¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

mikä on sanya vointi??? joko oot lähten synnyttämään???

alley mulla jäi lenkit melkein heti raskaaksi tulon myötä...
lonkka ollut alusta asti tosi kipeä... ja kun lonkka alkoi parantumaan... iski selkä vaivat...
nyt taas vaihteeksi toisin päin...
Lyhyet kävely matkatkin on välillä oikein tuskallisia... Mutta kuten sanottu toiset käy vielä marjastamassa edellisenä päivänä ennen synnytystä ;)
Joten toivon että pystyt liikkumaan mahdollisimman pitkään ja pitkälle :heart:

em ihana masu sulla :D

mansikkatee kunhan patjan saatte sänkyyn, niin vaavilla on varmasti mukavat oltavat siellä :D Onnea pinnis hankinnasta ja löydöstä ennen kaikkea.

miltä tan olo tuntuu???

muistatteko muuten, ku vauvakuumepuolella oli se kauhee plussa aalto? onko ne ny ne jotka on menossa synnyttää? :)

Mansikkatee
hyvä et löyty ja vielä ihan tajuttoman halpaan hintaan :) meillä kans sama ongelma, meijän sänky on 46 vuotta vanha, ilmeisesti käsin veistetty ja sit se on vielä pidennettävä, että on hankala löytää kaupoista patjaa. me joudutaan erikseen se tilaamaan. mutku ei oikeen tiiä mistä...

näin muute unta että pumppasin maitoa :D tuli sitä puoli pulloo, oli vaan vähä rapasen näköstä.

aamulla rinta rottingilla mietin että pitäskö ottaa tavaks pumpata kerran päivässä ja tunkee pakastimeen, kunnes todellisuus iski vasten kasvoja että ei sitä taida tulla ees rintapumpulla tarpeeks :D

maistakaapa muuten tämmöstä valmissoppaaa ku veriappelssiini ja porkkana. vauva näköjään halus sitä ja ei oo pahaa. eikä ees kirpeetä. maistuu ruusunmarjoille.

ai nii ja vielä oli tärkeetä asiaa synnyttämään lähteville tai sitä odottaville :) supistustimeri! se on kyllä ruotsiks, mut kyllä te ruotsia osaatte sen verran. http://www.varktimer.se/ eli painatte välilyöntiä kun supistus alkaa ja lopppuu

TA:n ja Sannyan kuulumisia täytyykin käydä "kyttäämässä" pitkin päivää :D

Nibbler Silloin taisi olla tosi paljon plussanneita, kun mä olin suhteellisen uusi haaveilijoiden pinossa. Voisi siis olla nämä nyt menossa synnyttämään :heart: Mullakin aikaa 1,5 kk :heart:

Tänään on neuvola minullakin :D

Huomenta tytöt ja masukit! :heart:

Täällä selvitty hengissä työreissusta ja niistä lennoista. Muuta vaikutusta ei matkalla ollut, mutta hirmuinen väsy jäi. Tuli pitkä päivä ja eilen kotona 23.30 ja nyt pitäis jaksaa töihin |O Eeeiii millään jaksais!

Oikein mukavaa päivää kaikille ihanille! B)

Delfis 7+1

kiitos masukehuista. =)

TinyAngel tsemppiä kovasti tulevaan koitokseen!! :heart: :heart: Voi miten ihanaa että saat ihan pian pikkuisen syliisi!!! :hug: :hug: :hug:

Sannya? Huhuu! Joko oot synnyttämässä? :D

mansikkatee jos ostatte jonkun vaahtomuovipatjan niin voihan sitä vähän vaikka saksia oikean kokoiseksi. :) Ja sit ompelee siihen jonku suojuksen päälle...

(.) tänään olis tarkotus mennä vähän ostoksille kaupungille... vauva tarviis tumput. :) Sellaset kesätumput nimenomaan. :D Vitsit viime yö oli taas semmosta... huh. Ekat 5 tuntia menee aina ihan hyvin mut sit alkaa särkemään niin paljon lantioon et ei meinaa tulla kyl mitään nukkumisesta. Noh, onneks ei oo enää montaa viikkoa!!!!! :D :D

tuossa on mun tekemät vaippavillikset. :) Mä siis virkkasin ne kun toi neulominen ei oo mun vahva puoli... :p

EM ja Dodoliina 36+1 :heart:

Huomenta! :flower:

Täällä ollaankin huhuiltu minua.Kasassa ollaan.Yö oli yhtä helvettiä,sai juosta koko ajan vessassa.Ja vauva potki tosi kovasti melkein koko yön.Nukkumaan yritin mennä siinä klo 23.Mut eipä tullut mitään.Vauva on tainnut nyt laskeutua ihan kunnolla,kun tuli miltei tippalinssiin kun pyöritteli päätänsä ja tökki alapäähän.Ihan vihlo. :( Mutta pääasia että on virkeä :heart:

Aamu lähtenyt mukavasti käyntiin,mihinkään ei koske.Ja vauva potkii... Noh,paljostako vetoa,nii iltapäivällä alkaa taas kivut.Eli valitusta saatte kuulla :LOL:

TA Mikä on sielä vointi,vai joko on kohta nyytti sylkyssä? :heart: Eikun sie olitkin laittanut viestiä tuonne.Nyt paljon voimia sinulle,jospa olisi vaavi pian sylkyssä.Ja ilmoittele miten pärjäät,tietenkin omaa vointia katsoen ensin :heart:

Sannya ja Nuppu 37+1

hei tosiaan, älkää nyt kaikki vielä synnyttäkö :D no TA ja Sannya saa luvan. :D

Mansikkatee voi höh ei ainakaan tuossa prismassa ollu missä mä kävin. :( no jospa isommasta löytyisi, ihmettelin kyllä ku en tuolta löytäny.

ElinaMaria sanoppas sitten sinäkin juu mistä löysit ne ohkaset tumput..

mä ajattelin tänään kans neuloa jotakin. ompelukone syyhyttää, mut yritän pitää innostuksen kurissa kunnes saan taas kankaita kestovaippakaupasta :p etten oo ihan blaah kyllästyny ku kankaat viimein saapuu..

eli tarkoituksena ois neuloa yksiin aiemmin tekemiini villiksiin vielä lahkeet, kun sovittelin sinne sisävaippoja sisälle niin ei taida riittää suojaksi lahkeeton versio. tunkee pikkasen esiin lahkeesta vaik miten asettelis. sit voisin tosta cotton-langasta neuloa pikkuiselle kesätossut. on niin pehmoinen että varmasti sopii ihoakin vasten.

31+3

heips kaikille!
kaksi kertaa ollaan pilleri laitettu, vauvaa seurattu
jne...alavatsa juilintoja ilmaantunut ja muutamia
kivuttomia supistuksia...ei muuta...jospa siten iltaa
kohden alkais enempi tapahtuu....toivettako vain?!?!
sain huonekaverin, plää! olin niin tottunut näinä
8 päivänä olemaan yksin ja katsoa tv:tä mitä
itse haluun samoin miehen vierailut paljon kivempii
ku ei oo joku kuuntelemassa ja katsomassa hempeilyy..heh! :heart:

pikapuoliin selasin...
mitään suurempia ei ole tapahtunut...

Päivä mennyt vauhdilla... olin töissä katsomassa lapsia ja työkavereita...
ja kävin shoppailemassa työkaverin kanssa :D ostin jumppapallon ;)

Mutta nyt on pakko hehkuttaa kakkua, jonka ihana työtoveri oli minulle tehnyt..
oli muuten hyvää...

Aurinkoista keskiviikko päivää kaikille!

Täällä on siivottu ja nyt on kylpytakit pesukonees pyörimäs.Mie vähän hullaannuin :D Vähän meinaa välillä supistella,mut eipä ihmeellisesti.Kumma homma,ku yleensä jos kyykistyn ym ym nii heti maha kovettuu.Paitsi nyt alko vaan alaselkä juilinta.
Tahtoisin vaan pikasee synnärille.Mut noh luonto hoitaa hommansa näköjään.

TA Toivotaan,että edistystä tapahtuu vielä tänään lisää :heart:

vasta nyt pääsin käyriltä pois.
kaksi tuntia paikallaan makoiluu,plää!
mä luulin jo et saan makuuhaavoja.
olen tuntenut elämäni ensimmäisiä
supistuksiakin osa hieman kipeitä.mutta tuskin
tänään syntyy, en usko...laitan taas huomen
aamulla tai päivällä viestii. miten ehdin...täällä
ku kokoajan nyt mittailevat, tarkkailevat ja vaikka mitä

ei yhtään omaa rauhaa, heh!
jatkan nyt syömistä. on kauhee nälkä.

HanTalla ihana kakku :heart:

TA:lle vielä tsempityksiä :heart:

Omia neuvolakuulumisia 33+4
Paino +800 g/viikko (kokonaispainoa onneksi tullut "vain" 7 kg, mutta silti terkka käski alkaa tarkkailla syömisiä
Turvotus +
Verenpaine 109/79
Pissa puhdas
sf-mitta 31,5
Tarjonta RT
Syke 145
Liikkeet + (vaikka siinäkin Nuppu potkiskeli, niin laittoi silti yhden plussan)

Niistä minun pääsiäisen vatsakivuista ei osannut sanoa mitään Onneksi eivät ole toistuneet.

Viimeinen neuvolalääkäri jää väliin, koska pääsen VAS:n synnytystapa-arvioon. Siellä ne tutkivat perusteellisemmin niin ei ole mitään järkeä käydä täälläkin lääkärissä.

Onnittelut Suukkikselle ja perhelle! :heart:

Onnittelut myös Suunnistajalle ja perheelle! :heart:

TA tsemppiä. Toivottavasti kohta alkaisi tapahtua ja saisit nyytin syliin.

HanTalla hieno kakku.

Sompiolla mukavat neuvolakuulumiset.

Kävin eilen neuvolassa. Syke kuuluu pienen etsiskelyn jälkeen. Oli vähän vilkkaalla päällä. Verenpaineet oli hyvät. Painoa ei ollut tullut lisää, mut paino kyl tippui silloin kun oli pahoinvoiva. Lähtöpaino on nyt saavutettu, mut varmaan alkaa nousemaan, kun ruoka maistuu paremmin.

Nasuli 08 13+6

Onnea Suunnistajalle tytöstä ja SuukkoSuulle pojasta.. :) :hug:

TA:lle tsempitykset.. :hug:

Sannyalle myös :hug: kyllä kaikki menee hyvin..

Onnea kaikille poksuttelijoille ja kaikille joilla oli hyviä kuulumisia.. :)

ON: täällä odotetaan huomista.. eka ultra.. vähän kyl jännittää..

TB 10+2 :heart:

TA:lle voimia sinne! :hug:

Sannyalla ja EM:lla molemmilla aaaaaivan ihanat massut! :heart:

nasulille ja sompiolle onnea hyvistä neuvolakuulumisista.

ON: täällä ei mitään erikoista, ne omaa päänuppia huolestuttavat nipistelyt ja pikkukivut masussa jatkuu. Ensi tiistaina olis neuvola. Siellä varmaan kannattaa sitten vuodattaa koko tuntemukset?! :D

Hermoraunio D ja pikkudee 7+1

ai niin, mulle tuli ihan surku noista tossuista. :( olin melkein neulonu jo yhden tossun valmiiks, mut sit aloin ihmettelee sitä ohjetta ku niistä meinas niin isot tulla.. huomasin tehneeni virheen ja yritin nätisti purkaa sitä mut sit hermo meni ja purin koko *****n... tein alusta pienemmillä puikoilla ku tossut ois muutenki ollu isot, nyt oon ihan lopussa, mut en osaa päätellä sitä!! http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=90779 siinä ois osoite, auttakaa jos osaatte!! :(

Yhteistyössä