauton, tää lapsi on meille kuitenkin toivottu ja haluttu. Molemat ollaan tosi iloisia tästä. Mutta varmaan joudutaan te ja meki vielä kuulemaan vastaavaa joltain kun eivät ihan ajattele loppuun mitä möläyttävät.

teddybear ja alley juu... tuollaisia kommentteja tulee sellaisilta ihmisiltä jotka ovat joko kateellisia tai sit ajattelevat että niitten oma elämäntilanne on se ainoo oikea... tai sit ne on vaan puhtaasti idiootteja. :hug:

HanTa :hug: ehkä kaikki menee hyvin kuitenkin. Sehän voi olla että etäisyys toiseen saakin näkemään suhteen uudessa valossa. :heart:

johanna mulla eka kerran merkittiin rt kun vauvan pää oli alhaalla mutta sivussa, eli ei lantiossa vielä. Ja mä oletan et hikotuskohalla olis just selkää/harteita/palleaa... :) Ja wau! Säkin lähenet loppua... mulla LA:han olis jäljellä 22 päivää!!! IIIK! :heart:

(.) ei saatu sit autoa korjaamolta tänään. :kieh: Ehkä saadaan huomenna... no ei mun tuurilla. :headwall: Mut huomenna saan uuden tukan! JEI! :D

EM ja dee-dee 36+6

Huomenta! :wave:

Ajattelin lähteä kokeilemaan josko pärjäisin päivän työharjoittelussa :) Viime yönä en meinannut enää tukehtua kuin kerran :LOL:

Sannya, kyllä sä kohta synnytät kun touhuat koko ajan :D Tosi kauniin verhosysteemin olet tehnyt!

Alley ja Teddy, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Tuollaiset kommentit voi johtua myös siitä, että asia tuli ihmisille niin yllätyksenä, että sitten vahingossa lensi sammakko. Vaikka eihän se kommentteja yhtään hyväksyttävämmäksi tee. Pääasia, että te itse ja teidän miehet on asiasta onnellisia :heart:

Hanta, hyvä että terveydenhoitajan vaihtaminen onnistui. Ymmärrän kyllä, että jotkut asiat on niin isoja, että niihin haluaa kokeneemman mielipiteen. Voimia sinulle muuttoasian suhteen, mietin samaa kuin EM, voihan se etäisyys tehdä hyvääkin.

Sompio oli tehnyt kivpja ostoksia :) Mun oli pakko eilen päästä vähän ulos niin eksyin Lindexille ja kappAhliin :D Ostin vauvalle housut ja ohuen collegehaalarin. Ei ollut kyllä hinnalla pilattu, maksoivat yhteensä 9 euroa :saint:

Mukavaa päivää!

Vilma ja Elma 23+4

em ja vilma olette oikeassa... voi olla että tekeekin hyvää tässä tilanteessa...
Mutta pelottavaa silti... olin jo tuudittautunut siihen uskoon, että ei ne työt vielä ala... että ehditään synnyttää ihan rauhassa... ja vielä hetki kotona olla :D
Mutta toisin kävi :(
Ja kuten sanottu, eiköhän tää hyvin mene, kunhan ajatukseen yksin elosta taas tottuu... ja oppii toimimaan... esim ruokailut... oon vähän laiska tekemään ruokaa yhdelle hengelle.

em toivottavasti saatte auton kuntoon :D
Mun pitääkin alkaa painostaa... että tuo mun myytävänä oleva auto laitetaan kesätelalle... että pääsen liikkumaan sillä tarvittaessa...

alley jokaiseen vauva uutiseen näköjään joku idiootti töksäyttää "hyviä vitsejään" tekisi mieli kolauttaa niitä kaulimella päähän.
Olkaa miehen kanssa onnellisia vauvasta, ja koittakaa olla välittämättä idooteista.

Jaa-a... se olis sitten uusi päivä :D nukuin käytännössä koko yön, en herännyt kuin kaks kertaa vessaan... ja nyt onkin sitten pirtee olo kerrankin.
Köriläs lupas viedä mut tänään ulos syömään :D kiva juttu... toivottavasti muistaa vielä lupauksensa.
Eli jos tänään yrittäis olla mahdollisimman paljon pois koneelta... puhua tuon miehen puolikkaan kanssa, ja olla riitelemättä :D

Surullinen HanTa ja Pöyrivä Möntti 35 + 3

Huomenta leidit! :heart:

Kiitos vielä verho kommenteista.Tänään pitää vielä laittaa reunapehmustaa sen verran että lisää sinne pari kiinnitys lenkkiä,niin se ei löpösötä sivuilta.

alley On kyllä kurjasti sanonut miehesi kaveri.Ryhdyn vähän HanTaan Eli nauttikaa vauvasta ja toisesta korvasta sisään,toisesta ulos tuollaiset puheet. :heart:

Mä kans heräsin kerran vessaan yöllä.Menin nukkumaan,sillon ku laitoin ton vika viestin,ööh eli siinä puol 10 kieppeillä.Tuli kyllä nukuttua ihan kunnolla nyt.Eli melkein 12 tuntia :D
Voi jösses,tänään sit posahti! Vois kyllä nyt tulla tää baby jo ulos! :D

Sannya ja Nuppu 38+0! :heart:

HUOMENIA! :D

delfis kivaa neuvolareissua! :wave:

Sannya onnea poksuista! Ei mee enää kauaa!!! :whistle:

HanTa :hug:

Vilmalle tsemppiä työharjotteluun! :flower:

(.) nakkisormi ilmoittautuu... tähän saakka oonkin selvinny ilman turvotuksia! Nyt on aamuisin sormet jäykät nakit. :p Täytyy siis juoda vähän vettä enemmän. Tänne ei mitään sen kummallisempaa paitsi et tänään poksutaan! ME OLLAAN TÄYSAIKAISIA!!!! :eek: :eek: :eek:
MIHIN TÄÄ AIKA ON MENNY?! :D:D

EM ja Dodoliina 37+0 POKS!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Moikka kaikille.
Sain just lueskeltua teiän ihanan pinon läpi kokonaan (ei menny ku kaks tuntii työaikaa :whistle: )
Mie varmaan saisin ilmoittautua tänne mukaan, sunnuntaina tehtiin eka plussa tehti cb:n testiin ja eilen uudestaan rfsu:n omaan.. molemmat oli kyllä slkeitä plussia, mutta mun mielestä ois saanut olla paljon tummempia, eli testaan taas huomenna uudestaan.. Nyt on niin paljon kivempi testata ku saa kaks viivaa :LOL:

Vähän taustaa meistä:

Asumme Avomiehen kanssa kaakkoissuomessa melkein venäjän rajalla.
Olemme tavanneet vuoden 2006 vappuna, viime vuoden vappuna menimme kihloihin ja kesällä muutimme omakotitaloon maalle. Muuttaessamme meillä oli kaksi kissaa, nyt tämän aamun laskun mukaan neljä. Yhden kisulin synnytystä odotellaan lähiaikoina kait.
Huomenna meillä on virallinen vihkipäivä maistraatissa ja vappuna juhlitaan suvun kesken häitä. :heart:
Minä täytän tänä vuonna 26 ja mies 29 ja molempien ensimmäinen masukas tuloillansa.
Miehelläni on oma yritys ja minä olen hänellä töissä sihteerikkönä. :p

Nonnih eiköhän noilla tiedoilla pääse alkuun.. Ainiin lasketuksi ajaksi sain laskurilla 27.12.2009

Oisko ideoita miten saisin kivasti vastattua uteleville sukulaisille vauva kyselyihin, tosiaan vappuna omat hääjuhlat, siskon omat kuukauden päästä, siihen polttarit päälle ja anoppi tulee taas epsanjasta kesäksi suomeen ja heillä on ollut tapana juoda punkkua ja paljon.

Tupakan polton sain aika hyvin selitettyä kun lopetin polttamisen jo kun ruvettiin yrittämään eli Uudenvuoden aattona.

Anteeksi kovin omanapainen viestini. Jatkossa keskitytään enemmän teihin :LOL:

Tervetuloa Jenniho ja onnittelut meiltäkin!

Omanapa: täällä poksutaan tänään :D Nibbler, vaihdatko sen lasketunajan meille, kun se siirtyi siellä ultrassa niin paljon? löytyy jostain täältä pinon kätköistä :)

Alley ja Vilpertti 13+0

Tervetuloa Jenninho ja onnea :heart: Enpä osaa vinkkiä antaa utelijoille :ashamed:

Onnea poksuttelijoille ja VAU EM Onnea täysiaikaikaisuudesta :heart:

HanTa Kyllä te pärjäättä :heart: Ja onhan sulla meidät täällä palstalla :D Tosin siihen ruuantekoon ei taida olla palstailijoista apua. On se kyllä mälsää tehdä ruoka yhdelle. Mutta teet isomman erän ja pakastat sopiviin annoksiin ja saat sieltä sitten sulatella, niin ei tarvi joka päivä tehdä ruokaa.

Miehelle tuli tänään vihdoin päätös sairaspäivärahasta. Tippuuhan meidän tulot kuin lehmän häntä, mutta ei onneksi niin paljon kuin pelkäsin. Säästetäänhän me bensa- ja ruokakuluissa yms. tänä aikana.

Yhteistyössä